Säälittää määräaikaissähköilijät kun maksavat 6 kertaista hintaa sähköstä
Kommentit (16)
Ei tartte sääliä. Mun rahat riittää hyvin 7snt hintaan. Ei kiinnosta tippaakaan, moninkokertainen se on jonkun muun hintaan.
Saatko sinä tosiaan sähköä 1snt/Kwh?
Nyt kelpaa taas rehvastella kun on pitkästä aikaa uskaltanut laittaa valot ja lämmöt päälle :D
Säälittää, jotkut maksaa nytkin yli kymmenen kertaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Saatko sinä tosiaan sähköä 1snt/Kwh?
Ei se niin paljon maksa
Saitko ladattua kännykän ensimmäistä kertaa tänä vuonna?
Suurin osa määräaikaisista ei seuraa pörssisähkön hintaa. Eikä juokse satalasissa vauvalle kertomaan, kun se maksaa. Pörssärit osaavat itse katsoa sähkön hinnan avaamatta vauvaa.
Mielelläni maksan 6 senttiä/kWh läpi vuoden. 40€/kk on sopiva hinta.
No jäihän tammi helmikuulta 500e ylimääräistä! Seuraavan kerran taidan maksaa sähköstä marras joulukuussa vaikka tuskin loppuvuosi jää 2 centtiin pösässä seuraavat 303 pv
Vesilasku laski yhtäkkiä. Onkohan laskun lähettäjällä kuumetta. Miten mahdollista.
Lopertakaa jo tämä lapsellinen eipäs-juupas-sanailu
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte sääliä. Mun rahat riittää hyvin 7snt hintaan. Ei kiinnosta tippaakaan, moninkokertainen se on jonkun muun hintaan.
Meillä 6cnt
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa määräaikaisista ei seuraa pörssisähkön hintaa. Eikä juokse satalasissa vauvalle kertomaan, kun se maksaa. Pörssärit osaavat itse katsoa sähkön hinnan avaamatta vauvaa.
Ja sinäkin tulit palstalle 😂
Mulla jopa 8 kertainen eikä harmita , en tykkää pörssisähköstä vaikka onkin välillä ilmaista ja melko halpaa muutenkin .
Nyt ei oikein irtoa 🤣🤣