Pelkään, että mieheni yrittää tukehduttaa minua nukkuessani
Olen herännyt useamman kerran hänen viereltään siten, että syke on ollut todella nopea ja kaulallani on näkyneet punaiset jäljet (joskus jopa sormien tai kynsien punoittavat painaumat). Lisäksi muisti on alkanut reistailla ja silmäni tuntuvat usein kuivilta. Myös silmänvalkuaisteni verisuonet ovat laajentuneet huomattavasti ja silmissä näkyy verenpurkautumia. Mies myös yhdessä vaiheessa otti minusta nukkuessani kuvia. Näytän osassa niistä kuvista melkein kuin kuolleelta (huulet oudosti sinertävät ja olen kalpea). :O
Muuten mieheni on normaalinoloinen ja menestynyt töissään jne. Pelkään silti häntä, sillä kerran heräsin siihen, kun hänen kätensä oli suuni ja nenäni päällä ja vän itse oli silmät auki, mistä säikähdin. Hän suuttui minulle ja sanoi, että tilanne oli ollut sattumaa. Hän ei myöskään muista tapahtunutta jälkeenpäin (esim. seuraavana päivänä). Pelkään terveyteni ja henkeni puolesta, jos epäilyiseni ovat totta.
Kommentit (104)
Hyvänen aika nainen!!! Sulla on selvät hälytysmerkit että mies on päästään vialla ja uhkaa sun henkeä!!! Haluatko tosissaan katsoa vielä ja sitten et enää herääkään???
Juokse vielä kun voit ja LUJAA!!! Ukko pihalle tai jotain.
MIKSI olet hänen kanssaan????
Itellä on vähän samantyyppinen kokemus, exän kans heräsin siihen ku exä piti kättä mun suun ja sierainten tukkeena. Sain helvetinmoisen paniikin, luulin että aiko tukehduttaa mut ja sain raivarin. Kynsin ja hakkasin sen jätkän, puolustin itseäni. Vakuutti että koitti hiljentää kuorsaustani.
Uskoin lopulta mutta en enää voinut luottaa häneen ja siitäpä syystä EX. Ikuiset traumat jäi, herään edelleen joka yö monta kertaa tukehtumisen tunteeseen ja kuvailemaasi nopeaan sykkeeseen. :(((
Mitä vielä haluat tapahtuvan, haluatko oikeasti vaarantaa henkesi???
^niin ja plus kun tuli iteki hakattua hänet paniikissa, mitä järkeä olis ollu jatkaa ku joku siihen kumminkin tarttuu.
Eikö lääkäri pysty jotenkin todentamaan, onio kuristusta tapahtunut? Röngtenkuvista tms?
ap, hakeudu hoitoon! Päässäsi viiraa ja pahasti!
Siis voitko oikeesti olla noin idiootti?! Et oo kyllä enää hetkeen(ikinä)pyörittäny täysillä.
Tällänen ketju ollut ennenkin.. Tuskin tosi tilanteessa täältä nyt kantsii apua hakea. Siirry nyt vähintään toiseen huoneeseen nukkumaan.. Mietin että onkohan toi sit yleistä miehiltä, kun taas jonkun mies yrittää tyynyllä tappaa. Vakava juttu, jos totta
Ehkä sulla on vaihdevuodet? Se vois olla loogisempi selitys noille oireille kuin murhanhimoinen mies. Sun 'johtolangat' oireiden lisäksi on kyllä aika olemattomia niin kuin itsekin myönnät.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:58"]Niin, pidäthän meidät ajan tasalla sitten!!!
[/quote]
Ok! Tosin saattaa mennä pitkä aika, että sama toistuu, varsinkin jos otan asian hänen kanssaan puheeksi, jolloin hän muuttuisi ehkä varovaisemmaksi. Jos ne oireet puolestaan ois uniapneaa, se varmaan selviäisi jo nopeamminkin. T. Oikea Ap
[/quote]
Ei varmaan kannata puhua hänelle mitään siitä asiasta juuri tuon takia, että rupeaa vaan varovaisemmaksi sen takia. Helpompi saada mies kiikkiin, jos asiasta ei puhu mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 07:47"]Hyvänen aika nainen!!! Sulla on selvät hälytysmerkit että mies on päästään vialla ja uhkaa sun henkeä!!! Haluatko tosissaan katsoa vielä ja sitten et enää herääkään???
Juokse vielä kun voit ja LUJAA!!! Ukko pihalle tai jotain.
MIKSI olet hänen kanssaan????
Itellä on vähän samantyyppinen kokemus, exän kans heräsin siihen ku exä piti kättä mun suun ja sierainten tukkeena. Sain helvetinmoisen paniikin, luulin että aiko tukehduttaa mut ja sain raivarin. Kynsin ja hakkasin sen jätkän, puolustin itseäni. Vakuutti että koitti hiljentää kuorsaustani.
Uskoin lopulta mutta en enää voinut luottaa häneen ja siitäpä syystä EX. Ikuiset traumat jäi, herään edelleen joka yö monta kertaa tukehtumisen tunteeseen ja kuvailemaasi nopeaan sykkeeseen. :(((
Mitä vielä haluat tapahtuvan, haluatko oikeasti vaarantaa henkesi???
[/quote]
Tai lähde johonkin turvakotiin ilmoittamatta miehelle mitään!
Siis pari vuotta sitten jo ollut tälläistä ja edelleen oot siinä. Herää, nainen. Oikeesti. Juokse ja lujaa. Käytännössä, voit mennä turvakotiin nyt ensiksi. Sieltä sinut ohjataan seuraavalle taholle, oli se sitten lääkäri tai mielenterveyspoli tai poliisi tai kaikki nuo yhdessä.
Mites homma etenee, vieläkö ap on hengissä?
Ehkä ap on harhainen. Tai sitten tää on provo.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 15:13"]Heh heh! Onhan noita juttuja. Kannattaisi varmaan ensin perehtyä defibrilaattorin toimintaan sekä mitä sillä voi tehdä ihmiselle. Kaikkea netistä luettua ei kannata uskoa, varsinkaan näiltä palstoilta. Defibrilaattorilla ei voi tappaa!
[/quote]
Eikä se ollut ensinnäkään ap:n kirjoittama teksti. Onkohan hän tukehtunut kuoliaaksi..
Nyt ihan oikeesti karmii itteäkin :S en kyllä tuollaisen vieressä enää nukkuisi...
Älä ole tyhmä ja uhkarohkea? Nyt vittuun sieltä ja äkkiä, en olis hetkeäkään tollasen seurassa
Muistan ap sun vanhan ketjun, enkä epäile sinua provoksi. Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä olet vielä tuon miehen kanssa?! Pakene nyt hyvä ihminen, kun sinussa vielä henki pihisee!