Ei olisi pitänyt lähteä henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisesta avioliitosta.
Ei olisi pitänyt lähteä henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisesta parisuhteesta.
Olen menettänyt omaisuuteni, yhteyden lapsiini ja henkisen väkivallan määrä on sama. Nyt vain viranomaisten välityksellä.
Oli helpompi olla kotona ja tulla pahoinpidellyksi, silloin tiesi mikä on oikein ja mikä on väärin itse valitsi antaa anteeksi ja yrittää.
Lähtiessä on itse syytettynä joka asiasta: Miksi otit taaperon mukaan tyhjästä asunnosta lähtiessä turvakotiin? Etkä sopinut asiasta isän kanssa joka oli myöntänyt lyöneensä ja oli raivoissaan?
Lista on loputon.
Olen niin pahoillani, että koen näin. Asiat ei parane, apua ei saa ja lapset kärsivät loputtomasti.
Tekisi mieli mennä takaisin.
Tappakoon, miten tappaa Ainakin saan olla lasteni kanssa ja tiedän mikä on oikein ja mikä väärin ilman että sitä tarvitsee kellekkään todistaa.
Kommentit (48)
Voimia sinulle, tilanne kuulostaa suoraan sanoen kamalalta nyt. Toivottavasti tilanteeseen tulee muutos parempaan mahdollisimman pian!
Miten olet menettänyt yhteyden lapsiisi?
Juuri tämän takia mä en lähde. Eron jälkeen se piinaaminen vasta alkaisikin. Ja tosiaan viranomaiset ottaisi varmasti mukaan, häntä ei haittaa pätkääkään kertoa ummet ja lammet valheita heille. Ne jotka hokevat täälläkin tuntemattomille Miksi et lähde, eivät ole koskaan samanlaista h.lvettiä kokeneet. Joistakin ei niin vain erota.
NIinpä, lastensuojelu on perseestä. Just sain oikeuden päätöksen että niiden ratkaisut olivat laittomia. No, vahinkoa on jo tapahtunut PALJON. Ja kaikki ei jaksa edes taistella.
Henkinen väkivalta ilmeisesti ruhjonut sinut jo pahasti. Hae apua.
Ne muutamat jotka tiedän, jotka ovat lähteneet väkivaltaisesta suhteesta eivät ole katuneet sitä pidemmällä aikavälillä. Miehet saivat näissä tapauksissa syytteet ja tapaamiset lasten kanssa vain valvotusti. Nyt aikuisena lapset eivät halua olla missään väleissä väkivaltaisen ja juoppojen isiensä kanssa.
Älä anna periksi, vaan hae apua sosiaalitoimistosta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia mä en lähde. Eron jälkeen se piinaaminen vasta alkaisikin. Ja tosiaan viranomaiset ottaisi varmasti mukaan, häntä ei haittaa pätkääkään kertoa ummet ja lammet valheita heille. Ne jotka hokevat täälläkin tuntemattomille Miksi et lähde, eivät ole koskaan samanlaista h.lvettiä kokeneet. Joistakin ei niin vain erota.
Jos sinä lähtisit niin miten kukaan viranomainen perään tulisi? Miksi väkisin pitää keksiä näitä "en minä voi". Jos haluat lähteä niin lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Vielä jos soppaan sekaantuu appivanhemmat, joilla on rahaa ja vaikutusvaltaa enemmän kuin sillä loppuun rääkätyllä pikkulasten äidillä. Siinä sitä vaan yrittää pitää sekä lasten että oman päänsä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olet sisäistänyt tuon ajatuskuvion?
-että olet maalannut itsesi nurkkaan?
Varmaan alussa se tuntuu tuolta, kun on ehkä ollut ajatus, että elämä muuttuu heti paremmaksi, kun vaan lähtee. Vaikka oikeasti siinä kestää aikaa sopeutua ja alkaa toipumaan. Nuo on hirveitä kokemuksia tuommoiset suhteet ja aina ottaa aikansa alkaa toipua, ei pidä vaatia itseltään liikaa. Parasta olisi, jos niihin ei lähtisi mukaan lainkaan. Meille naisille yhä edesvastuuttomasti myydään median ja viihteen välityksellä sitä romanttista hattaraa, että parisuhteet ja avioliitot on jotain ihanaa satua, vaikka ne voi olla täysi painajainen, joka pilaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä lähtisit niin miten kukaan viranomainen perään tulisi? Miksi väkisin pitää keksiä näitä "en minä voi". Jos haluat lähteä niin lähdet.
Et ilmeisesti ole ollut tekemisissä psykopaatin kanssa. Aika moni äiti ei uskalla lähteä, koska hullu on vaarallinen vastustaja. Nämä kun ihan oikeasti voivat silmät kirkkaana selittää perheneuvolassa tai lastensuojeluun ihan mitä tahansa p*skaa. Osaavat olla hyvin vakuuttavia. Tädit ihan sulaa näiden sympaattisten isukkien edessä.
Näitten psykojen mielenliikkeitä on vaikea ymmärtää, jos on ikänsä ollut tekemisissä päästään terveitten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se väkivaltainen?
Olen, mutta en tee sitä pahalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikkapa niin että haluaa alkaa riidellä lapsista. Itselleni sopisi yhteishuoltajuus ja vaikka viikko-viikko-systeemi. Hänelle ei, hän soittelee poliisit ym. läpi että muutin lasten kanssa pois ja se ei käy hänelle. Siinä olisi aika pian sossut ym. kuvioissa etsimässä sijoituspaikkaa lapsille riitaisten vanhempien vuoksi. Hän tekee siinä sivussa lasun ja pari rikosilmoitusta. Niitä sitten selvitellään ikuisuus ja vaikka ei saisi niillä haluamaansa lopputulosta, MIKÄÄN ei estä häntä tekemästä niitä lisää. Ja koko tämän ajan, käyttää lapsia pelinappuloina jonka takia kärsivät ja oireilevat ja siitähän saa syyn tehdä vielä uudenkin lasun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olet sisäistänyt tuon ajatuskuvion?
-että olet maalannut itsesi nurkkaan?
Ihan itse olen itseni maalannut nurkkaan?
Voimia! Voit soittaa kriisipuhelimeen, jos tarvitset kuuntelijaa. Älä jää yksin pahan olon kanssa.
Narsisti on narsisti ja kääntää ja vääntää asiat aina jonkun muun syyksi. Narsistin tuntee esimerkiksi siitä, ettet ikinä kuule häneltä sanaa anteeksi.
Sellaistahan se tuppaa olemaan. Äiti pääsee väkivaltaisesta miehestä eroon, mutta lapset joutuvat kärsimään.