Pelkään, että mieheni yrittää tukehduttaa minua nukkuessani
Olen herännyt useamman kerran hänen viereltään siten, että syke on ollut todella nopea ja kaulallani on näkyneet punaiset jäljet (joskus jopa sormien tai kynsien punoittavat painaumat). Lisäksi muisti on alkanut reistailla ja silmäni tuntuvat usein kuivilta. Myös silmänvalkuaisteni verisuonet ovat laajentuneet huomattavasti ja silmissä näkyy verenpurkautumia. Mies myös yhdessä vaiheessa otti minusta nukkuessani kuvia. Näytän osassa niistä kuvista melkein kuin kuolleelta (huulet oudosti sinertävät ja olen kalpea). :O
Muuten mieheni on normaalinoloinen ja menestynyt töissään jne. Pelkään silti häntä, sillä kerran heräsin siihen, kun hänen kätensä oli suuni ja nenäni päällä ja vän itse oli silmät auki, mistä säikähdin. Hän suuttui minulle ja sanoi, että tilanne oli ollut sattumaa. Hän ei myöskään muista tapahtunutta jälkeenpäin (esim. seuraavana päivänä). Pelkään terveyteni ja henkeni puolesta, jos epäilyiseni ovat totta.
Kommentit (104)
Sivistynyt mies kokee lääketieteellistä kiinnostusta, sen vuoksi on maksanut niille sivustoille pääsystä. Ei mitään syytä epäillä hänen selityksiään.
Jo toistuva, suhteellisen lyhytaikainen hapenpuute voi aiheuttaa aivovaurion. Kannattaa käydä lääkärissä, mutta jos et jätä miestä ennen sitä, niin sitten se lääkäri voi pitää sinua hulluna. Tuohan on nimittäin itsetuhoista käytöstä jäädä tuollaiseen tilanteeseen, jossa ei ole kuvauksen perusteella mitään epäselvyyttä vahingoittamistarkoituksesta.
Hei jos tämä totta niin lähde ihmeessä.
Tuo nro 22 eli defibrillaattori-viesti ei ole mun, vaan jonkun muun luin oikean ap:n. Ei omisteta kotona defibrillaattoria. Mutta jos hän tosiaan leikkii hengelläni, niin en tajua sitä, miten hän uskaltaa ja toisaalta ihmetyttää sekin, pitäisikö mun kuitrnkin herätä siihen, kun en saa happea. Ois myös kiintoisaa tietää, kauan se kestää, jos siis pelkoni on totta. Täytyy laittaa joku kamera päälle yöksi tosiaan. Onneksi en nuku hänen vieressään tänä yönä. Oon todellakin erittäin sikeäuninen. T. Oikea Ap
Jos ei ole provo, niin todella sairasta käytöstä. Kannattaa kertoa jollekin tutulle heti ja ottaa yhteyttä myös viranomaisiin. Ei tuollaiseen tilanteeseen pidä jäädä - ja kannattaa huomata, että muutkin ihmiset voivat olla vaarassa. Onko miehellä rikosrekisteriä?
Mä olen ainakin lukenut tämän tismalleen saman aloituksen tällä palstalla ennenkin, siis viimeistä yksityiskohtaa myöten. Eli provo on kyseessä. On joidenkin elämä sitten tylsää.
Mutta hän haluaa sinut hengiltä? Mikä pidättää sinua siellä? Kuristaisiko miehesi elävältä jos ottaisit eron vai mistä kiikastaa? Ymmärrät varmaan että tuolla tahdilla tulee kuolema, ennenkuin kerkeät pelätä fyysisiä vaurioitasi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:35"]Mä olen ainakin lukenut tämän tismalleen saman aloituksen tällä palstalla ennenkin, siis viimeistä yksityiskohtaa myöten. Eli provo on kyseessä. On joidenkin elämä sitten tylsää. [/quote]
Linkkiä kehiin.
Kertomuksestasi tulee mieleen joku kauhuelokuva, jossa mies olisi jotenkin riivattu ja tahtomattaan ja tiedostamattaan tekee tuollaista. Mutta kun kyse ei ole mistään kauhuleffasta, vaan oikeasta elämästä, tämä on toistuvaa ja miehesi on ollut hereillä (ei siis ole joskus kerran nähnyt unta että kuristaa jotakin ja unissaan on alkanut sinua kuristamaan), niin annan vain yhden neuvon : pakene. äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:30"]Jo toistuva, suhteellisen lyhytaikainen hapenpuute voi aiheuttaa aivovaurion. Kannattaa käydä lääkärissä, mutta jos et jätä miestä ennen sitä, niin sitten se lääkäri voi pitää sinua hulluna. Tuohan on nimittäin itsetuhoista käytöstä jäädä tuollaiseen tilanteeseen, jossa ei ole kuvauksen perusteella mitään epäselvyyttä vahingoittamistarkoituksesta.
[/quote]
Ainakin mulla on muutamaan otteeseen heikentynyt muisti selvästi ja silmät ovat kuivat. Lisäksi sydämessä tuntuu "muljahtelua" ja joskus rytmihäiriöitä. Välillä tilanne on korjaantunut, mutta sitten taas on heikentynyt tilanne noiden outojen öisten kovaan sykkeeseen heräämisten jälkeen. Nyt on taas viime päivät olleet mun silmäni todella kuivat, rinnassa/sydämessä outo fiilis ja syke on ollut pysyvästi korkea sekä muisti on pätkinyt. Ongelma tässä on sekin, että en ole ihan 100% varma siitä, että epäilykseni on totta. Oon saanut hänet kiinni itse teosta (kädet suun ja nenän edessä) sen yhden kerran - siinä kaikki. Se nettisivuhomma ja ne valokuvat toki myös ovat selviä, mutta yöheräämisten osalta en oo varma. T. Oikea Ap
Harrastakaa villiä seksiä, liekkö miehesi leppyis!?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:33"]Jos ei ole provo, niin todella sairasta käytöstä. Kannattaa kertoa jollekin tutulle heti ja ottaa yhteyttä myös viranomaisiin. Ei tuollaiseen tilanteeseen pidä jäädä - ja kannattaa huomata, että muutkin ihmiset voivat olla vaarassa. Onko miehellä rikosrekisteriä?
[/quote]
Hänellä ei ole tietääkseni rikosrekisteriä ja hän tosiaan on todella kunnollisen ja normaalin oloinen muuten.
Joku mainitsi lukeneensa vastaavan aloituksen aiemmin: oon itse kirjoittanut tästä aiemmin. Tuolloin tartuin asiaan ja puhuin hänelle siitä (hän tosin ei myöntänyt mitään, vaan suuttui). Välissä meni aika pitkä aika, että mitään ei tapahtunut, kunnes nyt taas... Siis todisteita mulla ei ole, vaan itse epäilen, kun on kaulalla jäljet ja on tullut noita muita vaivoja plus se yksi kerta jolloin heräsin siihen (2 vuotta sitten) ja ne valokuvat plus se nettisivu. T. Oikea Ap
On paljon erilaisia todella huomaamattomia valvontakameroita joita voit piilottaa huoneeseen jossa nukutte.
Osta sellaisia, vie todisteet jonkun luotettavan tuttavan käsiin ja kerro miehelle että tiedät mitä hän puuhaa. Sit vaan rikosilmoitusts ja mies terapeutin puheille.
Voi mulla toki olla uniapneakin ja vaan yhdistelen asioita liikaa. Mutta sinänsä se uniapneakohtaus ilmenee yleensä ainoastaan nukkuessani miehen vieressä ja kerran tosiaan se pelkäämäni juttu kävi ja heräsin siihen plus ne valokuvat ja se hänen katselemansa outo nettisaitti. Oisin jopa helpottunut, jos tämä ois "vain" uniapneaa. Kunpa olisi niin... t. Oikea Ap
Provo tai ei, sairainta av:llä pitkään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:48"]On paljon erilaisia todella huomaamattomia valvontakameroita joita voit piilottaa huoneeseen jossa nukutte.
Osta sellaisia, vie todisteet jonkun luotettavan tuttavan käsiin ja kerro miehelle että tiedät mitä hän puuhaa. Sit vaan rikosilmoitusts ja mies terapeutin puheille.
[/quote]
Täytyy kokeilla tätä. Nimittäin haluaisin saada selvyyden asiasta. Ainoa ongelma on se kyseisten tilanteiden satunnaisuus, kun se saattaa tapahtua vain kerran kuukaudessa, jos nukutaan vierekkäin. Pitää siis kuvata aika pitkäänkin.
Sun on pakko oikeesti hakea joku kamera kuvaamaan. Heti huomenna, jos rahatilanne sallii!
Ja tietysti kerrot täällä mitä kävi. Mutta nyt tuli mieleen, että toivottavasti olet vielä silloin täällä kirjoittelemassa. :(
Niin, pidäthän meidät ajan tasalla sitten!!!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:16"]Voiko olla mahdollista että hänellä on tämmöinen sairaalollinen kiksi eli siis nauttii tjv ku näkee tukehtuneen ihmisen tjv?
[/quote]
Oon oikeasti alkanut epäillä sitä. Ne kuvat jotka hän otti musta, olivat outoja, sillä olin ihan kuolleen näköinen niissä. Samoin se nettisivusto, johon hän oli about vuosi sitten tmv. ostanut käyttöoikeuden, oli vastaava. Huomasin sen sattumalta, kun istuin hänen vierellään ja hän tarkisti sähköposteja, jossa mainostivat sivustoaan. Siellä tosiaan oli kuulemma kuvia jostain tukehtuneesta komeasta nuoresta miehestä. :O Kyselin mieheltäni, että miksi ihmeessä hän halusi moista edes nähdä, niin hän ei vastannut mitään kovin järkevää.
Pelottaa, että jos epäilyni on totta, niin elimistöni on jo kärsinyt ja elinikäni voi olla lyhentynyt. Muuten siis oon ihan terve. Toisaalta en uskaltaisi oikein kertoa tästä lääkärillä, sillä pelkään, että mua pidettäisiin ns. "hulluna". Kuitenkin kaikki kertomani on totta. Tosin voi noihin kaikkiin olla joku järkeväkin syy ja vain yhdistän ne nyt yhteen.