Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka ei jaksa tätä seksuaalisuus ja sukupuoli hommaa?

Vierailija
14.12.2020 |

Ja varsinkin nuoret menee tämän mukana. Ollaan panseksuaaleja, transsukupuolisia ja pitää kertoa omat pronomininsa. On transfoobista jos ei halua deittailla tälläistä transihmistä

Tuntuu että tälläinen hullunmylly vain pahenee ja parin vuosikymmen päästä normaaleja ihmisiä jo katsotaan kieroon. Huoh

Kommentit (272)

Vierailija
1/272 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kohteliaasti puheenaihetta, ei tarvitse ota kantaa. Jos jankkaa niin katsoo vain takaisin myötätuntoisella ilmeellä ja vaihtaa puheenaihetta.

Vierailija
2/272 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Mutta tämä on osa globalistien agendaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/272 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylexin Anni Huttunen jauhaa aina kaikista sukupuolista, todella ärsyttävää.

Todellisia sukupuolia on vain kaksi.

4/272 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella aikakaudella on omat ylilyöntinsä. 20v päästä näitä tämän päivän höpinöitä muistellaan yhtä kiusaantuneena kuin nykyään muistellaan 60-luvun taistolaisuutta ja hippiliikettä.

Vierailija
5/272 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoista että vaikka sukupuolia on ainakin tusinan verran, ne ovat kaikki jonkinlaisia yhdistelmiä tai versioita naisesta ja miehestä. Kun joku näyttää minulle sellaisen sukupuolen, jossa ei ole mitään piirteitä kummastakaan näistä... niin, olen sitten taas vähän viisaampi.

Vierailija
6/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein jaksa tätä meininkiä, vaikka itsekin olen nuori (20 v.). Yliopistossa oikein tyrkytetään näitä asioita melkein kaikilla kursseilla, riippumatta aiheesta, ja kielenkäytössään pitää yliopistomaailmassa olla todella varovainen, ettei vahingossakaan ole liian ahdasmielinen ja konservatiivinen.

Opiskelutovereissani on lukemattomia seksuaalisten- ja sukupuolivähemmistöjen edustajia. Ihan mukavia ihmisiä kaiken kaikkiaan, mutta aina en jaksaisi vaahtoamista maailman epäreiluudesta ja kaiken kyseenalaistamista. Kai olen sitten juntti.

Vierailija
7/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua muunsukupuolisuutta tms, "olen sukupuolta nro 52", "tänään olen tyttö (eli käytän mekkoa), eilen olin poika, huomenna olen molempia" -kuraa enkä näitä "transsukupuolisia" jotka ovat tyyliin miehiä jotka ovat vain vetäneet mekon päälle taikka muna pystyssä esittävät jotain bimbo-karikatyyriä.

Muuten ei pahemmin kiinnosta. 

Vierailija
8/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on joillekin tarpeellista määritellä itseään. Itse en ole yhtään kiinnostunut kenenkään seksuaalisuudesta ja suuntautumisista. Toivon kaikille tasapainoista elämää, älkää ottako paineita ympäröivästä maailmasta.

Onko muuten olemassa astraaliseksuaalisuutta?

Vierailija
9/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulta on pois? Mitä se sinulta konkreettisesti vaatii? Vai eikö sinua kiinnosta katsella monimuotoisuutta? En minäkään tykkää kilpaurheilusta, mutta en valita siitä että lehdet sitä tuputtavat tai vaadi olympialaisia lopetettavaksi

T. Panseksuaali perheenäiti

Sinulta ja lapsiltasi voi olla "pois" se että about kuka tahansa voi nykyään väittää olevansa nainen/mies oikeasti olematta kyseistä sukupuolta (edes päänsisäisesti) ja tunkea toisen sukupuolen tiloihin pervoilemaan taikka viedä sukupuolikiintiöpaikan pois oikealta sukupuolen edustajalta. 

Vierailija
10/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä nuorten parissa ja tämä aihe usein saa pääni kipeäksi. En millään jaksaisi koko aihetta, mutta yritän ymmärtää heidän maailmaansa parhaani mukaan.

Vierailija
11/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 70-luvun hippikulttuurin seksuaalinen vallankumous oli myös kauhea järkytys edeltäville sukupolville, ja meni joillakin ihan yli sekin. Mutta suurille massoille sellainen pieni seksuaalisuuden normalisointi oli ihan helpotus. 

Tässä on vähän sama, pöyristyjät pöyristyy, monella menee nämä xseksuaalisuudet vähän yli, mutta ihan hyvä että asia normalisoituu ja jokainen saa olla sellainen kun on. Kenellekään ei tässä tehdä pahaa, se on tärkeintä. Nämä molemminpuoliset somepöyristymiset on rasittavia, mutta vähämerkityksellistä. J.K. Rowling esim. sai kuraa niskaan toiselta puolelta, ylistystä toisella, mutta oikeasti suurta yleisöä ei kiinnosta.

Vierailija
12/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihän näistä keskustelu nykyää monesti menee. Tällä hetkellä kohistaan ihan liikaa. Pitää kuitenkin muistaa, että ihan oikeastikin on olemassa erilaisuutta eikä saisi unohtaa heitä. Kuitenkin on vähän liikaa, että joka toinen itseään etsivä nuori kuvittelee olevansa jotain marginaalia. Ehkä tämä tästä tasaantuu ajan mittaa ollaan kuitenkin avoimempia, viisaampia ja ymmärtäväisempiä vähemmistöjä kohtaan.

Vierailija
13/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sivuaa mun työtä ja en tosiaan jaksa. Mulle ihminen on ihminen, eikä ihmisen seksuaalisuus ole todellakaan se asia, joka ihmistä ja hänen persoonansa ydintä määrittää, joten en jaksaisi tästä jauhamista. Ja se aivopesu mitä nuorille tässä syötetään, on johtanut sihen, että moni ajattelee että on jotenkin pakko olla joku hyvin erilainen seksuaalisuudeltaan, ja siihen malliin sitten väännetään itseään vaikka väkisin, tavallinen on jotenkin tylsää ja epäcoolia. Säälittää nää nuoret, joista moni on ihan hukassa itsensä kanssa.

Vierailija
14/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia ja monen sadan sivun jauhamisia tehtailevat ne, joita asia ei kosketa millään tavalla. Voisitte rauhoittua ja jatkaa elämää.

Ennen tasa-arvoista avioliittolakia itkettiin myös, että mitä seuraavaksi. Ei sen puudelin kanssa saa mennä naimisiin nyt eikä tulevaisuudessa.

Tuntemani transsukupuoliset ovat ihan tavallisia vastuullisia keski-ikäisiä useamman lapsen vanhempia, eikä heistä kukaan halua väkisin deittailla ketään. Ovat onnellisissa suhteissa.

Ainoa tuntemani teini-iän ylittänyt muusu on menestynyt tutkija, joka ei juuri huutele sukupuoli-identiteetistään. Ette ikinä arvaisi, enkä minäkään tietäisi, ellemme olisi toisillemme läheiset.

Vierailija
15/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää sivuaa mun työtä ja en tosiaan jaksa. Mulle ihminen on ihminen, eikä ihmisen seksuaalisuus ole todellakaan se asia, joka ihmistä ja hänen persoonansa ydintä määrittää, joten en jaksaisi tästä jauhamista. Ja se aivopesu mitä nuorille tässä syötetään, on johtanut sihen, että moni ajattelee että on jotenkin pakko olla joku hyvin erilainen seksuaalisuudeltaan, ja siihen malliin sitten väännetään itseään vaikka väkisin, tavallinen on jotenkin tylsää ja epäcoolia. Säälittää nää nuoret, joista moni on ihan hukassa itsensä kanssa.

Tarvittaisiin kasvatusta tässäkin. Mediakasvatusta, identiteettikasvatus jne. Ymmärtämään, että meitä on moneen lähtöön, mutta tutustukaa itseenne rauhassa. Valtaosa meistä ei teini-iän jälkeen ole osa vähemmistöjä. Osa on ja se on täysin ok.

Vierailija
16/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. Mutta tämä on osa globalistien agendaa.

Kuvitteletko, että tuon takana on joku organisoitu salaliitto, sen sijaan että kyseessä olisi sukupolven netin mahdollistama massahysteria?

Voi teitä foliohattupäitä ja teidän agendahöpötystänne.

Vierailija
17/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja viime vuosina on alkanut olla oppilaita, joita pitäisi alkaa kutsua uudella nimellä, kun Maija haluaakin olla Matti. Oppilaat pitävät puheenvuoroja siitä, miten opettajat aiheuttavat dysforiaa oppilaille nimittämällä heitä tytöiksi tai pojiksi... Tämmöistä se on nykyään jo 14-vuotiailla.

Vierailija
18/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seuraava vaihe kehityksessä eläin ja lapsiseksi?

Pitää suvaita kaikkia.

Furry.

Vierailija
19/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisiin kasvatusta tässäkin. Mediakasvatusta, identiteettikasvatus jne. Ymmärtämään, että meitä on moneen lähtöön, mutta tutustukaa itseenne rauhassa. Valtaosa meistä ei teini-iän jälkeen ole osa vähemmistöjä. Osa on ja se on täysin ok.

Mitä monimutkaisemmaksi maailma menee koko ajan, niin sitä enemmän vaaditaan kasvatukselta. Ei meidä isovanhemmista useimmat tajua nyky-yhteiskunnan asioista enää mitään. On niin paljon digiä, mobiilia, erilaisuutta, moninaisuutta jne.

Kohta tarvitaan korkeakoulututkinto yhteiskunnassa elämään oppimisesta.

Vierailija
20/272 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylexin Anni Huttunen jauhaa aina kaikista sukupuolista, todella ärsyttävää.

Todellisia sukupuolia on vain kaksi.

Miksi edes kuuntelet jotain YleX:ää?  Koko Yle on täysin turha laitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi