Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksiä pakko harrastaa alasti?

Vierailija
07.05.2014 |

Häpeän rintojani sillä n. 3 vuotta sitten eräs miekkonen naureskeli rinnoille. En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta en tiedä kuinka pystyn olemaan normaalisti miehen kanssa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä!

Ja miksiköhän maailma on täynnä seksi-alusvaatteita jos niitä ei voi käyttää?

Nyt vaan tilaamaan laadukkaita juuri sinulle sopivia seksi-alusvaatteita missä tunnet olosi ihanaksi!

Vierailija
42/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:44"]

Yhden idiootin takia ei kannata seksin harrastamista lopettaa! Eikä sitä kannata lopettaa vaikka niitä olisi useampiakin, niitä idiootteja. Idiooteille ei kannata kahta kertaa antaa. Itse olisin samantein laittanut jalat yhteen ja näyttänyt ovea.

[/quote]

Ei sitä seksiä ole mikään pakko harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä miekkonen. Puri itseään jalkaan.

Vierailija
44/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tykkää seksistä

Vierailija
45/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:45"]

Ei ole pakko tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä!

Ja miksiköhän maailma on täynnä seksi-alusvaatteita jos niitä ei voi käyttää?

Nyt vaan tilaamaan laadukkaita juuri sinulle sopivia seksi-alusvaatteita missä tunnet olosi ihanaksi!

[/quote] Luitko ap:n kirjoitusta ajatuksella. Hänkö ei mielestäsi halua harrastaa seksiä???

Vierailija
46/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:45"]

Ei sitä seksiä ole mikään pakko harrastaa.

[/quote] Tälle siis piti vastata:Luitko ap:n kirjoitusta ajatuksella. Hänkö ei mielestäsi halua harrastaa seksiä???

Vierailija
47/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet rinnoistasi? Miksi annat yhdelle "miekkoselle" noin paljon valtaa elämässäsi? Anntako muutenkin miesten päättää asioistasi?

Seksiä harjoitetaan perinteisesti alasti, mutta ei se mikään pakko ole. 

Vierailija
48/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä ainakin harrastanut seksiä paita päällä tai sukat jalassa ;)

Ei tartte aina ilkosen alasti olla. Paidan luulisi helpottavan uudessa suhteessa, jos et uskalla näyttää rintojasi. Todennäköisesti mies ihmettelee, miksi sinulla on paita ja haluaa sinun riisuvan sen, jotta voi nähdä kauniit rintasi.

Vierailija
49/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-direktiivin 12.3 mukaan täytyy.

Rintasi ovat tosin myös direktiivien mukaiset, huoli pois.

Vierailija
50/56 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat eriparia ja kaukana kauniista, en ennen niinkään välittänyt mutta tämän miehen herjaisu oli kova kolautus.. Kai olen liian herkkä

-ap

Vierailija
51/56 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä juttuja täällä : D

Vierailija
52/56 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:33"]

Hyviä juttuja täällä : D

[/quote]

Ai mssä?

Vierailija
53/56 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:01"]

Onko seksiä pakko harrastaa idioottien kanssa olisi parempi kysymys tähän. Itse en miehenä pilkkaisi yhdenkään naisen rintoja, tai mitään muutakaan ruuminosaa, vaikka ne eivät silmääni miellyttäisikään. Tai ylipäätänsä en pilkkaa ketään.

[/quote]

Tämä. Mikä oikeus toisella on pilkata rintoja tai mitään muutakaan? En kyllä harrastaisi seksiä sellaisen idiootin kanssa.

Vierailija
54/56 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. En nyt lukenu koko viesti ketjua. Mutta mulle on ainakin ihan sama millaset tissit naisella on, kuhan on sinut sen asian kanssa. Tästä tullaa sitten taas siihen että jos harrastaa yhden illan juttuja niin miehet voiki sanoa pahasti ku niitä ei kiinnosta (ei kaikki) . Seurustelu suhde on asia eriksee ei kukaan terve järkinen mies ole niin idiootti että kommentoi sun tissejä heti ku ne ekan kerran näkee. Vai oonkohan mä joku poikkeus.

Mies24

Vierailija
55/56 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta korsetti. Kiva lisä seksissä ;) 

Vierailija
56/56 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin oli seurustelun alkuaikoina usein rintsikat päällä. Pidin ne siis päällä vaikka mies usein yritti riisua niitä.. oltiin itseasiassa seurusteltu varmaan about puolisen vuotta ennenkuin pystyin ylittämään sen henkisen kynnyksen ja näyttämään rintani miehelle. Mun entinen mies siis myös aina pilkkas niitä "ketunnokiks" tai muuta yhtä ihanaa.

Nykyään mun ihana mieheni rakastaa mun rintoja, haluaa aina ehdottomasti nähdä ne ja päästä koskemaan niihin jne. En tiedä ihmettelikö alkuunsa kun en koskaan suostunut riisumaan rintsikoita tai vaihtamaan vaatteita tms. niin että olis päässyt näkemään, ei ainakaan koskaan sanonut asiasta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan