Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidänkin mielestä naisten ulkonäköpaineet vain kasvaneet?

Vierailija
26.04.2026 |

sairast!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineita ja itsensä koheltelun tarvetta on ollut aina. Some tekee kaiket epävarmuudet vain näkyvimmiksi.

Mitenhän ihmiskunta pärjäisi, jos koskaan kenelläkään ei olisi mahdollisuutta nähdä omaa (peili)kuvaa missään.

Vierailija
2/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi neuvo: some kiinni! 

Loppuu nopeasti paineet, kun ei tarvitse vertailla itseään muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Ulkonäkövaatimukset ulottautuvat nyt alueille, joista minä en teininä tai nuorena aikuisena edes tajunnut ajatella. Sääliksi käy nuorempia naisia.

Vierailija
4/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeneet ne on. Ennen kelpas vain se parhaimman näköinen nainen, nykyään panen kuha on täysikänen ja hengittää.

Vierailija
5/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olen 52-vuotias enkä ihan ymmärrä tätä keskustelua ulkonäköpaineista. Olen kai liian vanha jo?

Itse yritän pitää huolta itsestäni liikkumalla ja syömällä terveellisesti, koska toivon eläväni vielä pitkään suht terveenä. Normaalipaino tulee ikään kuin sivutuotteena, kun pitää kiinni säännöllisistä ja terveistä elintavoista. Siististi pukeutuminen ei aiheuta sekään minulle mitään paineita, eikä myöskään hiuksista, ihosta, hampaista tai kynsistä huolehtiminen niin, että ne ovat hyväkuntoiset ja luonnolliset. Se on vain osa normaalia elämää, ei mikään "paine". 

Mitä ovat nämä "alueet, joihin ulkonäköpaineet nykyään ulottuvat?"

n52

Vierailija
6/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin tiktokin pari kuukautta sitten ja katsoin videon jossa joku 28v nainen oli huolissaan kun naama roikkuu. Sen jälkeen mun tiktok oli täynnä noita "apua olen 25 v ja kohta vanhus!" videoita. Itse olen päälle 30v ja naama mitään roiku tän ikäisenä. Onko nää nuorten jutut mennyt ihan älyttömäksi somen myötä? Ajattelt pilaavat nuoruutensa tuollaisilla ajatuksilla ja alkavat leikellä itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme