Millainen joulu teille on tulossa?
Me ollaan miehen kanssa kaksin koiran kanssa. Eli kolmin.
Kommentit (48)
Mennään yhdelle sukulaiselle jouluksi.
Menen isäni ja äitini luokse koirani ja kissojen kanssa pariksi päiväksi. Tulee olemaan minä+vanehmmat+2 koiraa ja 2 kissan joulu
Perheen kanssa, ei mennä minnekään eikä kukaan tuu meille. Mennään rajoitusten mukaan, niin pysytään terveinä ja kaikista tärkeintä, suvun vanhat ei tähän jouluun tuu kaatumaan koronan takia. Kesällä sitten rokotusten jälkeen isot juhannusjuhlat millä korvataan joulu.
2 aikuista, 5 kissaa. Hyvältä näyttää :)
Ihanan rauhallinen joulu oman vain perheen kesken kotona. Ei ressaamista ja kiirettä. Ei tarvitse esittää teatteria, että kaikki sukulaiset ovat niiiiin rakkaita. Saa vaan olla ihan oman aikataulun mukaan. Syödä ja juoda ja nukkua silloin kun haluaa. Ja tehdä just sitä ruokaa mistä oma perhe tykkää. Mä niin nautin.
Mummoa pitää rauhoitella että valitettavasti ei pääse meille jouluksi. Hän mielummin tulisi vaikka korona. Ikää 93-vuotta :D.
Olen töissä. Loma ennen joulua ja aattona alkaa kahdentoista päivän työputki. Muotoillaanpa näin, että erittäin perseestä ja turha pomon yrittää ensi vuonna saada minua joustamaan yhtään missään asiassa. Taitaa tulla hyvin saikkupitoinen vuosi.
Ihan normaali. Mihin se tästä olisi muuttunut. Miehen kanssa kahdestaan....tai kissat on myös, eli neljästään.
Miehen kanssa kahdestaan, aikuiset lapset ovat omissa kodeissaan. Ei kokoonnuta ollenkaan edes kahvittelemaan joulun ja uuden vuoden aikaan
Samanlainen kuin yleensä. Menen vanhempieni luokse aattona, asuvat samassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Menen isäni ja äitini luokse koirani ja kissojen kanssa pariksi päiväksi. Tulee olemaan minä+vanehmmat+2 koiraa ja 2 kissan joulu
Tykköökö sinun äitisi ja isäsi kissoista ja koirista.
Vierailija kirjoitti:
Mummoa pitää rauhoitella että valitettavasti ei pääse meille jouluksi. Hän mielummin tulisi vaikka korona. Ikää 93-vuotta :D.
Toivottavasti ei mummo-rukka joudu kuitenkaan yksin jouluaan viettämään. Tuossa iässä kun voi olla muutenkin jo viimeinen joulu, oli koronaa liikkeellä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Monen äidit ja isät tykkää kissoista ja koirista.
Mies saa ennen aattoa tapella sukulaistensa kanssa, että tänäkään vuonna emme mene jouluksi heidän luokseen, vaan vietämme joulun kotona, kuten aina lapsen synnyttyä. Silti joka ikinen vuosi tuosta alkavat kiukutella ja vaativat meitä luokseen jouluksi, vaikka näin on menty jo 6 vuotta. Aattoaamuna laitetaan joulun toivotukset viestillä kaikille, sitten puhelimet äänettömälle. Syödään riisipuuroa, käydään ulkona, lämmitetään sauna ja sitten katsotaan Joulupukki ja noitarumpu. Aletaan valmistella ruokia, syödään 17 aikaan ja sitten avataan lahjat ruoan jälkeen. Lapsi saa leikkiä illan uusilla leluillaan, me miehen kanssa varmaan pelaamme lautapelejä tai sitten itse luen kirjaa ja mies tekee omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhallinen joulu oman vain perheen kesken kotona. Ei ressaamista ja kiirettä. Ei tarvitse esittää teatteria, että kaikki sukulaiset ovat niiiiin rakkaita. Saa vaan olla ihan oman aikataulun mukaan. Syödä ja juoda ja nukkua silloin kun haluaa. Ja tehdä just sitä ruokaa mistä oma perhe tykkää. Mä niin nautin.
Hyvä. Mutta nyt voit vuoden ajan sitten kerätä rohkeutta sanoa suoraan ensi vuonna että et jaksa mitään väkinäisiä sukujouluja. Ihmetetyttää ihmiset jotka hampaat irvessä menee kun on "pakko" ettei joku vain loukkaannu... Aikuiset ihmiset.
Ensimmäinen joulu pelkästään kotona ihan oman perheen kesken. Pakkosukuloinnit jää pois. Ihanaa! Tulee paras joulu ikinä.
Mennään äidin ja veljen kanssa äidin isän luokse. On todennäköisesti hänen viimeinen joulunsa syövän takia. Hän ei halua hoitoa ja kyse on enää kuukausista.
Ei eroa aikaisempiin, paitsi että viedään ruuat mökille kotoa eikä käydä mökkipaikkakunnalla kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Monen äidit ja isät tykkää kissoista ja koirista.
ja vielä useammat eivät halua niitä omaan kotiinsa
Mennään miehen isän siskolle. Se on miehen puolella ollut perinteenä. Vanhukset jäävät pois koronan takia, ja ne ketkä kokevat olevansa riskiryhmää. Eli varmaan miehen tädin lisäksi hänen perheensä, miehen isä ja tämän uusi perhe sekä äitinsä ja tämän mies. Sitten minä, mies ja hänen pikkuveli.