Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedätkö miltä alapääsi näyttää?

Vierailija
05.05.2014 |

Toisesta ketjusta intoutuneena..

Oletko katsonut alapäähäsi?

Osaatko nimetä pimpan osat?

Kaikki ei näköjään osaa, uskomatonta

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. ja kerran olen peilistä katsonut, joskus alle 20 v. Miksi sitä pitäis peilailla?!

Vierailija
22/26 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tosiaan, ettei joku tiedä miltä oma alapää näyttää. En minäkään sitä säännöllisesti tutkiskele peilin kanssa, mutta on sitä silti tullut katsottua peilin kanssa lukemattomia kertoja elämän aikana. Käyttekö te sitten näyttämässä sitä gynelle kuitenkin? Vieras ihminen on paremmin selvillä alapäästänne kuin te itse? Ei voi ymmärtää.

Ja verrata nyt sitä johonkin persereikään... Onpa todella suuri arvostus niinkin tärkeää ja nautinnollista kehonosaa kohtaan. Ootteko te jotain seksin vihaajia myöskin? Luulin, ettei tuollaisia ummikkoja löydy kuin puritaanien Amerikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 00:36"]Käsittämätöntä tosiaan, ettei joku tiedä miltä oma alapää näyttää. En minäkään sitä säännöllisesti tutkiskele peilin kanssa, mutta on sitä silti tullut katsottua peilin kanssa lukemattomia kertoja elämän aikana. Käyttekö te sitten näyttämässä sitä gynelle kuitenkin? Vieras ihminen on paremmin selvillä alapäästänne kuin te itse? Ei voi ymmärtää.

Ja verrata nyt sitä johonkin persereikään... Onpa todella suuri arvostus niinkin tärkeää ja nautinnollista kehonosaa kohtaan. Ootteko te jotain seksin vihaajia myöskin? Luulin, ettei tuollaisia ummikkoja löydy kuin puritaanien Amerikasta.

[/quote]

Arvostan alapäätäni ja masturboinkin usein, mutta en näe mitään ideaa peilailla sitä. En peilaile takaraivoanikaan.

Vierailija
24/26 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilaissut alapäätäni viimeksi joskus teini-iässä ja veikkaan, että on muuttunut synnytyksien myötä. En ymmärrä, miksi sitä edes pitäisi pelailla.

Ja kyllä nuo osat opetettiin jo yläasteella eli osaan nimetä.

Vierailija
25/26 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:54"]MIKSI sitä pitäisi peilata? En minäkään ole koskaan peilannut. En ole nähnyt mitään tarvetta moiselle. Mua ihmetyttää nämä, jotka sitä peilailee. Miksi te sitä teette?

[/quote]

Outoa että joku ei katso ollenkaan alapäätään.

Vierailija
26/26 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen päältä ja välistä karvaton. Isommat häpärit suht normit kai, pienemmistä toinen isompi. Pyllynreiän ympärys tumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi