Säälittää 35+ sinkkunaiset, joiden elämän täyttää juhliminen ym.
Kuluttavat itsensä tuolla elämäntyylillä ihan loppuun... Jatkuva juhliminen (lue: juominen) joka viikonloppu, matkustelu, liiallinen työnteko ja suhdesekoilut eivät varsinaisesti kaunista naista, päinvastoin vanhentavat. Säälin näitä lapsettomia sinkkuprinsessoja, jotka roikkuvat väkisin nuoruudessaan, vaikka ikä alkaa lähennellä 40 vuotta...
Kommentit (47)
Okei, varmasti tällaisia ihmisiä löytyy jotka "täyttävät tyhjiötä elämässään" juhlimalla, matkustelemalla ja suurella määrällä töitä.
Mutta mitä sitten? Eikö se ole ihan normaalia, että jos elämässä on joku tyhjiö (esim. se parisuhteen puuttuminen), että sitä halutaan paikata jollain muulla mielekkäällä tekemisellä? Pitäisikö heidän jäädä vaan kotiin yksin istumaan, lopettaa ylityöt, juhliminen ja matkustelu, koska joidenkin ihmisten mielestä se on säälittävää?
Katsos kun ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla, että me kaikki pyöritettäis kakkavaippatehdasta ja kuljettais tunikassa ja crocseissa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:07"]No mulla on ikää 35, olen myös lapseton ja sinkku. En käytä alkoholia, pidän kunnostani huolta ja olen hyvässä ammatissa. Eli ei kannata yleistää! Eivät kaikki ole juhlijoita. En edes halua perustaa perhettä, elän onnellista elämää.
[/quote]
Kaikki ammatit ovat "hyviä".
Kuolemaa odotellessa voi pitää hauskaa /tuntematon
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:22"]
Okei, varmasti tällaisia ihmisiä löytyy jotka "täyttävät tyhjiötä elämässään" juhlimalla, matkustelemalla ja suurella määrällä töitä.
Mutta mitä sitten? Eikö se ole ihan normaalia, että jos elämässä on joku tyhjiö (esim. se parisuhteen puuttuminen), että sitä halutaan paikata jollain muulla mielekkäällä tekemisellä? Pitäisikö heidän jäädä vaan kotiin yksin istumaan, lopettaa ylityöt, juhliminen ja matkustelu, koska joidenkin ihmisten mielestä se on säälittävää?
[/quote]
Itse epäilen, että jotkut hankkivat lapsia nimenomaan täyttämään jotakin tyhjiötä. Kun oma elämä ei tunnu mielekkäältä, täydennetään sitä luomalla uutta. Itse en ole kokenut mitään tyhjiötä tai puutetta sen jälkeen, kun aikuistuin ja sain töitä. Opiskeluaika oli itsen etsimisen aikaa, tämä (lapseton) aikuiselämä itseni toteuttamisen aikaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:47"]
Lisääntyminenkään ei kyllä ainakaan kaunista, vaikka voi tuoda sisältöä elämään. Jos lapsia ei ole, eikö ihminen ole tavallaan ikuisesti nuori?
-Mies 29v-
[/quote]
Buahahaha!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:22"]
[/quote]
Itse epäilen, että jotkut hankkivat lapsia nimenomaan täyttämään jotakin tyhjiötä. Kun oma elämä ei tunnu mielekkäältä, täydennetään sitä luomalla uutta. Itse en ole kokenut mitään tyhjiötä tai puutetta sen jälkeen, kun aikuistuin ja sain töitä. Opiskeluaika oli itsen etsimisen aikaa, tämä (lapseton) aikuiselämä itseni toteuttamisen aikaa.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä kanssasi tästä, mutta viittaisin itse siihen, että varmasti jotkut täyttävät tyhjiötä myös sillä juhlimisella ja matkustelemisella.
T. Juhliva ja matkusteleva, lapseton rouva
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:07"]
No mulla on ikää 35, olen myös lapseton ja sinkku. En käytä alkoholia, pidän kunnostani huolta ja olen hyvässä ammatissa. Eli ei kannata yleistää! Eivät kaikki ole juhlijoita. En edes halua perustaa perhettä, elän onnellista elämää.
[/quote]
No eivät minua sinun kaltaisesi 35+ naiset säälitäkään, vaan ne jotka roikkuvat nuoruudessa ja juhlivat ja sekoilevat viikottain täyttäen sillä tyhjiötä elämässään.
Ap
[/quote]
tämä tyhjiö on mulle ihan vieras juttu. Kärjistettynä jos ei ole lapsia, sinulla on tyhjiö elämässä.
Vai ainoastaan jos käy juhlimassa , on tyhjiö ?
Mitä jos on ihan tyytyväinen omaan elämäänsä ja on hyväksynyt ettei saa koskaan lapsia eikä löydä sitä elämänsä miestä. onko silloinkin tyhjiö ?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:42"]
Olen täysin samaa mieltä kanssasi tästä, mutta viittaisin itse siihen, että varmasti jotkut täyttävät tyhjiötä myös sillä juhlimisella ja matkustelemisella.
[/quote]
Joo, varmasti näinkin. Onhan juhliminen ja matkustelu sitä paitsi huomattavasti lasten hankintaa eettisempi ja ekologisempi tapa täyttää omaa sisäistä tyhjiötään, jos sellaisen itsessään tunnistaa. Kumpikaan ei tuota uutta ihmistä kokemaan kärsimyksiä, ja ympäristövaikutuksetkin jäävät huomattavasti pienemmiksi.
Juu ei saa juhlia, eikä matkustella. Kyllä 35+ vee naisen pitäisi jo viettää aikansa ompeluseuroissa, jos ei ole pariutunut. Pitsinnyplääminen ja raamattupiiri ovat ainoat sallitut harrastukset.
(Millä vuosikymmenellä AP elää?)
Ei tarvitse sääliä, pärjään oikein hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:47"]Lisääntyminenkään ei kyllä ainakaan kaunista, vaikka voi tuoda sisältöä elämään. Jos lapsia ei ole, eikö ihminen ole tavallaan ikuisesti nuori?
-Mies 29v-
[/quote]
Kun on sisältöä ei ehdi keskittyä peiliin. Ja eikö teille lukiopojille ole joku oma palsta jossain?!
Treffipaikat on täynnä noita 30+ töissäkäyviä perheettömiä jo hieman rupsahtaneita naisia jotka odottaa unelmien prinssiä joka ei koskaan saavu.
Eiköhän se tyhjiö konkretisoidu sitten kun kavereille tulee ekat lapsenlapset ja viimeistään kun velan mies kuolee eikä siellä vanhainkodissa käy kukaan tuomassa joulusuklaata. Säälin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:06"]
Eiköhän se tyhjiö konkretisoidu sitten kun kavereille tulee ekat lapsenlapset ja viimeistään kun velan mies kuolee eikä siellä vanhainkodissa käy kukaan tuomassa joulusuklaata. Säälin.
[/quote]
Juurikin näin.
Ainakin näkevät maailmaa matkustellessa, eivätkä koe ettei tuollaisten asioiden tekemiseen olisi jotakin ikärajaa. Ja en kyllä itsekään koe. Jatkuva alkoholinkäyttö voi vanhentaa riippuen juomatavoista, mutta minusta on hyvä, että vielä tuossakin iässä osaa juhlistaa asioita. Eikä juhliminen tarkoita sitä, että käyttäisi alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:47"]
Lisääntyminenkään ei kyllä ainakaan kaunista, vaikka voi tuoda sisältöä elämään. Jos lapsia ei ole, eikö ihminen ole tavallaan ikuisesti nuori?
-Mies 29v-
[/quote]
Millä tavalla?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:04"]
Treffipaikat on täynnä noita 30+ töissäkäyviä perheettömiä jo hieman rupsahtaneita naisia jotka odottaa unelmien prinssiä joka ei koskaan saavu.
[/quote]
ai mun mielestä ne on täynnä perheellisiä ukkomiehiä jotka hakevat "salaista seuraa" kun vaimo on onnellisena kotona vaihtamassa paskavaippoja
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:04"]
[/quote]
ai mun mielestä ne on täynnä perheellisiä ukkomiehiä jotka hakevat "salaista seuraa" kun vaimo on onnellisena kotona vaihtamassa paskavaippoja
Sehän on parempi löhöillä kotona sohvalla telkun ääressä? Elämässä täytyy pitää hauskaa.