Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mieheni yrittää tukehduttaa minua nukkuessani

Vierailija
06.05.2014 |

Olen herännyt useamman kerran hänen viereltään siten, että syke on ollut todella nopea ja kaulallani on näkyneet punaiset jäljet (joskus jopa sormien tai kynsien punoittavat painaumat). Lisäksi muisti on alkanut reistailla ja silmäni tuntuvat usein kuivilta. Myös silmänvalkuaisteni verisuonet ovat laajentuneet huomattavasti ja silmissä näkyy verenpurkautumia. Mies myös yhdessä vaiheessa otti minusta nukkuessani kuvia. Näytän osassa niistä kuvista melkein kuin kuolleelta (huulet oudosti sinertävät ja olen kalpea). :O

Muuten mieheni on normaalinoloinen ja menestynyt töissään jne. Pelkään silti häntä, sillä kerran heräsin siihen, kun hänen kätensä oli suuni ja nenäni päällä ja vän itse oli silmät auki, mistä säikähdin. Hän suuttui minulle ja sanoi, että tilanne oli ollut sattumaa. Hän ei myöskään muista tapahtunutta jälkeenpäin (esim. seuraavana päivänä). Pelkään terveyteni ja henkeni puolesta, jos epäilyiseni ovat totta.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:58"]Niin, pidäthän meidät ajan tasalla sitten!!!

[/quote]

Ok! Tosin saattaa mennä pitkä aika, että sama toistuu, varsinkin jos otan asian hänen kanssaan puheeksi, jolloin hän muuttuisi ehkä varovaisemmaksi. Jos ne oireet puolestaan ois uniapneaa, se varmaan selviäisi jo nopeamminkin. T. Oikea Ap

Vierailija
82/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kertomasi todella on noin,niin mene hyvä nainen lääkäriin! Keskustele asiasta lääkärille..hän auttaa sinua jatko toimissa! Jos mä olisin Sä..menisin lääkäriin,sen jälkeen poliisin juttuihin ja viranomaiset jututtamaan miestäsi! Hakeudu vaikka turvakotiin,perheen jäsenten tai ystävän luo..tutki ja selvitä..älä hyvä ihminen siedä tuollaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, kysyn suoraan, onko hänellä joku (mun mielestäni siis aivan järjetön) fetissi aiheeseen liittyen. Ehkä hän saattaa suuttuakin, mutta toivottavasti olen väärässä ja pelkoni on turha. En todellakaan halua, että hän leikkisi hengelläni nukkuessani. T. Oikea Ap

Vierailija
84/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäkseni vielä edelliseen.järkytyin niin.kun luin Ton sun tekstin..ensin ajattelin,että on joku huu,haa juttu! Pakene nyt jumalauta nopeaa ja hae apua!! Melkein itken täälä,jos sulla on hätä! Jos Tää on totta niin,toimi hyvä ystävä!!

Vierailija
85/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 02:15"]

Ja tosiaan, kysyn suoraan, onko hänellä joku (mun mielestäni siis aivan järjetön) fetissi aiheeseen liittyen. Ehkä hän saattaa suuttuakin, mutta toivottavasti olen väärässä ja pelkoni on turha. En todellakaan halua, että hän leikkisi hengelläni nukkuessani. T. Oikea Ap

[/quote]

On tuo järjetön.

Joo, meillä harrastellaan kuristamisleikkejä seksin yhteydessä mutta ne nyt sentään ovat turvallisia kahdesta syystä 1) minä olen hereillä 2) meillä on selvä merkki, jolloin pitää lopettaa 3) meillä ei kuristeta kunnes huulet sinertävät tms.

Eli selvä ero. 

Vierailija
86/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 02:15"]

[/quote]

Älä oo naiivi, ei se sitä sulle kuitenkaan myöntäis.

Vierailija
87/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:33"]Jos ei ole provo, niin todella sairasta käytöstä. Kannattaa kertoa jollekin tutulle heti ja ottaa yhteyttä myös viranomaisiin. Ei tuollaiseen tilanteeseen pidä jäädä - ja kannattaa huomata, että muutkin ihmiset voivat olla vaarassa. Onko miehellä rikosrekisteriä?

[/quote]

Hänellä ei ole tietääkseni rikosrekisteriä ja hän tosiaan on todella kunnollisen ja normaalin oloinen muuten.

Joku mainitsi lukeneensa vastaavan aloituksen aiemmin: oon itse kirjoittanut tästä aiemmin. Tuolloin tartuin asiaan ja puhuin hänelle siitä (hän tosin ei myöntänyt mitään, vaan suuttui). Välissä meni aika pitkä aika, että mitään ei tapahtunut, kunnes nyt taas... Siis todisteita mulla ei ole, vaan itse epäilen, kun on kaulalla jäljet ja on tullut noita muita vaivoja plus se yksi kerta jolloin heräsin siihen (2 vuotta sitten) ja ne valokuvat plus se nettisivu. T. Oikea Ap

[/quote]

Ei rikollisuutta, varsinkaan tuonlaatuisia - aina päältä näe.  Monet sarjamurhaajatkin ovat vaikuttaneet suhteellisen normaaleilta...

Mies tarvitsee vähintään psykiatrista hoitoa, jos on siis tositapaus tämä.

Vierailija
88/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas creepy ketju O_o

Vierailija
89/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, ja toinen jessus. Mitähän pitäisi tehdä? Toisille on annettu kauhalla ja toisille ei edes pienen pienellä lusikalla...

Vierailija
90/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen BTK-tappaja, jota etsittiin yli 30 vuotta ennen kuin hänet saatiin kiinni.

BTK = bind, torture and kill, oli tämän sarjamurhaajan tunnuslause.

Sairaaksi sarjamurhaajaksi osoittautui seurakunnan työntekijä ja perheenisä Dennis Rader, joka nautti ihmisen kiduttamisesta hitaasti kuristamalla. Nuorin hänen kuristusuhreistaan oli pieni koulutyttö.

Dennis Rader myös otti kuvia uhreistaan, kun he olivat juuri kuristumaisillaan. Ihan samanlaisia kuvia kuin miehesi on ottanut sinusta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/BTK-kuristaja

http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rader

http://www.crimelibrary.com/serial_killers/unsolved/btk/index_1.html

Vierailija
91/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi et yleensä nuku miehesi vieressä?

Vierailija
92/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu oudolta etta joku, joka on oikeasti pulassa noin kauhealla tavalla kayttaisi merkkeja kuten :(......osui vaan silmaan useamman kerran ap:lta. En osaa sanoa. Kuuulostaa kylla karmealta.

Vierailija
93/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli totta tai ei, luottaa et voi - eroa. Ei sinun tehtäväsi ole ottaa hengelläsi selvää ovatko epäilyksesi oikeat.

Vierailija
94/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jää edes miettimään moista parisuhteeseen? Ap sanoo, että on kirjoittanut samasta aiheesta tänne jo 2 vuotta sitten! Et voi olla kauhean onnellinen parisuhteessa, jossa joudut pelkäämään/miettimään, tukehduttaako mies sinua unissasi! Oli niin tai näin, järkevin on erota eikä jäädä filmailemaan mitään yöllisiä videoita. Jos suhteessa joutuu pyörittelemään toisesta noin karmeita ajatuksia, suhteessa ei ole järkeä. Piste.

Vierailija
95/104 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mitä tapahtui?

Vierailija
96/104 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaa murhas sen

Vierailija
97/104 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista ap, mites menee nykyään? Näitä samoja aloituksia sulla aika paljon. Miten on mennynnä?

Vierailija
98/104 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nauttia vaaran tunteesta tuo ap. normaali ihminen lähtisi jo vahvasta epäilyksestä, että toinen tekee jotain tuollaista. Täällä aina turpiinsa ottavat ämmät uikuttaa, että se on kuitenkin muuten hyvä mies, kunhan silloin tällöin tönii tms. :) Ehkä ap. on jo kuollut.

Vierailija
99/104 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran häräsin korvatulpat sieraimista, kun mies oli tunkemassa jotain isoa tuppoa suuhuni. Kuulemma vain yritti vaimentaa kuorsaukseni ääntä, kun kysyin syytä.

-ap

Porkkana

Oravalle

Ruuaksi

Väärä

On

Ostos

Vierailija
100/104 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämmöinen kuristamis-juttu joku fetissi, eli voiko sen ajattelmisesta ja haaveilusta saada jotain seksuaalista tyydytystä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme