Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaako tatuointi ikinä naisen markkina-arvoa?

Vierailija
07.05.2014 |

Sellainen naisen olisi oltava aika ruma.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan, vaan romahduttaa totaalisesti!!!

Aivan sama minkä kokoinen, tai näköinen töherrys iholle on raaputettu, se on aina yhtä totaalinen turn off.

Vierailija
2/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ovat mielestään jotain, niillä on joku kuvio perseen päällä.

Ei arvoa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 tatuointia. Ovat minulle tärkeitä ja ovat osa tyyliäni. Ikinä en ole niitä katunut. Jos jotain ei miellytä tatskani se on hänen ongelmansa. Toisekseen naisilla tai muillakaan ei ole mitään markkina-arvoa. Minusta erittäin loukkaavaa ajatella tuolla tavalla.

Vierailija
4/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt 3 vuotta erään tatuoinnin hankkimista (26v olen). Sillä kuvalla olis iso, monitarkoituksellinen merkitys mulle ja tiedän tasan tarkkaan minkälaisen haluaisin. Joko sisänilkkaan tai jalkapöytään, molemmat on semmosia paikkoja, josta se ei näy ellei ole sitten sopivat olosuhteet. Kuva olisi noin 5x3cm.

En mieti mitään markkina-arvoja, mietin vaan että jos kyllästyn siihen joskus niin sitä ei saa pois. Ehkä mä seuraavan 3 vuoden aikana oon tullu johonkin lopputulokseen. :D

Vierailija
5/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on wt-muotia.

Vierailija
6/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:05"]

"Naisen markkina-arvoa"!?! Ei me olla mitään lehmiä! -N19

[/quote]

Mitä tekemistä markkina-arvolla on lehmien kanssa? Termi on pörssiosakemaailmasta lainattu kuvaamaan naisten ja miesten haluttavuutta seksuaalisen suhteen partnerina. Markkina-arvoteorialla siis pyritään selittämään miksi joku on halutumpi kuin joku toinen.

Vierailija
7/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta vaan laskee...toisaalta ap miksi arvotat naisen markkina-arvon pelkästään ulkonäköseikoilla? Siihen kuuluu toki muutankin.

Vierailija
8/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska mulla ei ole tapana arvioida ihmisen markkina-arvoa. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että tatuoinnit voivat ollá joko kauniita tai rumia sekä miehillä että naisilla mutta järkevä ihminen ei ala arvioimaan ulkomuodon perusteella toisen markkina-arvoa. Taidat ap olla aika keskenkasvuinen vielä.

Maiju

Vierailija
9/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta.

Vierailija
10/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ookkaan aiemmin vielä törmännyt että puhuttaisiin ihmisten markkina-arvosta..

Onko sulla jotain ongelmia itsesi kanssa ja haluat tuntea ylemmyyttä tatuoituja naisia kohtaan?

Vierailija
11/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta. Harva mies ihailee tatuointeja. Jopa pahimmat tatskaäijät itse haluaa ns. kiltin tytön puolisoksi.

Vierailija
12/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta.

Vierailija
13/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:30"]

Ei nosta. Harva mies ihailee tatuointeja. Jopa pahimmat tatskaäijät itse haluaa ns. kiltin tytön puolisoksi.

[/quote]

Tämä muuten on pahimman luokan skeidaa...harvoin sitä näkee tatskaäijää naisen kanssa joka näyttää naapurin tytöltä.

Vierailija
14/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:30"]

[/quote]

Tämä muuten on pahimman luokan skeidaa...harvoin sitä näkee tatskaäijää naisen kanssa joka näyttää naapurin tytöltä.

[/quote]

Koska yleensä ne tatuoimattomat naapurin tytöt osaavat myös valita miehensä. Tatuoidut pariutuvat vain muiden ihonsa rumentaneiden kanssa.

Vierailija
15/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:13"]

Ei nosta vaan laskee...toisaalta ap miksi arvotat naisen markkina-arvon pelkästään ulkonäköseikoilla? Siihen kuuluu toki muutankin.

[/quote]

Eiköhän tatskat ole enemmän kuin pelkkä ulkonäkökysymys

Vierailija
16/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei sovi kenellekkään!

Vierailija
17/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit otetaan itsetunnon ja arvostuksen muiden ihmisten silmissä kohentamisen vuoksi. Se on vähän niinkun arpi kehossa, ei kaunista mutta coolia.

Vierailija
18/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät tatuoinneista naisilla. t. tatuoimaton

Vierailija
19/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:42"]

Monet miehet pitävät tatuoinneista naisilla. t. tatuoimaton

[/quote]

Ja monet eivät.

Vierailija
20/38 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut tatuointeja siinä vaiheessa elämää kun parisuhde lakkasi kiinnostamasta minua, tai oikeastaan ylipäätään kenenkään mielipide. Valitettavasti miehiä on yhä ollut tasainen virta tyrkyllä joten ei toiminut :( Lapsetkin pitää mua yhä kauniina enkä saanut edes sukujuhliin porttikieltoa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi