Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö viiliä? Mitä laitat sen sekaan?

Vierailija
07.05.2014 |

Oon löytänyt viilin uudestaan ja syön lähes joka ilta iltapalaksi purkin 1% viiliä, johon sotken puoli purkkia pilttiä ja puolikkaan banaanin. Mitä muuta viilin sekaan vosi laittaa? Mehukeittö ei mielestäni sovi viilin kanssa ja marjat on liian itsestäänselvä valinta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ikinä. En halua pilata sen makua.

Vierailija
2/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelia ja vähän sokeria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viili on hyvää ja joskus syön sitä raakana itsekin. Ap.

Vierailija
4/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viili ja sotkeminen samassa lauseessa kuulostaa kamalalta. Viiliä ei saa sekoittaa, tai siitä tulee ällön venyvää. Hyvää sellaisenaan, mutta joskus viipaloin päälle banaania tai mansikoita. Corn flakesit sopivat myös hyvin. Jos haluan herkutella, niin kanelia ja sokeria tai vadelmahilloa.

Vierailija
5/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko laihduttaja syödä viiliä???!!

Vierailija
6/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein paljaaltaan, koska maku on kiva. Joskus saatan täräyttää kanelia ja sokeria sekaan.

Vierailija
7/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, viilihän on samassa kategoriassa maustamattoman jugun ja rahkan kanssa..toki lisukkeiden pitää olla kevyet.

Ja ap:n kysymykseen, mä syön viilin myslin kanssa ja ehdottomasti sekoittamatta ;)

Vierailija
8/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu... Makuviiliä ei vissiin kannata ostaa? Hitto vie, mähän ostan huomenna ja ostan pilttiä , vähän makua! Miksei kukaa oo mul ennen vinkannu! Rahkasta en niin välitä mut viili :)

Vierailija
9/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile talkkunaa, eri versioita. Laihduttaja voi syödä hyvin viiliä, kun jättää sitten syömättä jotain muuta vastaavaa ruokaa saman kalorimäärän verran.

Vierailija
10/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä laihduttaja osta makuviiiliä, niissä on paljon sokeria.

Päälle vaikkapa kaksi teelusikallista pilttiä tai pakastemustikoita.

Vierailija
11/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkillisessa ykkösviiliä on 80 kcal. Miksi ihmeessä joku kuvittelee ettei tuo ole laihduttajalle sopivaa? Mä tykkään sekoittaa viilin ja laitan yleensä sekaan haarukalla muusattua banaania ja joskus pilttiä/itse tehtyä omenasosetta tms.

Vierailija
12/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hunajaa, joskus myös murskaan pähkinöitä sekaan ja esim. kuivattuja marjoja. 

Vierailija
13/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Ja mä oon stressannu ku himoan herkkuja, ehkä ollu vähän tapa toi syöminen mut ohan viili parempi vaihtoehto ku muutama pala suklaata :D

Vierailija
14/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein auringonkukan siemeniä ripottelen purkkiin viilin päälle. Usein myös syön ilman mitään. Joskus harvoin jotain hedelmää sekoitan. 

Vierailija
15/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysliä

Vierailija
16/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysliä, pähkinärouhetta, mantelirouhetta tai kanelia.

Ei missään tapauksessa sekoiteta eikä sokeroida. Luomuviilissä paras kerros sitä pääliosaa.

Katselin kaupassa sitä litran tölkissä olevaa viilistä.....kaikkea kummaa minäkin saatan syödä, mutta jo ajatus miten se viili venyy ja vanuu tölkistä kaadettaessa saa oksennuksen kurkkuun :)

Vierailija
17/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan välillä nakkeja, metvurstia, kinkkua tai sen sellaista. Tykkään viilistäni suolaisena. Joskus laitan viiliä tortilloihin creme fraichen sijaan.

Vierailija
18/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko fanaattinen sen suhteen, että viiliä ei voi sekoittaa, rakenne menee pilalle. Pyrin myös siihen, että purkki pysyy pystyasennossa koko matkan kapasta kotiin... Mutta viilin päälle tavallisesti vehnäleseitä, herkkupäivinä viiliä :-D

Vierailija
19/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan kaurahiutaleita viiliin

Vierailija
20/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viiliin saa laittaa mitään! Sen ihana samettinen pinta ja puhdas maku tuhoutuisivat! Kauhea ajatus laittaa viiliin jotain banaania :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme