Säälittää 35+ sinkkunaiset, joiden elämän täyttää juhliminen ym.
Kuluttavat itsensä tuolla elämäntyylillä ihan loppuun... Jatkuva juhliminen (lue: juominen) joka viikonloppu, matkustelu, liiallinen työnteko ja suhdesekoilut eivät varsinaisesti kaunista naista, päinvastoin vanhentavat. Säälin näitä lapsettomia sinkkuprinsessoja, jotka roikkuvat väkisin nuoruudessaan, vaikka ikä alkaa lähennellä 40 vuotta...
Kommentit (47)
Mulla onkin best of both worlds. Eli mulla on lapsi, maailman ihanin ihminen jonka kanssa on ihana elää ja kokea uusia asioita. Olen myös sinkku ja käyn ystävien kanssa joskus ulkona ja teen mitä huvittaa ilman väljähtänyttä parisuhdetta ja vinkuvaa miestä..Matkustelemme myös lapseni kanssa paljon ja se on parasta..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:06"]Eiköhän se tyhjiö konkretisoidu sitten kun kavereille tulee ekat lapsenlapset ja viimeistään kun velan mies kuolee eikä siellä vanhainkodissa käy kukaan tuomassa joulusuklaata. Säälin.
[/quote]
Miksi ihmeessä alkaisin haluta lapsenlapsia seitaemänkymppisenä, kun olen koko elämäni elänyt ilman. Lapsenlapsikommenttia en ymmärtänyt. Vielä vähemmän minua kiinnostaa olla mummo kuin äiti, mutta ehkä oman puolison kuolema ei sitten satuta vanhempaa samoin kuin lapsetonta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:08"]Mulla onkin best of both worlds. Eli mulla on lapsi, maailman ihanin ihminen jonka kanssa on ihana elää ja kokea uusia asioita. Olen myös sinkku ja käyn ystävien kanssa joskus ulkona ja teen mitä huvittaa ilman väljähtänyttä parisuhdetta ja vinkuvaa miestä..Matkustelemme myös lapseni kanssa paljon ja se on parasta..
[/quote]
Puhu suomea.
Noilta elämä menee täysin ohi. Joko ei ehditä tehdä ollenkaan lapsia tai jos lapset on, niihin ei ehdi panostaa ja niistä tulee sen mukaisia huonoja yksilöitä.
Säälittää +25-vuotiaat jotka edellee tekevät noin. Oliha se iha siistii sillo 18-20-vuotiaana olla kännissä kolme kertaa viikossa mut luulis järjen kasvavan päähä.. Grow up people!
N23
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:06"]
Eiköhän se tyhjiö konkretisoidu sitten kun kavereille tulee ekat lapsenlapset ja viimeistään kun velan mies kuolee eikä siellä vanhainkodissa käy kukaan tuomassa joulusuklaata. Säälin.
[/quote]
älä sääli, ei ne omaisetkaan täällä kovin usein ramppaa.
terv. lähihoitaja