70-luvun musavideo- ja biisiketju
Kasarimusavideoiden rinnalle oma ketju 70- luvun musiikkivideoille ja musiikille.
Kommentit (1276)
Kuulostaa muuten hienolta, kun rummut ajetaan Leslie-kaapin läpi.
Heavy Metal Kids, vokalistina Gary Holton eli Auf Wiedersehen Pet:in Wayne Norris.
Tästä tehtiin ysärillä uusi hittiversio, mutta tämä alkuperäinen on myös todella hyvä
Tästä tehtiin niin ikään cover ysärillä:
Kaikki David Hasselhoff -fanit eivät välttämättä tiedä, että hänen suuri hittinsä Looking for freedom on cover, joka oli 70-luvulla hitti Saksassa:)
Kuulostaako tutulta? Tämä biisi vuodelta 1972 muunneltiin Boney M.:n hitiksi (Gotta go home) ja 2010-luvulla lainattiin jälleen tanssibiisiin (Duck Sauce Barbara Streisand)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä biisiä olen aina ihmetellyt kun se on aika keskinkertainen esitys eikä sovi edes kymmenen parhaan biisin joukkoon tältä bändiltä. Ja aina saa tätä kuulla, jopa lätkäkatsomoissa voi voi. Bändinä Free oli luokkaa superbändi parhaimmillaan, ongelmanaan heillä oli se että tekivät enimmäkseen hienoa musiikkia eikä myyviä listarenkutuksia.
Yleisesti ottaen musiikkivideot taisi olla aika harvinaisia ennen 80-lukua, kun ei juuri ollut mediaa jossa niitä näyttää. Lähinnä jotain konserttitaltiointeja on
Mulle tuo on sellainen hyvän mielen biisi nykyään ja siihen mulla nimenomaan ei liity vahvoja muistoja. Paul Rodgers ymmärtääkseni on jäänyt vähän tuntemattomammaksi, vaikka onkin oikeasti hieno laulaja. Terv. tuon kappaleen linkittänyt
Kinks Lola 1970 ja alla remasteroitu 2020 kuvitettuna
2020
Tässä sitä timanttista Free laatua
Vierailija kirjoitti:
Kinks Lola 1970 ja alla remasteroitu 2020 kuvitettuna
2020
Ray Davies <3