Onko seksiä pakko harrastaa alasti?
Häpeän rintojani sillä n. 3 vuotta sitten eräs miekkonen naureskeli rinnoille. En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta en tiedä kuinka pystyn olemaan normaalisti miehen kanssa.
Kommentit (56)
Ap sun kannattaa jatkaa onanointia ja olla itekseen pimeessä
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:55"]
Rintani ovat eriparia ja kaukana kauniista, en ennen niinkään välittänyt mutta tämän miehen herjaisu oli kova kolautus.. Kai olen liian herkkä
-ap
[/quote]
Saatat olla liian herkkäkin, mutta ennen kaikkea olet alistuva. Ihminen voi olla vaikka miten herkkä ja silti reteä ja määrätietoinen. Kiukkua peliin nyt, ja sinne mihin se kuuluu! Ei rinnoillesi. Ei välttämättä edes sille miehelle, joka ei voi erityisesti mitään sille, että on sattunut syntymään ja kasvamaan ääliöksi. Tai sitten hänen murjaisunsa oli tarkoitettu hellitteleväksi, eikä normaalilla nuorehkolla miehellä taida olla mitään kokemusta siitä, että joku voisi hävetä rintojaan, ellei sitten ole äitinsä itseinhoilua kuunnellut. Miksi poikaparka sitä ymmärtäisikään, että se mitä hän eniten maailmassa haluaa nähdä olisikin omistajansa mielestä häpeällistä? Vaikka olen kylläkin sitä ikäpolvea, että nirppanokkametroääliöt voisivat olla lapsiani.
Oikea kiukun kohde on se asenne, joka sinut on sitonut tuohon liekaan noin pitkäksi aikaa. Tuohan on suorastaan itsetuhoista. Vaikka onnistuisit aloittamaan onnellisen seksielämän haarniska päällä, jotain muuta loukkausta tulee kyllä elämässä vastaan nopeammin kuin ehdit korjaamaan. Eli alahan pohtia, mitä on se sisäinen puhe päässäsi, jonka uhriksi joudut. Naura sille, vaikka ensin itkien mutta kuitenkin. Ennen pitkää se sisäinen solvaaja menettää valtansa.
Ap. mulla oli samanlainen mies, nyt siis exä. Oli kamalaa alkaa hävetä vartaloaan siksi. Nyt olen uudessa suhteessa, jossa minulla on aivan ihana huomioon ottava mies ja voidaan olla ihan vapaasti häpeämättä mitään:)
Vika oli siis miehessäsi ja siinä suhteessa. Toivottavasti pääset traumoistasi, kun kohtaat vähän fiksumman miehen, sillä se vapautumisen tunne on niin ihanaa ja takaa paremman seksin, kun ei tarvitse hävetä mitään:) Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 02:16"]
Miehet haluaa nähdä tissit, sorry
[/quote]
Ei läheskään kaikki miehet ole tissimiehiä.
Mutta minulle on kyllä sattunu aina ne miehet jotka ovat "otetaapa nyt yläosatkin pois" ja sitten tulee kauhu että noniin, kohta ilkutaan :|
-ap
Edelleenkään sitä seksiä ei ole pakko harrastaa, mikä tässä nyt on niin vaikeaa... Elämässä on niin paljon parempiakin asioita kuin hikinen säätäminen jonkun minimunan kanssa.
Jälleen yksi hyvä syy olla miehen kanssa, joka sitoutuu elinikäiseen, yksiavioiseen suhteeseen.
Pahoittelen hirveästi että olen ihminen ja minullakin on haluja joskus!
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 07:44"]Ap. En nyt lukenu koko viesti ketjua. Mutta mulle on ainakin ihan sama millaset tissit naisella on, kuhan on sinut sen asian kanssa. Tästä tullaa sitten taas siihen että jos harrastaa yhden illan juttuja niin miehet voiki sanoa pahasti ku niitä ei kiinnosta (ei kaikki) . Seurustelu suhde on asia eriksee ei kukaan terve järkinen mies ole niin idiootti että kommentoi sun tissejä heti ku ne ekan kerran näkee. Vai oonkohan mä joku poikkeus.
Mies24
[/quote]ihana vastaus, kiitos<3
Ei ole mikään pakko muutenkaan harrastaa alasti. Naisystävä silllointällöin laittaa aamulla töihin korsetin ja sukkanauhat jakkupuvun alle, ja saattaa päivän aikana lähettää pari kännykkäkuvaa pikku vilautuksella, kotiin tullessa ei ehdi muuta kuin hame ylös, pikkarit alas ja hommiin..
Niinkuin tuolla jotku sanoivat että "älä harrasta ollenkaan" mutta ku ruvetaan miettimään suhdetta niin olisiko se kahdelta perus heterolta vähän epämiellyttävää kun ilman järkevää syytä pidättäydytään seksistä..
Ei ole pakko alasti olla, riittää että vähän helmaa nostaa.
Useimmat tykkää tosin tehdä muutakin kuin pelkän penetraation. Esimerkiksi katsella ja kosketella eri puolille. Se onnistuu helpommin kuin vaatteet ottaa pois.
Seksi sellaisen kanssa, joka itsepintaisesti peittelee jotain ruumiinosaa, olisi melkoisen sietämätöntä.
EI ole pakko harrastaa alasti! Osta vaikka joku kaunis alusasu tai yöasu joka korostaa rintojasi oikealla tavalla. Kannattaa myös tulevalle kumppanille rohkeasti puhua asiasta, hän pitää varmasti rintojasi kauniina. Olipa muuten ääliö tuo äijä muutaman vuoden takainen......
P.S. Mulle kävi joskus samalla lailla. Jonkun aikaa mietin että mikähän nyt on vialla kun toinen naureskeli mun rinnoille. Lopulta uskalsin kysyä koska itse taas pidän rintojani kauniina. Miehen vastaus oli että oli vain jotenkin häkeltynyt ja reagoi naureskelemalla.
Minulla ei ole sen enempää traumoja rinnoistani, mutta esimerkiksi vähän aikaa sitten mies, jota tapailen tykkäsi erittäin paljon, kun minulla olikin kohtuullisen kiltin asun alla satiininen korsetti ja stay upit - ei vissiin hirveästi tehnyt mieli alkaa niitä riisumaan. Hankit siis parit kivat korsetit, saa tuntemaan muuten omankin olon tosi seksikkääksi :)
Kiitos lohduttavista vastauksista! Tuo on totta että pidemmän päälle kumppani saattaa ihmetellä kun peittelee itseään. Ehkä tämä vielä tästä!
Ap
N. 80 naisen kokemuksella voin sanoa että heistä n. 20 ei ole suostunut näyttämään minulle rintojaan, toki hivellä olen saanut, mutta ovat hävenneet kokoa, muotoa, imetyksen jättämiä jälkiä jne. Ja useiden kanssa jonkinasteinen suhde kestänyt reilun vuodenkin. En pakota jos nainen ei halua riisua, mutta olisihan se tietysti miehelle silmänilo ja lisäkiihoke.
M48
Olen aina inhonnut ja hävennyt rintojani. Kyllähän ne näyttää hyvältä rintsikat päällä, mutta ilman niitä ne kokonsa vuoksi roikkuvat. Ilman liivejä näyttäytyminen on aina pelottanut, koska vaatteet päällä niitä kehutaan niin paljon, ja ilman niitä odottaakin sitten sellainen kamala yllätys. Yleensä olen jättänyt liivit päälle, mutta jos mies on riisunut tai pyytänyt riisumaan ne, niin olen ottanut ne kaikesta ahdistuksesta huolimatta pois. Olen ajatellut, että jos kerran seksiin asti on päädytty, niin ei kai siinä rumat rinnat enää haittaa. Tai jos haittaa, niin enpä sellaisen miehen kanssa mitään tahtoisikaan.
Mutta nyt minulla on mies, joka pitää rinnoistani, on niissä jatkuvasti kiinni ja kertoo joka päivä, kuinka ne ovat kauniit ja ihanat. Hänen kanssaan heitän liivit oma-aloitteisesti pois, en välttele niitä asentoja, joissa rinnat mielestäni heiluvat kamalasti, enkä edes yritä peitellä niitä mitenkään. Alan vähitellen hyväksyä ne, en pidä niitä enää niin rumina kuin ennen pidin. Tämä on parantanut itsetuntoa tosi paljon.
Eli ap, vaikka sinua ahdistaakin, niin rohkeasti vain. Jos päädyt harrastamaan seksiä jonkun kanssa, niin jos miestä siinä vaiheessa haittaa rintasi, niin anna olla - ei sellaisesta miehestä ole mihinkään. Ja varmasti on vaikka kuinka paljon sellaisia miehiä, joiden mielestä sinun rintasi ovat kauniit.
Miehet haluaa nähdä tissit, sorry