Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukousvastauksia

Vierailija
08.05.2014 |

Eli laittakaas tänne kaikkia rukousvastauksia mitä olette saaneet Jumalalta. Ihan vain Jumalaa kunnioittaen ja kirkastaen miten ihmeelllinen hän on! Voin aloittaa vaikka tällä : isoveljeni tuli uskoon ja rukoili perheemme puolesta että me myös tulisimme, tänä päivänä uskossa on äitini + 5 sisarustani. Isäni ei ole vielä tullut uskoon. Mutta rukous jatkuu :)

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paransi 15 reikaa tyttareni sydamesta. Diagnoosi saatiin kahdelta eri maanosalta eri kardiologeilta, ja leikkaukseen valmisteltiin. Seuraavassa ultrassa ei havaittu mitaaan vikaa. Rukous on voimakas juttu! Praise God!

Vierailija
2/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi rukoilin n. Vuoden uskovaista puolisoa itselleni ja vihdoin sen sain. Nyt seurusteltu n.7kk ja se pitää niin paikkaansa että Jumala antaa aina vsin kaikkein parasta. Puolisoni on niik rakastava ja hellä parempi kuin osasin kuvitellakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 02:57"]

Lisäksi rukoilin n. Vuoden uskovaista puolisoa itselleni ja vihdoin sen sain. Nyt seurusteltu n.7kk ja se pitää niin paikkaansa että Jumala antaa aina vsin kaikkein parasta. Puolisoni on niik rakastava ja hellä parempi kuin osasin kuvitellakkaan.

[/quote] Ihanaa! Onnea tulevalle :)

Vierailija
4/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ja sen ihmiset saanu kolhittua ja loukattua sydäntäni. Olen päässyt kaikesta vihasta ja katkeruudesta eroon mitä on ollut tiettyjä ihmisiä kohtaan. Rakkaus tulee Jumalalta!

Vierailija
6/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 03:04"]

Tässä yksi omien sanojensa mukaan harras kristitty ylistää:

Amen!

[/quote] Miksi pilkkaat? Miksi se on sinulta pois, jos minun elamassani....ja niin monen muun....on toivoa ja rakkautta. Hassu juttu nama ei uskovat. Tama nayttaa olevan meille uskoville osoitettu ketju, mutta ateistit eivat kesta sita, etta joku elaa erilaista elamaa. Miksi tama ketju vaivasi sinua niin, etta piti tulla pilkkaamaan?

Vierailija
7/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli todella väkivaltainen, varasteli pyöritti huumekauppaa ym. Käytti myös itse paljon erilaisia päihteitä. Uskoontultuani aloin rukoilla hänen puolesta ja sain hiljattain kuulla että hön on myös tullut uskoon, hänellä on uskovainen puoliso ja elämä hymyilee!

Vierailija
8/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti aamulla herännyt tuntunu ei jaksa mennä töihin ja ..no tyypilline ''tästä tulee huono päivä fiilis'' ja ''nousin väärällä jalalla ylös'' . Niin sitten kun olen rukoillut että Jeesus siunaa tuleva päivä, anna mulle voimaasi ja rakkauttasi jaksaa, en yksin jaksa enkä omassa voimassani ym. Niin huomannut sen miten päivän jaksaa paremmin! esim. Töissä hymyillä toisille olla ystävällinen jne.

Vierailija
9/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut raamattua ja samalla pääkipu lähtenyt pois :)

Vierailija
10/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut raamattua ja samalla pääkipu lähtenyt pois :)

Vierailija
11/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että, elämälläni on nyt tarkoitus! Ennen en sitä ymmärtänyt olin todella masentunut ja ahdistunut vihasin elämää kaikin puolin. Kunnes Jeesus Kristus kohtasi minua kutsui luoksensa ja sain kokea kuinka täydellinen lepo ja rauha laskettiin sydänmeeni. Silmäni aukenivat ymmärsin ettö elämä on lahja Jumalalta ja se miten käytän elämäni on minun lahjani hänelle! Siunausta jokaisen yöhön :)

Vierailija
12/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista sille joka uskoo!

Vierailija
13/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini parantui syövästä!

Vierailija
14/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 03:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 03:04"]

Tässä yksi omien sanojensa mukaan harras kristitty ylistää:

Amen!

[/quote] Miksi pilkkaat? Miksi se on sinulta pois, jos minun elamassani....ja niin monen muun....on toivoa ja rakkautta. Hassu juttu nama ei uskovat. Tama nayttaa olevan meille uskoville osoitettu ketju, mutta ateistit eivat kesta sita, etta joku elaa erilaista elamaa. Miksi tama ketju vaivasi sinua niin, etta piti tulla pilkkaamaan?

[/quote]

En mä pilkkaa. Johanna itse on moneen kertaan maininnut olevan uskovainen. Onko se sulta pois, jos hän ylistää tuolla tavalla herraa?

Ja sitten jos jotain rukousvastauksia olet vailla, niin onkohan tää av- palsta tähän aikaan yötä ihan oikee paikka..

Vierailija
15/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen todella todella ujo. Herra antanu rohkeutta tosi paljon.. ja voin rohkeesti olla ona itseni

Vierailija
16/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei av-palsta olisi tähä aikaa yöstä oikea aika kertoilla rukousvastauksia? En niitä kaipaaa sillätavalla kuin sanoit mutta ihan ilolla kerron muille rukousvastauksiani ja myös muut saavat kertoa. Niin kuin jo sanoin vain Jumalan kunniaksi hän on niin ihmeellinen että voin kertoa hänestä ja rukousvastauksista missä tahansa milloin tahansa :)

Vierailija
17/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rukoilin Saatanalta lottovoittoa ja miestä ja parin kuukauden päästä ostin voittamillani rahoilla talon Espanjasta aviopuolisoni kanssa. Hail Satan!

Vierailija
18/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala varjellut kaikelta pahalta ja pahoilta ihmisiltä. On saanut joskus pelätä toisia ihmisiä kun ovat luvanneet tulla satuttamaan minua mm. Exä. Pimeyden vallat väistyy aina kun Jeesus nimi lausutaan ! Aamen

Vierailija
19/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti rukoillut ja joku tuttu ihminen laskeutunut erityisesti mieleen..olen sitten rukoillut ja siunannut kyseistä ihmistä. Seurv . Päivänä olen soittanut ja kertonut tämän kysynyt mitä kuuluu onko kaikki hyvin..ja aina he ovat kertoneet jonkin tilanteen että oli tarvinnut rukousapua tai eytä on riitaa perheen kans..vaikeaa uskossa ym. Oon saanut sit rohkaista heitä :)

Vierailija
20/67 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen ansiosta minusta tuli parempi ihminen! Osaan rakastaa muita, antaa anteeksi, olla ystävällinen, halu auttaa toisia ym. Enkä kiinnitä enää niin huomiota rikkauksiin ja mammonaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän