Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mieheni yrittää tukehduttaa minua nukkuessani

Vierailija
06.05.2014 |

Olen herännyt useamman kerran hänen viereltään siten, että syke on ollut todella nopea ja kaulallani on näkyneet punaiset jäljet (joskus jopa sormien tai kynsien punoittavat painaumat). Lisäksi muisti on alkanut reistailla ja silmäni tuntuvat usein kuivilta. Myös silmänvalkuaisteni verisuonet ovat laajentuneet huomattavasti ja silmissä näkyy verenpurkautumia. Mies myös yhdessä vaiheessa otti minusta nukkuessani kuvia. Näytän osassa niistä kuvista melkein kuin kuolleelta (huulet oudosti sinertävät ja olen kalpea). :O

Muuten mieheni on normaalinoloinen ja menestynyt töissään jne. Pelkään silti häntä, sillä kerran heräsin siihen, kun hänen kätensä oli suuni ja nenäni päällä ja vän itse oli silmät auki, mistä säikähdin. Hän suuttui minulle ja sanoi, että tilanne oli ollut sattumaa. Hän ei myöskään muista tapahtunutta jälkeenpäin (esim. seuraavana päivänä). Pelkään terveyteni ja henkeni puolesta, jos epäilyiseni ovat totta.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/104 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. Onko tapahtunut mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??

Vierailija
44/104 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo varmaan kärrätty harhoineen hoitoon.

Nyt lekuri ja hoitsut yrittää listiä sitä...

Vierailija
45/104 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen sellainenkin mahdollisuus ettei juttu ole vain ap:n pervo seksifantasia.

Vierailija
46/104 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh! Onhan noita juttuja. Kannattaisi varmaan ensin perehtyä defibrilaattorin toimintaan sekä mitä sillä voi tehdä ihmiselle. Kaikkea netistä luettua ei kannata uskoa, varsinkaan näiltä palstoilta. Defibrilaattorilla ei voi tappaa!

Vierailija
47/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tämä stoori uskomattomalta. Miehestä en saa kuin sadistisen alkuasukas vaikutelman, sillä kai sen nyt sanoo että jos ei ole tyhmä, osaa jälkensä hyvin peittää.. Kannattaa ehkä lähteä lätkimään, VIELÄ kun voi, niin kuin monet täällä kehottikin.

Vierailija
48/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran häräsin korvatulpat sieraimista, kun mies oli tunkemassa jotain isoa tuppoa suuhuni. Kuulemma vain yritti vaimentaa kuorsaukseni ääntä, kun kysyin syytä.

-ap

Vierailija
49/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on se, että hän on muuten aivan normaalin oloinen ja oireita ilmenee vain keskimäärin kerran-kaksi kuukaudessa. Emme myöskään ole enää nukkuneet vierekkäin pitkään aikaan, mutta nukuin hänen vieressään yhden yön noin viisi yötä sitten ja tuolloin sama toistui taas. Olemme myös tunteneet toisemme useamman vuoden ajan, mutta aluksi en jotenkin tajunnut koko juttua. Noita käden painaumia ei ole näkynyt koskaan silloin, kun olen nukkunut yksin. Minulla myös alkoi ilmetä silmien kuivuutta, punoitusta ja verenpurkaumia pian sen jälkeen, kun muutimme yhteen - menin jopa aiheesta lääkärille.

Outo juttu oli sekin, että hän oli kirjautunut ja ostanut pääsyn luottokortilla jollekin sairaalle nettisivustolle, jossa oli kuvia jostain tukehtuneesta miehestä. Hän itse vain suuttuu, kun otan epäilykseni puheeksi, mutta ei jotenkin tunnu sattumaltakaan nuo kaikki jutut. Kyseisten tapausten yhteydessä herään yleensä todella korkeaan sykkeeseen ja kaulalla näkyy painaumia. Tuolloin mies on aina nukkunut vieressäni ja ollut hereillä tai hyvin kevyessä unessa. Itse olen normaalisti erittäin sikeäuninen. Voisiko epäilyni olla totta vai pitäisikö normaalisti herätä siihen, jos joku yrittäisi tukahduttaa? En tosiaan oikein uskalla enää nukkua hänen vieressään.

Vierailija
50/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nro 13 ei ole ap, mutta nro 14 siis on.

Vierailija
51/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:01"]Kysyn vilpittömästi: Miten voit olla heräämättä siihen jos sinua satutetaan kaulasta niin, että siihen jää punaiset painaumat (sormista, kynsistä) ja näkyvät yhä vielä peilille päästyäsikin? 

[/quote]

En tiedä. Kyseisten tilanteiden yhteydessä vartalossa näkyy myös lakanoiden painaumat. Yhdessä vaiheessa pelkäsin jo, että olen todella pahasti sairas, kun sydämessä tuntui muljahduksia usein ja syke oli todella korkea herätessäni kesken unien. Ennen viime viikkoa aiemmasta tapauksesta oli kulunut jo pidempi aika ja lepopulssini alkoi olla taas ihan hyvä. Nyt viime päivinä lepopulssinikin on ollut pysyvästi koholla. Scary! :( t. Oikea Ap

Vierailija
52/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eihän tässä uskalla kohta mennä nukkumaankaan. :-(

Vierailija
53/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mahdollista että hänellä on tämmöinen sairaalollinen kiksi eli siis nauttii tjv ku näkee tukehtuneen ihmisen tjv?

Vierailija
54/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:00"]Onx tää provo..?

[/quote]

Ei ole provo, vaikka tuolla joku ketjussa yritti laittaa lekkeriksi ja esiintyä minuna.

Vierailija
55/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:01"]Kysyn vilpittömästi: Miten voit olla heräämättä siihen jos sinua satutetaan kaulasta niin, että siihen jää punaiset painaumat (sormista, kynsistä) ja näkyvät yhä vielä peilille päästyäsikin? 

[/quote]

En tiedä. Kyseisten tilanteiden yhteydessä vartalossa näkyy myös lakanoiden painaumat. Yhdessä vaiheessa pelkäsin jo, että olen todella pahasti sairas, kun sydämessä tuntui muljahduksia usein ja syke oli todella korkea herätessäni kesken unien. Ennen viime viikkoa aiemmasta tapauksesta oli kulunut jo pidempi aika ja lepopulssini alkoi olla taas ihan hyvä. Nyt viime päivinä lepopulssinikin on ollut pysyvästi koholla. Scary! :( t. Oikea Ap

[/quote]

Huumaako miehesi sinut jollain tavalla, ettet heräisi yöllä?

Vierailija
56/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ET ENÄÄ SELITTELE JA EPÄRÖI VAAN IHAN OIKEASTI _PAKENE_ KIITOS EN HALUA ETTÄ KUOLET HALUATKO MUKA ITSE?!

Mies on sadisti. Vähintään. Vielä kerran: pakoon ja vähän helvetin äkkiä!

Vierailija
57/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aamu tunsin voimakasta kipua rintakehässä herätessäni. Mies oli vieressä defibrilaattorin kanssa, mutta kielsi elvyttäneensä minut. Sanoi saaneensa sellaisen kaverilta lainaan ja tekniikan miehenä on kaikista vempaimista kiinnostunut. Luki siinä käyttöohjetta omien sanojensa mukaan vain mielenkiinnosta.

ap

Vierailija
58/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:19"]Eräs aamu tunsin voimakasta kipua rintakehässä herätessäni. Mies oli vieressä defibrilaattorin kanssa, mutta kielsi elvyttäneensä minut. Sanoi saaneensa sellaisen kaverilta lainaan ja tekniikan miehenä on kaikista vempaimista kiinnostunut. Luki siinä käyttöohjetta omien sanojensa mukaan vain mielenkiinnosta.

ap

[/quote]

Hyi!!!! Sairasta!!!! Sähköiskujakin vielä antaa. :-/

Vierailija
59/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:01"]Kysyn vilpittömästi: Miten voit olla heräämättä siihen jos sinua satutetaan kaulasta niin, että siihen jää punaiset painaumat (sormista, kynsistä) ja näkyvät yhä vielä peilille päästyäsikin? 

[/quote]

[/quote]

Siinä tapauksessa aivan ehdottomasti nauhoittava kameravalvonta. En tiedä velvoittaako laki kertomaan siitä miehellesikin, joka kaikesta huolimatta on syytön kunnes toisin todistetaan :/ Itse laittaisin läppärin yöpöydälle ja nauhoituksen päälle kertomatta miehelle, vaikka rikos olisikin.

Vierailija
60/104 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän tuondefibrilaattori jutun jälkee, että kyseessä ei ole vain tukehtumis fetissi vaan mies yrittää saada sinut hengiltä?? Oletko koskaan kysynyt asiasta suoraan?? Miettinyt eroa? Onko teillä liian viileät välit? Tuo nyt vaan ei kuulosta missään määrin parisuhteeseen kuuluvalta :o!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän