Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvojen iho pintakuiva ja alla finnejä ja mustapäitä.

Vierailija
07.05.2014 |

Mun iho ole koskaan ollut erityisen hyväkuntoinen. Alle kolmikymppisenä oli parhaassa kuosissa mitä mulla on ikinä ollut. Silloinkin oli mustapäitä. Muutama vuosi sitten iho alkoi pahenemaan entisestään. Ihon pinta kuivui niin että välillä hilseilee laattoina. Alla on mustapäitä ja pieniä finnejä. Iltapäivästä iho kiiltelee rasvasta.

Avuksi olen kokeillut vaikka mitä. Joku sanoi että iho on liian kuiva, käytä ruoassa öljyä enemmän. Esim. rypsiöljyä tai oliiviöljyä. Ei muuta vaikutusta kuin iho kiiltelee illasta enemmän. Toinen sanoi että kalanmaksaöljykapseleita. Söin yli vuoden, ainoa vaikutus valtavat finnit joita ilmestyi leukaan, kaulaan ja rintakehälle. Niiden tulo loppui vasta kun jätin kapselit kokonaan pois.

KOlmas sanoi että pintakuiva iho on kuin panssari jonka alla mustapäät ja finnit kukoistaa. Ihon pinnalle pitää tehdä jotain. No tämä on varmaan ihan totta. Mutta ongelma on millä saan ihon pinnan hoidettua kuntoon. Mikään ei ole auttanut. Käytän kasvoihin jopa Essex plussaa mikä pitäisi olla erittäin kuivalle iholle tarkoitettu. Mulla on lisäksi erittäin herkkä iho ja vähässä on ne tuotteet mitä voin iholle käyttää.

Vettä juon päivittäin pari litraa.

Keksikää mulle jotain apuja.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli atooppinen iho. Sen pintakerros on erilainen normaaliin verrattuna. Se pinnan hilseily/pölyäminen tukkii ihohuokoset.

Etsi kuivattamaton saippua. Illaksi kunnon rasvainen rasva. Aamuksi atooppisen ihonhoitoon tarkoitettu tuote.

Vierailija
82/84 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta vanha ketju, haloo...

Luuletko iho-ongelmien kadonneen Suomesta?

En ole tuo joka hoksautti ketjun iästä, mutta itseäni ärsyttää kun ihmiset nostaa vanhoja ketjuja ikään kuin ketju olisi tuore. Jos törmää vanhaan mielenkiintoiseen ketjuun ja haluaa sen nostaa, olisiko iso vaiva kirjoittaa siihen omaan kommenttiin että tämä on vanha ketju, mutta nostan koska kiinnostaa? Koska yleensä ihmiset ei hoksaa että ketju on vanha, ja antavat ap:lle neuvoja ja kysyvät lisätietoja ja sitten ihmettelevät miksi ap ei vastaa. No, eihän se ap kolmen vuoden takaa yleensä ole enää paikalla. Luulen että jotkut saavat kieroa nautintoa siitä, että ihmiset erehtyvät vastailemaan menneisyyden ap:lle. Itse en näe mitään pahaa siinä, että joku huomauttaa ketjun olevan ikivanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi jolla täysin sama ongelma. Haluasin käydä ihotautilääkärillä tai kosmetologilla, mutta olen alaikäinen ja äitini mielestä kyseiset hommat ovat huuhaata ja minun on vain purtava hammasta ja kärsittävä.

Jos sinulla on omaa rahaa, et sinä äidin lupaa tarvitse kosmetologilla käyntiin. Ihotautilääkärille saat lähetteen kun tarpeeksi valitat koulun terkkarissa, siihenkään ei tarvita äitiä.

Terv akneteinin äiti

Vierailija
84/84 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kasvopesuksi tuote, jossa on neutraali tai ihoa happamampi ph. Normaalit saippuat ja monet puhdistusaineet ovat todella emäksisiä, jolloin ne tuhoavat ihon oman suojavaipan. Tämä taas johtaa kuivumiseen, akneen ja monenlaisiin iho-ongelmiin.

Kasvovesi ehdottomasti alkoholiton ja neutraali ph. Ihon kuorintaan konjacsieni, sekä AHA- ja/tai BHA-nesteet muutaman kerran viikossa ihon tarpeista riippuen.

Kosteuden kerrostaminen, eli puhdistetulle iholle lisätään useampi kerros kosteuttavia tuotteita. Hyaluronihapposeerumit, kosteuttavat essencet, etanalima... päälle hoitavampi voide sulkemaan kosteus ihon sisään. Pelkkä rasva ei kosteuta ihoa.