Onko seksiä pakko harrastaa alasti?
Häpeän rintojani sillä n. 3 vuotta sitten eräs miekkonen naureskeli rinnoille. En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta en tiedä kuinka pystyn olemaan normaalisti miehen kanssa.
Kommentit (56)
Onko seksiä pakko harrastaa idioottien kanssa olisi parempi kysymys tähän. Itse en miehenä pilkkaisi yhdenkään naisen rintoja, tai mitään muutakaan ruuminosaa, vaikka ne eivät silmääni miellyttäisikään. Tai ylipäätänsä en pilkkaa ketään.
Miehet kiihottuu tisseistä, että seksiä pitää harrastaa alasti
Olen yrittänyt saada muijan suostumaan reisisaappaiden hankintaan. Miten saisin hänet suostumaan?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:45"]
Ei ole pakko tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä!
Ja miksiköhän maailma on täynnä seksi-alusvaatteita jos niitä ei voi käyttää?
Nyt vaan tilaamaan laadukkaita juuri sinulle sopivia seksi-alusvaatteita missä tunnet olosi ihanaksi!
[/quote] Luitko ap:n kirjoitusta ajatuksella. Hänkö ei mielestäsi halua harrastaa seksiä???
[/quote]Miten tämä sinun kysymyksesi liittyy edelliseen vastaukseen?!?
Itse harrasran seksiä aina rintaliivit päällä koska häpean rintojani. Kukaan niitä ei ole uskaltanut haukkua koska näyttävät todella hyvältä paita päällä tai liiveissä, mutta on oikeasti todella roikkuvat (miehet myös tietää ettei minulle tuota ongelmaa lyödä kun oikeasti loukkaannyn)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:15"]
Itse harrasran seksiä aina rintaliivit päällä koska häpean rintojani. Kukaan niitä ei ole uskaltanut haukkua koska näyttävät todella hyvältä paita päällä tai liiveissä, mutta on oikeasti todella roikkuvat (miehet myös tietää ettei minulle tuota ongelmaa lyödä kun oikeasti loukkaannyn)
[/quote]
Seksi on nähdäkseni tarkoitettu rakkauden osoittamiseen ja vastaanottamiseen. Jotenkin tuollainen puhe useista miehistä ja heidän lyömisestään, jos et miellytä heitä, kuulostaa vinoutuneelta...
Arvostakaa itseänne. Älkää yrittäkö ostaa rakkautta. Todellinen rakkaus ei katso vain pintaa ja rintaa, vaan hyväksyy sellaisena kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:38"]
Häpeän rintojani sillä n. 3 vuotta sitten eräs miekkonen naureskeli rinnoille. En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta en tiedä kuinka pystyn olemaan normaalisti miehen kanssa.
[/quote]Miehen ei ole PAKKO harrastaa kanssasi seksiä, jos rintasi ovat piilossa tai et muuten vain ole alasti.
[/quote]
Joka kerta kun lyöt syyllistyt vähintäänkin lievään pahoinpitelyyn, josta uhri voi halutessaan tehdä rikosilmoituksen ihan siitä riippumatta olitko loukkaantunut vai et. Syytteennostamiskynnykseen ei sukupuolesi vaikuta yhtään mitään, eikä myöskään rikosrekisterimerkinnän syntymiseen. Hakeudu hoitoon, jos et pysty hillitsemään agressiivista käytöstäsi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:37"]
[/quote]
Joka kerta kun lyöt syyllistyt vähintäänkin lievään pahoinpitelyyn, josta uhri voi halutessaan tehdä rikosilmoituksen ihan siitä riippumatta olitko loukkaantunut vai et. Syytteennostamiskynnykseen ei sukupuolesi vaikuta yhtään mitään, eikä myöskään rikosrekisterimerkinnän syntymiseen. Hakeudu hoitoon, jos et pysty hillitsemään agressiivista käytöstäsi.
[/quote]
Mutta meillä se kuuluu esileikkiin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]oletteko te alasti
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]oletteko te alasti
[/quote]
Yleensä ainakin villasukat on jalassa.
Voihan sitä pitää jotain päällä mutta kyllä se mies jossain vaiheessa alkaa ihmettelemään
Onko sitä seksiä pakko harrastaa jos on paljon komplekseja? Newsflash: ihmisarvosi ei vähene vaikka et harrastaisikaan seksiä. Seksin harrastaminen ei ole kansalaisvelvollisuus.
On vakiintunut käytäntö, että vaatteita riisutaan ainakin jossain määrin pois.
Yhden idiootin takia ei kannata seksin harrastamista lopettaa! Eikä sitä kannata lopettaa vaikka niitä olisi useampiakin, niitä idiootteja. Idiooteille ei kannata kahta kertaa antaa. Itse olisin samantein laittanut jalat yhteen ja näyttänyt ovea.
Mulla on aina kumisaappaat jalassa kun harrastan seksiä.
T, lammastilallinen-72