Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät äitienpäivää?

Vierailija
07.05.2014 |

Miten, missä ja kenen kanssa vietät äitienpäivää? Jos olet itse äiti, monesko äitienpäivä itse äitinä on tulossa?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nykyisin aika usein; kannattikohan lapsia tehdä ja uhrata parhaimmat vuotensa heidän kasvatukseensa. Toki pikkulapsivuodet oliva ihania, mutta murrosikäisten kanssa oli pääasiassa kamalaa. Nyt aikuiset lapset tulevat käymään korkeintaan jos tarvitsevat rahaa.

Vierailija
22/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on narsisti ja pilannut minun ja siskon elämän sekoilemalla viinalla ja miehillä ollessamme lapsia. Olen visusti pysynyt kaukana siitä jo vuosia enkä anna lasteni olla naisen kanssa missään tekemisissä. Vietän päivän poikieni ja mieheni kanssa ja tarkotus on mennä vaikkapa hampurilaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmä suapi ottaa äitijen päivän kunniaksi miulta suihin aamutuimaan. laittakoon sitten kahvin kiehumaan ja siten pennuile sapuskaa heheheh.

Vierailija
24/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ihan tavallinen sunnuntai minulle.

Vierailija
25/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:18"]

ämmä suapi ottaa äitijen päivän kunniaksi miulta suihin aamutuimaan. laittakoon sitten kahvin kiehumaan ja siten pennuile sapuskaa heheheh.

[/quote]

Vaikutat ihanalta älylliseltä mieheltä;)  Mutta varo! Joku kelvoton voi viedä vaimosi:

Vierailija
26/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. äitienpäivä

Koko päivä (ja edellinen päivä) menee keittiössä kun teen ruokaa kymmenelle. (alkupalat, pääruoka, jälkiruoka, kakkukahvit, välipalat, iltapalat jne)

Itse olen sitä mieltä, että koko äitienpäivän saisi lakkauttaa.

Vierailija
27/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

HYI S...... mikä olet..TOIVOTTAVASTI tuo oli vitsi!

Vierailija
28/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:24"]

20. äitienpäivä

Koko päivä (ja edellinen päivä) menee keittiössä kun teen ruokaa kymmenelle. (alkupalat, pääruoka, jälkiruoka, kakkukahvit, välipalat, iltapalat jne)

Itse olen sitä mieltä, että koko äitienpäivän saisi lakkauttaa.

[/quote]

Siis oletko työssä vai teetkö perheellesi? Jos teet perheelle, niin miksi ihmeessä?? Jätä tekemättä ja odota keksiikö joku toinen nälkäänsä laittaa jotain syötävää. Ei ainakaan marttyyriksi pidä ryhtyä.

Vierailija
29/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse äiti, joten mun kohdalta sitä ei vietetä.

Omalle äidille soitan, jos muistan, miehen kautta lähetän kiitokset anopille puhelimitse :)

Joinain vuosina osallistutaan sukulounaille, tänä vuonna ei aikataulullisesti onnistu.

Vierailija
30/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka äitienpäivä. Toivon saavani nukkua ainakin kahdeksaan, ja että mies hoitaisi vauvan aamutoimet. Kukkakimppu olis ihana. Illalla haluaisin käydä oma äitini haudalla.

Vierailija
31/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:28"]

[/quote]

HYI S...... mikä olet..TOIVOTTAVASTI tuo oli vitsi!

[/quote]

Toivon täällä minäkin et tuo on vitsi.. muuten voi vaimo parkaa. :(

Vierailija
32/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:57"]

Ensimmäinen äitienpäivä tulossa, esikoisen laskettuaika syyskuussa. Mies on luvannut ostaa minulle uuden läppärin ja lahjakortin vaatekauppaan. Käymme myös ravintolassa syömässä - pöytä varattu - ja aamupala tulee tietysti sänkyyn. Odotan jo innolla!

[/quote]

tämähän ei ole vielä äitienpäivä, kun lastakaa ei ole. Isänpäivää kyllä voitte tänä vuonna viettää, vaikka ristiäisten merkeissä.

Vierailija
33/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen golfaamaan ja syömään mieheni kanssa. Poikani perheineen asuu ulkomailla ja juttelemme ehkä illalla skypessä.

Vierailija
34/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:57"]

Ensimmäinen äitienpäivä tulossa, esikoisen laskettuaika syyskuussa. Mies on luvannut ostaa minulle uuden läppärin ja lahjakortin vaatekauppaan. Käymme myös ravintolassa syömässä - pöytä varattu - ja aamupala tulee tietysti sänkyyn. Odotan jo innolla!

[/quote]

tämähän ei ole vielä äitienpäivä, kun lastakaa ei ole. Isänpäivää kyllä voitte tänä vuonna viettää, vaikka ristiäisten merkeissä.

[/quote]

Niinpä. Tuolla perusteella olisin minäkin voinut viettää ekaa isänpäivää jo viimesyksynä. T. 2kk pojan iskä

Vierailija
35/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei nyt oikeesti! Ihan tälleen velanakin voin jopa ymmärtää, että jos on raskaana, ni se on niin hieno ja iloinen asia, että sitä juhlitaan äitien- ja isänpäivänä vaikkei se lapsi nyt vielä olisikaan syntynyy.

mä juhlisin ainakin, jos oisin saamassa jotain, jota olisin älyttömästi halunnut.

Vierailija
36/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon hartaasti, että saan olla äitienpäivänä rauhassa. Lapset ovat aikuisia.

Vierailija
37/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta kun sitä lasta ei ole ennen kuin se on syntynyt. äiti ei ole vielä äiti, eikä isä isä. En halua maalailla mitään seinille, mutta koskaan ei tiedä etukäteen, tuleeko odotetusta lapsesta lasta valmiiksi asti. Olen itsekin kokenut keskenmenon vielä puolivälissä raskautta. 

Juhliahan tietty saa vaikka joka päivä vaikka syntymättömyyspäiväänsä esimerkiksi, kuten Liisa Ihmemaassa sadussa.

Vierailija
38/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imetyksen viime viikolla ja lauantaina menen ekaa kertaa synnärin jälkeen tyttöjen kanssa baariin. :) Mies saa hoitaa vauvelin sunnuntaina ja nukun vaikka iltaan. :) Äitienpäivä hälläväli :):):)

Vierailija
39/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:52"]

Niinpä, mutta kun sitä lasta ei ole ennen kuin se on syntynyt. äiti ei ole vielä äiti, eikä isä isä. En halua maalailla mitään seinille, mutta koskaan ei tiedä etukäteen, tuleeko odotetusta lapsesta lasta valmiiksi asti. Olen itsekin kokenut keskenmenon vielä puolivälissä raskautta. 

Juhliahan tietty saa vaikka joka päivä vaikka syntymättömyyspäiväänsä esimerkiksi, kuten Liisa Ihmemaassa sadussa.

[/quote]

Onhan raskaana oleva odottava äiti. Odotus muuttaa elämää valtavasti, kyllä siinä jo äidiksi voi itseään kutsua. Ehkei ihan ekoilla viikoilla mutta puolivälissä kyllä.

Vierailija
40/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on lapsi vasta synnyttyään.