Pelkään, että mieheni yrittää tukehduttaa minua nukkuessani
Olen herännyt useamman kerran hänen viereltään siten, että syke on ollut todella nopea ja kaulallani on näkyneet punaiset jäljet (joskus jopa sormien tai kynsien punoittavat painaumat). Lisäksi muisti on alkanut reistailla ja silmäni tuntuvat usein kuivilta. Myös silmänvalkuaisteni verisuonet ovat laajentuneet huomattavasti ja silmissä näkyy verenpurkautumia. Mies myös yhdessä vaiheessa otti minusta nukkuessani kuvia. Näytän osassa niistä kuvista melkein kuin kuolleelta (huulet oudosti sinertävät ja olen kalpea). :O
Muuten mieheni on normaalinoloinen ja menestynyt töissään jne. Pelkään silti häntä, sillä kerran heräsin siihen, kun hänen kätensä oli suuni ja nenäni päällä ja vän itse oli silmät auki, mistä säikähdin. Hän suuttui minulle ja sanoi, että tilanne oli ollut sattumaa. Hän ei myöskään muista tapahtunutta jälkeenpäin (esim. seuraavana päivänä). Pelkään terveyteni ja henkeni puolesta, jos epäilyiseni ovat totta.
Kommentit (104)
Minunkin mieheni on normaalinolo. Sen broidi sen sijaan on ihan supernoloinen.
Ap palstailee täällä edelleen, nykyään lähinnä epätoivoisesta ihastumisestaan. Ero on tullut, mutta mies määräilee edelleen ap:n elämää.
Et sinä sinne mitään jää filmaamaan henkesi uhalla! Lähde turvakotiin ja lääkäri tutkii sinut. Kerrot suoraan mitä sinulle tapahtuu ja miehesi outouksista. Lääkäri voi pystyä osoittamaan jotakin lääketieteellisesti miestäsi vastaan ja epäilyksesi ja tuntemustesi tueksi niin, että voit tehdä rikosilmoituksen miehestä.
Saat lähestymiskiellon varmasti ja uusi asunto hoituu kyllä, turvatalossa olet turvassa sen väliajan. Usko pois ja luota itseesi!!!
Älä kerro miehellesi epäilyksistäsi nyt sillä saattaa juurikin yrittää osittaa sinun olevan vajaa ja poistaa koneeltaan rikosilmoituksen kannalta tärkeitä todisteita varuiksi.
Kun ei osaa varautua asiaan niin ei älyä siistiä jälkiään.
Rohkaistu! Kerro turvakodissa nämä kaikki niin saat sieltä tukea mennäksesi lääkäriin ja saadaksesi miehen vastuuseen.
Sun on se tie käytävä sillä saatat pelastaa itsesi lisäksi jonkun toisenkin naisen hengen!
Voimia! Äläkä anna horjuttaa sinua. Oma intuitio on harvoin täysin pielessä.
Et välttämättä herää jos pitää sinua hapetta tarpeeksi kauan ja menet tajuttomaksi, silloin et havahdu mihinkään eli älä jää pohtimaan näitä seikkoja nyt enempää vaan rohkeutta luottaa itseesi!
Vanha ketju
Ap jotenkin kummallisen rauhallisesti analysoi tapahtumia, vaikka ne ovat vaarallisia. Miksei ap lähde tuosta suhteesta ja hyvin nopeasti. Onko tällaisesta kuolemantapauksesta ollut lehdissä, vai lähtikö ap.