Hauskoja lemmikkitarinoita tänne! Mikä on hauskinta, mitä lemmikkisi on tehnyt?
Kommentit (490)
Nyt minulla on pieni kääpiösnautseri. Ja aivan ihana. En tiennytkään että koirasta voi olla näin paljon iloa!
Minulla oli poikakoira ja tyttökissa. Koira useamman kerran paritteli kissan kanssa, selvästi työntyi kissan emättimeen peniksellään, jäi sinne jumiin peniksessään olevan paisuvaisen vuoksi ja kissa yritti päästä pakoon ja naukui surkeasti kivusta :-D .
Lisää näitä, aivan ihania.
Olen 16 päivän työmatkalla ja omaa pikkuista koiraani tulee jo ikävä.
Päivänä muutamana koiramme kivettyi muristen ja täristen kulmahampaat ulkona ja täynnä pyhää raivoa tuijottamaan parvekkeelle. No savesta tehty koristesammakko se sieltä tuijotti takaisin. Meni parisenkymmentä sekuntia ja tilanne kuin sormia napsauttaen ohi, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olisin odottanut koiralta edes pientä vaivautuneisuutta karkeasta virhearviosta😎
Kissa pesi itseään ikkunalaudalla kun äkkiä jähmettyi ja tuijotti häntäänsä. Löi sitä tassulla ja pyöri ympyrää, kunnes tipahti alas 🤣
Kissani Mursu oli mukavuudenhaluinen otus.
käydessämme isovanhemillani pappani (asuivat omakotitalossa) piti juosta kellarista hiiret kissalle.
Hiiret juoksivat Mursun tassujenkin päältä. Mutta kissa ei välittänyt siitä. Söi kyllä hiiret, kun pappa oli saanut ne kiinni ja lopettanut hiiren.
Kissani Minttu osasi näyttää mieltään todella hyvin. Katsoimme yhdessä TV:tä noin klo 18 jälkeen joka päivä. Jos meillä oli vieraita silloin kylässä. Tuli jalkoihini pyörimään ja lähti TV tuolille. Jätti vieraan täysin huomiotta. Jos ei heti ymmärtänyt tulla perässä toisti tämän tapahtuman niin kauan että vieras lähti.
Minttu osasi myös tietokoneen avata (läppäri). Pasianssia varten ei itse tarvinnut tehdä muuta kuin istua tuoliin
Minun toisella kissalla on ihme fixaatio villalankoja kohtaan. Jostain se aina penkoo päivän aikana villalankakeriä ja niitä aina löytyy eteisen oven edestä, kun tulen illalla kotiin töistä. Se aina tuo näytille, että "Katso mitä taas löysin!" Joskus myös siitä löytyy keskeneräinen villasukka tai muu keskeneräinen työ. Vaikka yritän piilottaa niitä, niin aina jotain unohtuu ja kissa päättää kokeilla itse sukankutomista :-D.
Jos olen kotona etätöissä, niin molemmat kissat nukkuu koko päivän ja ei tee yhtään mitään jekkuja. Kun olen toimistolla, niin kotiintullessa huomaa aina, että kotona on ollut tosi hauskaa ! Vähän sellainen "Yksin kotona" - tunnelma, mutta toivottavasti ilman rosvoja :-D
Vanha marsuni aina kiipesi kani kavereidensa päälle nukkumaan, siinä sitten päällekkäin tutisivat.