AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Onko jamkista tullu tuloksia?
Jos tahtoo tietää eri osioiden pisteet, pitääkö niitä kysyä sen koulun hakijapalveluista, johon on hakenut (ja päässyt) vai sieltä, missä teki pääsykokeen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vielä ainakaan. Mille linjalle hait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimintaterapia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimintaterapia
Mä hain kans jamkiin samalle linjalle, eikä myöskään mulle oo tullut vielä.
Täällä kans Laurea, Metropolia ja Diak ja sosionomiksi hain. Tulispa tänään jotain tietoa!
Kertokaa lisää nyt niitä pisterajoja!
Vierailija kirjoitti:
Jos tahtoo tietää eri osioiden pisteet, pitääkö niitä kysyä sen koulun hakijapalveluista, johon on hakenut (ja päässyt) vai sieltä, missä teki pääsykokeen?
Ja saako pisteitä selville jo ennen varsinaisten tulosten julkaisua? Onko joku jo kokeillut?
Tamk & Hamk IT-tradenomin AMK valintakokeen pisterajoja jännitetään :D
Te ketkä jännitätte pisterajoja, onko teillä omat pisteenne tiedossa? Voiko niitä jostain kysyä jo ennen kun tulokset tulevat opintopolkuun?
Onko sh ja eh pääsykokeen maksimipistemäärä 100 vai 90?
Käyttäjä39468 kirjoitti:
100
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39468 kirjoitti:
100
Pääseeköhän nyt keväällä sisään mihinkään eh koulutukseen pisteillä 75,35?😅
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä jännitätte pisterajoja, onko teillä omat pisteenne tiedossa? Voiko niitä jostain kysyä jo ennen kun tulokset tulevat opintopolkuun?
Omat pisteet on tiedossa Opintopolun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää?! Missä siel?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen verran malttia pitäis olla, että odottaa ne tulokset ensin opintopolkuun... 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää?! Missä siel?
No jos on saanut tulokset jostain, niin siinä?
Siis nää on varmaan saanu johonki jo tulokset ja nyt oottaa muita hakukohteita
Näkyy varmaan vasta sitten kun joku hakemistasi kouluista on julkaissut tulokset.
Pääsin Haaga-Heliaan.