Rukousvastauksia
Eli laittakaas tänne kaikkia rukousvastauksia mitä olette saaneet Jumalalta. Ihan vain Jumalaa kunnioittaen ja kirkastaen miten ihmeelllinen hän on! Voin aloittaa vaikka tällä : isoveljeni tuli uskoon ja rukoili perheemme puolesta että me myös tulisimme, tänä päivänä uskossa on äitini + 5 sisarustani. Isäni ei ole vielä tullut uskoon. Mutta rukous jatkuu :)
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:18"]
Olin sairastanut anoreksiaa viisi vuotta, vihasin itseäni ja olin väkivaltainen itseäni kohtaan sen vuoksi että olin muka kuvottava läski. Uskoon tullessani anelin polvillani Jeesusta parantamaan syömishäiriöni. Sillä sekunnilla anoreksia sai kyytiä. Tästä on nyt kolme vuotta, syön normaalisti ja herkuttelen ilman omatunnontuskia. Painoa on tullut muutama kilo lisää, mutta se ei hetkauta minua pätkän vertaa. Peilistä ei enää katso onneton ihminen, vaan onnellinen nainen ja rakastan sitä kuvajaista. Kiitos Herralle ❤
[/quote]
Vaihdoit vain mielisairauden toiseen.
[/quote]
Raamatussa sanotaan, että tämä on hullutusta maailmalle, niillle jotka eivät usko.
Perheeni sai rahaa ihmeellisellä tavalla vaikeassa tilanteessa, itsekin olen menetellyt samoin auttanut vieraitakin henkilöitä. Olin tulossa bussilla jostain, vihamies odotteli bussin vaihtopysäkillä, jäin kaksi pysäkinväliä ennen pois, ja selvisin. Myöhemmin näin hänet vilaukselta, kiihdytin askeliani, onneksi ei huomannut, sydän hakkasi vielä kotonakin tunnin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:18"]
Olin sairastanut anoreksiaa viisi vuotta, vihasin itseäni ja olin väkivaltainen itseäni kohtaan sen vuoksi että olin muka kuvottava läski. Uskoon tullessani anelin polvillani Jeesusta parantamaan syömishäiriöni. Sillä sekunnilla anoreksia sai kyytiä. Tästä on nyt kolme vuotta, syön normaalisti ja herkuttelen ilman omatunnontuskia. Painoa on tullut muutama kilo lisää, mutta se ei hetkauta minua pätkän vertaa. Peilistä ei enää katso onneton ihminen, vaan onnellinen nainen ja rakastan sitä kuvajaista. Kiitos Herralle ❤
[/quote]
[/quote]
Ainakin olen onnellinen tässä 'hullutuksessani' ;-)
Siunausta elämääsi,
T. 58
Mä oon ollut vuosikausia vakavsti sairas, yskin ja täysin köyhä. Oon rukoillut jatkuvasti jumalalta apua. Edes sen verran voimia että pääsisin jotenkin jaloilleni ja saisin edes vähän iloa elämään. Apua ei ole tullut vaan sairauteni on edennyt ja koko ajan ilmennyt uusia. Olen joutunut luopumaan myös koko omaisuudestani, jota ei muutenkaan ollut paljoa. Normaalielämästä en edes haaveile enää vaan odotan kaipuulla kuolemaa. Jumalaan en usko enää pisaraakaan. Ärsyttää kun kuulenkin tuon sanan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:27"]Vaihdoit vain mielisairauden toiseen. [/quote] Raamatussa sanotaan, että tämä on hullutusta maailmalle, niillle jotka eivät usko.
[/quote]
No löytyihän sieltäkin asia mikä pitää paikkansa.
Rukoilin viime viikolla että yksi asia siirtyisi.
Sain tiedon että näin tapahtuu.
Sama tapahtui helmikuussa, rukoilin silloinkin että eräs juttu siirtyisi eteenpäin, ei kauaa kestänyt kun näin kävi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:18"]
[/quote]