Uskotko yliluonnolliseen?
Kummituksiin? Demoneihin? Taikuuteen?
Itse uskon kummituksiin, niistä meillä on hieman liikaakin kokemusta, jota terve järki ei selitä. Ehkä jollain tapaa uskon myös alieneihin, en tosin tiedä ovatko nämä edes yliluonnollisia.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:56"]
Jos näet päättömän miehen kävelevän talossasi, kyseessä tuskin orava
[/quote]
Ota ihmeessä valokuva päättömästä miehestäsi. Skepsis maksaa siitä huimat palkkiot
[/quote]
Ei se ole mikään minun mieheni, minun mieheni on kyllä ihan päällistä mallia.
[/quote]
Mene nyt jo hoitoon
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:38"]
En usko. En enkeleihin, en ufoihin, en kummituksiin, en henkiin. En yhtikäs mihinkään, mitä en pääse näkemään omin silmin.
Ja kaikkein vähiten uskon "selvänäkijöihin". Säälittää ihmiset, jotka sellaisten valheisiin menevät tyhmyyksissään lankeamaan.
[/quote]
Kannattaa muistaa, että omiin silmiin luottaminen se vasta tyhmää on. Ihminen voi nähdä erilaisia harhanäkyjä vaikka sun mistä ulkoisesta ja sisäisestä syystä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:09"]
Mitään yliluonnollista ei ole olemassa.
Opiskelisitte niin tajuaisitte.
[/quote] Valitettavasti olet vaarassa. miten voisit itse todistaa vaitteesi. Mina vaitan etta on Jumala, ja demonit ymymym olemassa. Miten itse perustelet vaitteesi? Miten sita voi opiskella. Itse voin perustella vaitteeni Raamatun sanalla, mutta itse tietenkaan et sita usko. Miten opiskelet itse?
Kaikki jotka uskoo kummituksiin ON SAATANASTA
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:56"]
Jos näet päättömän miehen kävelevän talossasi, kyseessä tuskin orava
[/quote]
Ota ihmeessä valokuva päättömästä miehestäsi. Skepsis maksaa siitä huimat palkkiot
[/quote]
Ei se ole mikään minun mieheni, minun mieheni on kyllä ihan päällistä mallia.
[/quote]
Mene nyt jo hoitoon
[/quote]
Mihin sitä hoitoa nyt muka tarvitaan, annoin vain esimerkin?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:25"]
Te ketkä ette usko yliluonnolliseen uskotteko jumalaan?
[/quote]
olen uskonnollinen mutten usko yliluonnolliseen, jumala ei ole mikään kummitus