Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskoja lemmikkitarinoita tänne! Mikä on hauskinta, mitä lemmikkisi on tehnyt?

Vierailija
15.12.2020 |

Josko jotain kivaa välillä.

Kommentit (490)

Vierailija
441/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/funny/comments/5n3677/dog_mistakes_pond_for_gr… (kuvaa pitää klikata että video aukeaa)

Äh tämän piti siis olla vastaus noihin kokemuksiin kun koira ei ymmärrä ettei veden pinnalla voi juosta mutta eka yritys jäi jännästi sensuurihaaviin. :D

Vierailija
442/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää tätä kovin hyvin, mutta yritän.

Ainakin useimmissa akvaarioissa on suoratin, joka suodattaa vedestä roskia. Vesi menee suodattimen sisään ja tulee jonkinlaisella paineella sieltä ulos yläosassa olevasta aukosta. Kun minulla oli akvaario, niin joskus kalat huvittelivat menemällä sen veden poistoaukon luokse ja antamalla vesivirran kuljettaa itseään eteenpäin akvaariossa. Me ihmiset vitsailimme, että suoratin on kalojen huvipuistolaite.

Kerran nostin akvaariossa olleen juurakon pois sieltä ja huomasin, että kastematoa muistuttava piikkisilmä oli mennyt juurakossa olevaan reikään. Ihmettelin, että miten saan sen pois sieltä ja vedin sitä varovasti pyrstöstä kun se tulikin itse pois sieltä ja tipahti kädestäni akvaarioon. Silloin pelästyin mutta jälkeenpäin huvitti.

Anteeksi ehkä vähän sekava viesti mutta suomi ei ole minun äidinkieleni.

Ihan kiva kirjoitus ja hyvin sai selvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei kirjoitti:

Heeleri harrasti nuorena koirana fakiiritemppuja. Se kävi nappaamassa neulatyynyni ja nyppi nuppineulat yksi kerrallaan pois. Se teki sitä monta kertaa, ennenkuin osasin piilottaa neulatyynyni tarpeeksi ylös. Onneksi se ei syönyt neuloja, nyppiminen oli se juttu.

Minun labradorini söi kaikki mikä näytti vähänkin mielenkiintoiselta. Se onnistui myös nielaisemaan nuppineulan. Tunsin sen koiran kurkussa kun työnsin käden syvälle sen suuhun. En kuitenkaan saanut neulasta otetta enkä saanut sitä pois. Koiraraukka piti viedä eläinlääkäriin nukutetavaksi että neula saatiin poistettua. Hyvä kuitenkin että se juuttui kurkkuun eikä jatkanut matkaansa pidemmälle.

Vierailija
444/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ole hauskaa tämä, mutta mulla oli rakas kisu, joka liian varhain poistui keskuudestamme. Se puri ja raapi kirjaa jota luin.

Myöhemmin sen kuoltua luin saman kirjan uudestaan, törmäsin sen kynnenjälkiin ja aloin itkeä kun tuli niin ikävä.

Tämä on useasti toistunut, kun joitain lempiteoksia luen toistuvasti, ellei sopivaa uutta kirjaa ole.

Se kissa tykkäsi minusta enemmän kuin muista ja oli rakas ja hupsu. Tykkäsi sinisistä (ei muun värisistä) tukkarenksuista ja nouti niitä mulle heiteltäväksi. Ei muiden kanssa leikkinyt niin.

Ole kiitollinen muistosta. Kissasi signeerasi rakkaudella kirjasi ja ehkä oli sille hieman kateellinen huomiostasi😉

Olenkin. Ja samoin tulkitsin sen käytöksen.

Minulla on edelleenkin kissoja, teen eläinsuojelutyötä ja omin sieltä hylättyjä, puolivillejä kissoja niiden loppuiäksi.

On muuten täyttä puppua väite, ettei kissa muka kiinny ihmisiin tai näytä tunteitaan. Näyttää kyllä, mutta eleet ja ilmeet ovat hienovaraisia ja niiden lukeminen vaatii kokemusta ja keskinäistä luottamusta.

Olen samaa mieltä kanssasi kissan kiintymyksestä. Me asumme isossa talossa ja kyllä kissa on aina siellä missä ihmisetkin vaikka sillä olisi mahdollisuus oleilla itsekseen omassa rauhassa.

Vierailija
445/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani rakastaa autoilua. Se on onnistut livahtamaan ihan vieraisiin autoihin kun auton ovi on ollut auki. Tätä on tapahtunut parkkipaikoilla ja kadunvarsilla. On aika noloa kiskoa koiraansa ulos vieraiden ihmisten autosta. Onneksi ihmiset ovat olleet lähinnä huvittuneita. Nyt olen oppinut ennakoimaan ja kun näkyy auto mistä ihmiset tulee ja menee niin pidän koiran hihnan lyhyenä.

Vierailija
446/490 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, joka harrasti oja rallia, oli myös kova hymyilemään.

Sillä oli kaikki hampaat näkyvissä ja häntä heilui kuin heikkopäisellä.

En koskaan kuullut sen edes ärähtävän kenellekkään.

Vierailija
447/490 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lemmikkisi on tehnyt?

Vierailija
448/490 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja lemmikkitarinoita tänne!

Vierailija
449/490 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani teki kuperkeikan ja oli sen jälkeen hämmentynyt 😊

Vierailija
450/490 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Muusa kissa tykkää mun rintaliiveistä. Kerrankin miehen veli oli kylässä ja istuttiin porukalla sohvalla ja juteltiin.

Muusa kylmän rauhallisesti tulee keskelle olohuonetta kantaen suussaan mun rintaliivejä. :D

Alusvaatteeni ovatkin nyt lukkojen takana mihin ei pieni karvainen tassu pääse

Hahah, meillä on kans mun alusvaatteita varasteleva Niilo-kissa, rintsikat ja pöksyt välillä pitkin makkaria :D kerran pääsi käsiksi myös mun meikkilaukkuun, oli muuten pienen työn takana etsiä ympäri kämppää ripsaria, kajaalia yms. mitä kaikkee oli sieltä kerennyt kähveltää. Yhden näistä meikeistä löysin vasta myöhemmin olkkarista ison maton alta(oli ihan keskellä mattoa) eli Niilon oli täytynyt itsekkin ryömiä maton alle että oli saanut meikkikynän niin "pitkälle". Samalla katilla on myös kantapääfetissi, se vaani meidän vanhan sohvan alla ja kävi pahaa aavistamattomien vieraiden kantapäihin kiinni. Ei raapinut tai mitään mutta "räppäili" tassullaan. Oli hauskan näköistä kun kissasta ei näy muuta kun tassu joka on kiinni jonkun sukassa :D nykyään ei pääse enää tekemään tätä sohvan alta mutta joskus harrastaa tätä edelleen sängyn alta. Mahtava katti, toivottavasti porskuttaa menemään vielä monta vuotta eikä ikinä muutu

Vierailija
451/490 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä?

Vierailija
452/490 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienellä terrierillä oli koiranpeti, jossa se yleensä nukkui yöt. Peti koostui kahdesta osasta: ohuesta kangaspohjasta ja siihen kiinnitetyistä pehmustetuista reunoista sekä irrallisesta patjasta, joka tuli pohjan päälle.

Kerran siivouspäivänä vein pedin alakertaan ja kävin tomuttamassa ensin patjan erikseen ulkona, koska siinä oli jonkin verran koirankarvaa. Kun tulin sisään, minua vastaan juoksi haukahteleva jättikilpikonnan näköinen monsteri, eli koira, joka oli saanut käännettyä pedin rungon ylösalaisin ja juoksenteli pitkin huonetta peti "päässään". Koirasta ei näkynyt lainkaan käpäliä korkeiden laitojen alta, vaan koiranpeti näytti pyörivän lattialla itsekseen.

Kävin kertaalleen "pelastamassa" koiran, mutta ei se ollut millään tavalla pulassa, vaan hakeutui pedin alle leikkimään kerta toisensa jälkeen. Nauroimme mieheni kanssa niin paljon, ettemme meinanneet saada henkeä. 

Vierailija
453/490 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?

Vierailija
454/490 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, lisää hauskoja tarinoita, kiitos!

Vierailija
455/490 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo kyselijä täällä päivystää?

Vierailija
456/490 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät koira lähtee mielellään mustikkametsään. Se nauttii mättäällä köllöttelystä ja syö suoraan marjaämpäristä. Marjastuksen jälkeen sen kuono on sininen ja se on kertakaikkisen onnellinen ja tyytyväisen oloinen. Nukkuu hymyssä suin 🐕

Vierailija
457/490 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkarvaisen kissan kakkakikkare joskus jää kiinni turkkiin. Istuu lattialle ja vetää itseään etutassuilla eteenpäin jotta saa pyyhittyä paskan pois. No kerran kun tultin kotiin niin sitä itseään oli lattiolla, matolla, sohvalla ja sängyllä. Ihanaa.

Vierailija
458/490 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani heitteli pöydältä lettuja ajokoiralle, joka kerjäten antoi sille tassua.

Vierailija
459/490 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja lemmikkitarinoita tänne!

Vierailija
460/490 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hauskinta, mitä lemmikkisi on tehnyt?