tiedätkö miltä alapääsi näyttää?
Toisesta ketjusta intoutuneena..
Oletko katsonut alapäähäsi?
Osaatko nimetä pimpan osat?
Kaikki ei näköjään osaa, uskomatonta
Kommentit (26)
Joo. Häppärit, klitta pisreikä pimpan reikä
En kyllä ymmärrä, jos joku ei koskaan ole peilannut alapäätään peilin kautta.
Ajan karvat välistä pois niin näkyyhän kaikki.
Olen katsonut ja oikein nätti ja kivannäköinen on. Eikö kaikki katso?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:43"]Olen katsonut ja oikein nätti ja kivannäköinen on. Eikö kaikki katso?
[/quote]
Kaikkihan vehjettään tutkii.
Ketjussa 'onko alapäähäni ihan normaali' mamma pohti että joku lihasjuttu roikkuu karvojen seasta..ei tiennyt mikä se on kun ei karvoilta näe.
En tiedä. En ole koskaan katsonut. En osaa nimetä. Pitäis kai alkaa opettelee, mutta ei oma pillu pahemmin kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:47"]En tiedä. En ole koskaan katsonut. En osaa nimetä. Pitäis kai alkaa opettelee, mutta ei oma pillu pahemmin kiinnosta.
[/quote]
Wooot?
Ruttuinen ja kurttuinen venähtänyt möllykkä
Mulla on helvetin ruma toosa. Mutta viihdyn sen parissa erittäin hyvin ja joka puolelta olen sitä katsellut:)
Tottakai tiedän. Tuntuu uskomattomalta, ettei joku nainen olisi koskaan peilannut alapäätään. Outoa suorastaan. Jos siis näkisi oman alapään peilistä eikä edes tunnistaisi sitä omakseen, kun ei ole koskaan katsonut. Jonkun ääriuskovaisen kohdalla voisin vielä kuvitella, mutta muiden kohdalla en.
MIKSI sitä pitäisi peilata? En minäkään ole koskaan peilannut. En ole nähnyt mitään tarvetta moiselle. Mua ihmetyttää nämä, jotka sitä peilailee. Miksi te sitä teette?
Miten te tiedätte jos siellä on jotain vialla, jos ette sitä koskaan katso? Mä tutkin omani kyllä säännöllisesti, ja se on niin nättikin että mielelllään katselee :) Muistan kun meidän tyttöjen terveystiedontunnilla oikein kehotettiin kotona kotiläksynä katsomaan itseään peilistä :D Näin jälkeenpäin ajateltuna aika rohkeaa puhetta, mutta hyvähän se on nuoria tyttöjä tutustuttaa kehoonsa
kyllähän tuota aika-ajoin joutuu kattelees kun säännölisesti karvat ajelee siistimmäks...onhan se miehenkin sitä mukavampi lirputella
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:00"]
Miten te tiedätte jos siellä on jotain vialla, jos ette sitä koskaan katso? Mä tutkin omani kyllä säännöllisesti, ja se on niin nättikin että mielelllään katselee :) Muistan kun meidän tyttöjen terveystiedontunnilla oikein kehotettiin kotona kotiläksynä katsomaan itseään peilistä :D Näin jälkeenpäin ajateltuna aika rohkeaa puhetta, mutta hyvähän se on nuoria tyttöjä tutustuttaa kehoonsa
[/quote]
Jos se ei mitään oireita tee, niin tuskinpa siellä mitään suurta vikaa silloin on. Ja sellaiset oireettomat viat nyt tuskin ihan itselleen peilillä näkyy. Eiköhän ne viat sisempänä ole.
Valitettavasti kyllä =(
Enkä oo edes synnyttäny...
Oma alapää kiinnostaa yhtä paljon kuin persereikä eli en todellakaan sitä peilin kanssa tutkiskele.
Siis miten teillä voi olla noin olematon mielenkiinto omaa kehoa kohtaan? Johan sitä jo lapsena kiinnostaa katsella, et mikäs se siellä alhaalla on :D
Tiedän ja osaan