Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen joulu teille on tulossa?

Vierailija
15.12.2020 |

Me ollaan miehen kanssa kaksin koiran kanssa. Eli kolmin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa aikaisempiin, paitsi että viedään ruuat mökille kotoa eikä käydä mökkipaikkakunnalla kaupassa.

hyvä ettet mene sinne levittämään tauteja, vaikka et sinä hyvää hyvyyttäsi sitä tee. katkeruus paistaa läpi

Vierailija
22/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa aikaisempiin, paitsi että viedään ruuat mökille kotoa eikä käydä mökkipaikkakunnalla kaupassa.

hyvä ettet mene sinne levittämään tauteja, vaikka et sinä hyvää hyvyyttäsi sitä tee. katkeruus paistaa läpi

Ööö, mistä mä olen katkera?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison ja lasten kanssa (+ kaksi kissaa) kuten ennnenkin. Jouluaattoaamun olen vielä töissä ja sen jälkeen vapaalle.

Vierailija
24/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen isäni ja äitini luokse koirani ja kissojen kanssa pariksi päiväksi. Tulee olemaan minä+vanehmmat+2 koiraa ja 2 kissan joulu

Tykköökö sinun äitisi ja isäsi kissoista ja koirista.

Ottaen huomioon että heillä on itselläänkin koira, ja nimenomaan kutsuivat minut + 2 kissaani ja koirani, niin kyllä.

Vierailija
25/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa ennen aattoa tapella sukulaistensa kanssa, että tänäkään vuonna emme mene jouluksi heidän luokseen, vaan vietämme joulun kotona, kuten aina lapsen synnyttyä. Silti joka ikinen vuosi tuosta alkavat kiukutella ja vaativat meitä luokseen jouluksi, vaikka näin on menty jo 6 vuotta. Aattoaamuna laitetaan joulun toivotukset viestillä kaikille, sitten puhelimet äänettömälle. Syödään riisipuuroa, käydään ulkona, lämmitetään sauna ja sitten katsotaan Joulupukki ja noitarumpu. Aletaan valmistella ruokia, syödään 17 aikaan ja sitten avataan lahjat ruoan jälkeen. Lapsi saa leikkiä illan uusilla leluillaan, me miehen kanssa varmaan pelaamme lautapelejä tai sitten itse luen kirjaa ja mies tekee omia juttujaan.

Kuulostat kontrollifriikiltä.

Vierailija
26/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen sukulaisillleni kylään jouluna ilmoittamatta. Pihalla potkin lymilyhtysi sekä amppelisi hajalle odotelessamme ovsi avausta. Minä pidän hätäisesti kyhätyssä joulupöydässä katkeamatonta monologia, jossa muistan huomautella nasevasti sukulaistemme epäonnistumisista. Syötyämme anna lahjaksi harmaat villasukat sekä kovaan ääneen ihmettelen, jos omaa lahjaani ei ole tai se on kehno. Vessassa käydessäni tutkin kaappejasi ja muutama tuote saattaa hävitä mukaani samoon kun keittiöstä pari hopealusikkaa. Poistuessani kiittämättä tallaan lasten leikkiautosta renkaan lyttyyn muiden huomaamatta. Paskaa joulua palstabelugit.

Vierailija
27/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normi. Jouluaaton ja -päivän vietän yksi, perinteisiä jouluherkkuja napostellen. 

t. kiltihkö mies

Vierailija
28/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normijoulu on tulossa. Aatonaattona käydään miehen vanhempien luona viemässä joulutervehdys. Samalla reissulla viedään lahjat miehen siskon perheelle. Aattona syödään riisipuuroa, käydään saunassa, kirkossa, hautausmaalla. Omat vanhempani tulevat aattona meille ja ehkä myös heidän iäkäs naapurinsa, joka joutuisi muuten olemaan joulun yksin. Joulupäivänä käydään minun siskon luona kyläilemässä. Siellä ovat siskon miehen vanhemmat silloin ja otetaan minun vanhemmat mukaan.  Tapaninpäivänä tavataan ystäväperheen kanssa ja pidetään vähän rennompi ilta. Lapset jäävät isovanhemmille. Kiva joulu tulossa.

Vierailija
29/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä.

Vierailija
30/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen kotijoulu vanhempieni kanssa.

Vierailija
31/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista, 1 lapsi ja 1 koira kotona. Tapanina menen töihin.

Vierailija
32/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen kesken ollaan, parikymppiset lapset tulevat opiskelupaikkakunniltaan meidän kanssa viettämään joulua. Vanhuksia ei mennä tapaamaan. Rauhallista ja kiireetöntä ajanviettoa.

Vierailija
33/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali joulu tulossa, aattoillaksi mennään mummulaan.

Vierailija
34/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoa pitää rauhoitella että valitettavasti ei pääse meille jouluksi. Hän mielummin tulisi vaikka korona. Ikää 93-vuotta :D.

No ajattelipa jos mummo kuolee vaikka joulun pyhinä yksin, oliko hyvä ratkaisu olla näkemättä

Vierailija
35/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se normaali eli tylsä. Ei paljoa nappaa uskovaisten jeesustelut tai lasten pukit.

Vierailija
36/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla vain oman perheen kesken. Joulu anoppilassa on ollut 25-vuotta ihan jees, mutta on enemmän kuin ihanaa viettää se ihan omalla tavalla. Pidän.

Vierailija
37/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen joulu kotona oman perheen kesken, kuten aina. Saunotaan, syödään hyvin ja vietetään perheaikaa, mikä on syksyllä jäänyt vähiin töiden takia. Toivotaan vain että pysytään kaikki terveenäkin joulun yli ❤️

Vierailija
38/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein leppoisa. Ei pakollista vierailurumbaa, miehen lähistöllä asuvien vanhempien kanssa käydään kävelyllä ja muutamaan paikkaan ajellaan aattona joulutervehdys, mutta muuten rentoudutaan ihan kahdestaan. Otettiin vähän lomaakin nyt tähän kun on tällainen erikoisjoulu, parin viikon rentoutuminen monestakin syystä stressaavan vuoden päätteeksi tekee varmasti hyvää.

Vierailija
39/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ja hänen miehensä luokse matkustan. Vanhapiika kun olen niin omaa perhettä ei ole. N32

Vierailija
40/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto kotona oman perheen kesken niinkuin aina.

Joulupäivänä on yleensä käyty anopin luona, nyt on jo keskusteltu, että tämä vaihdetaan ulkokatoksessa vietettävään glögihetkeen.