Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2021

Vierailija
14.12.2020 |

Hei !

Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?

Kommentit (2485)

Vierailija
1101/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alimpaan hakukohteeseen oli tullut tulos. Varasijalla 219 🤣🤣🤣

Tosi huonot pisteet tuli valintakokeesta. 39,08. Mut kun noin näkyy niin tarkoittaako että kaikki osiot on läpi? Jos joku ois hylätty niin ei kai pääsisi varasijoillekaan?

Ylempinä kohteina sellaisia joihin ehkä vielä saattaisi päästä noilla pisteillä mut saa nähdä. Tosi pettymys tuo tulos.

Vierailija
1102/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonot pisteet tuli valintakokeesta. 39,08. Mut kun noin näkyy niin tarkoittaako että kaikki osiot on läpi? Jos joku ois hylätty niin ei kai pääsisi varasijoillekaan?

Ylempinä kohteina sellaisia joihin ehkä vielä saattaisi päästä noilla pisteillä mut saa nähdä. Tosi pettymys tuo tulos.

Joo läpi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mitä piinaavaa odottelua! 😬

Tuleekohan noita tuloksia myös viikonloppuna jos ei ehdi huomenna tulla?

No mitä lottoot ollaanko amkeissa viikonloppuisin töissä? 

Vierailija
1104/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa että päivittyykö tulokset erissä automaattiajoina opintopolkuun. Joskus yliopistotuloksia hermoillessani niitä tippui opintopolkuun mitä oudoimpiin aikoihin. Tämä siis 2016.

Vierailija
1105/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo läpi on.

Huh😅 Enkusta olin tosi epävarma enkä ehtinyt kaikkiin vastata. Luulen et siitä tullut tyyliin 1 piste vaan. Eli kai ne muut osiot sit ihan kohtuullisesti meni.

Vierailija
1106/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin sisään Haaga-Heliaan. Englantia jännitin, mutta näemmä mennyt läpi. 

Valintakoe testaa mielestäni enemmän paineensietokykyä, kuin mitään muuta. Siitä en tiedä, onko nykyinen malli järkevä.

Vierailija
1107/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo kirjoitti:

Itse pääsin sisään Haaga-Heliaan. Englantia jännitin, mutta näemmä mennyt läpi. 

Valintakoe testaa mielestäni enemmän paineensietokykyä, kuin mitään muuta. Siitä en tiedä, onko nykyinen malli järkevä.

Onnea. Paljonko sait pisteitä?

Vierailija
1108/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääää LAB vielä ilman tuloksia.

Vierailija
1109/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minkälaisia pisterajoja...?

Ja mihin aloille?

Vierailija
1110/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga-Heliaan hyväksytty täälläkin, mutta koska se on mulla vasta kolmantena vaihtoehtona, joudun vielä odottelemaan tuloksia muualta. Viime vuoden pisterajat ja Haaga-Helian rajan huomattavan nousun huomioiden arvelen, että sisällä ollaan muuallakin.

Oma tulos 52,79.

Vierailija
1111/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaga-Heliaan hyväksytty täälläkin, mutta koska se on mulla vasta kolmantena vaihtoehtona, joudun vielä odottelemaan tuloksia muualta. Viime vuoden pisterajat ja Haaga-Helian rajan huomattavan nousun huomioiden arvelen, että sisällä ollaan muuallakin.

Oma tulos 52,79.

52,79/60, siis.

Vierailija
1112/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin odotetaan LABin tuloksia. Hermot menee, kun osa on saanut jo tulokset ja sitten itse ei😅

Vierailija
1113/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin odotetaan LABin tuloksia. Hermot menee, kun osa on saanut jo tulokset ja sitten itse ei😅

No jep. Sais loppua jo tää stressaaminen 😅

Vierailija
1114/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakiin tosiaan ilmestynyt palkki kokeen tuloksille. Katselin tästä ylen uutisesta hakijamääriä ja pahalta näyttää kouluissa joinne hain :( Työpaikka on syksyksi mutta olisihan se kiva edetä työelämässä johonkin.

Tässä linkki mistä näkee koulujen hakija määrät;

https://yle.fi/uutiset/3-11866587

Vierailija
1115/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pimmmmmpero, että jännittää :D Tuntui, et koe meni ihan hyvin, mut se ei vielä kerro yhtikäs mitään. XAMKiin Mikkeliin ja Turkuun (verkkoon) sosionomiksi hain. Kertokaa täällä heti jos jommassa kummassa näkyy tuloksia, ennn kestä!

Vierailija
1116/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan Tamkiin hakeneista saaneet tuloksia? Mulla ei näy mitään vielä.

Vierailija
1117/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diakiin tosiaan ilmestynyt palkki kokeen tuloksille. Katselin tästä ylen uutisesta hakijamääriä ja pahalta näyttää kouluissa joinne hain :( Työpaikka on syksyksi mutta olisihan se kiva edetä työelämässä johonkin.

Tässä linkki mistä näkee koulujen hakija määrät;

https://yle.fi/uutiset/3-11866587

Tuolla kun lukee että ensisijaisia hakijoita niin tarkoittaako se niitä jotka laittaneet ensimmäiseksi hakuvaihtoehdoksi sen? Onko niin että ne jotka hakeneet ykkösenä siihen olisivat sitten jotenkin edellä muita hakijoita?

Vierailija
1118/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tosiaan tapahtuu. Koetuloksien palkki tullut ja todistusvalinnan pisteet poistuneet ja tilalle tullut viivat

Vierailija
1119/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniasta on tullut siis monia tuloksia, vaan ei sosionomin :(

Vierailija
1120/2485 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savoniasta on tullut siis monia tuloksia, vaan ei sosionomin :(

Mä hain Savoniaan sh-linjalle, osa sinne pyrkimistä on saanut jo tiedon, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi