AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Vierailija kirjoitti:
Mun alimpaan hakukohteeseen oli tullut tulos. Varasijalla 219 🤣🤣🤣
Tosi huonot pisteet tuli valintakokeesta. 39,08. Mut kun noin näkyy niin tarkoittaako että kaikki osiot on läpi? Jos joku ois hylätty niin ei kai pääsisi varasijoillekaan?Ylempinä kohteina sellaisia joihin ehkä vielä saattaisi päästä noilla pisteillä mut saa nähdä. Tosi pettymys tuo tulos.
Joo läpi on.
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä piinaavaa odottelua! 😬
Tuleekohan noita tuloksia myös viikonloppuna jos ei ehdi huomenna tulla?
No mitä lottoot ollaanko amkeissa viikonloppuisin töissä?
En osaa sanoa että päivittyykö tulokset erissä automaattiajoina opintopolkuun. Joskus yliopistotuloksia hermoillessani niitä tippui opintopolkuun mitä oudoimpiin aikoihin. Tämä siis 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huonot pisteet tuli valintakokeesta. 39,08. Mut kun noin näkyy niin tarkoittaako että kaikki osiot on läpi? Jos joku ois hylätty niin ei kai pääsisi varasijoillekaan?Ylempinä kohteina sellaisia joihin ehkä vielä saattaisi päästä noilla pisteillä mut saa nähdä. Tosi pettymys tuo tulos.
Joo läpi on.
Huh😅 Enkusta olin tosi epävarma enkä ehtinyt kaikkiin vastata. Luulen et siitä tullut tyyliin 1 piste vaan. Eli kai ne muut osiot sit ihan kohtuullisesti meni.
Itse pääsin sisään Haaga-Heliaan. Englantia jännitin, mutta näemmä mennyt läpi.
Valintakoe testaa mielestäni enemmän paineensietokykyä, kuin mitään muuta. Siitä en tiedä, onko nykyinen malli järkevä.
Simo kirjoitti:
Itse pääsin sisään Haaga-Heliaan. Englantia jännitin, mutta näemmä mennyt läpi.
Valintakoe testaa mielestäni enemmän paineensietokykyä, kuin mitään muuta. Siitä en tiedä, onko nykyinen malli järkevä.
Onnea. Paljonko sait pisteitä?
Ääääää LAB vielä ilman tuloksia.
Onko minkälaisia pisterajoja...?
Ja mihin aloille?
Haaga-Heliaan hyväksytty täälläkin, mutta koska se on mulla vasta kolmantena vaihtoehtona, joudun vielä odottelemaan tuloksia muualta. Viime vuoden pisterajat ja Haaga-Helian rajan huomattavan nousun huomioiden arvelen, että sisällä ollaan muuallakin.
Oma tulos 52,79.
Vierailija kirjoitti:
Haaga-Heliaan hyväksytty täälläkin, mutta koska se on mulla vasta kolmantena vaihtoehtona, joudun vielä odottelemaan tuloksia muualta. Viime vuoden pisterajat ja Haaga-Helian rajan huomattavan nousun huomioiden arvelen, että sisällä ollaan muuallakin.
Oma tulos 52,79.
52,79/60, siis.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin odotetaan LABin tuloksia. Hermot menee, kun osa on saanut jo tulokset ja sitten itse ei😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin odotetaan LABin tuloksia. Hermot menee, kun osa on saanut jo tulokset ja sitten itse ei😅
No jep. Sais loppua jo tää stressaaminen 😅
Diakiin tosiaan ilmestynyt palkki kokeen tuloksille. Katselin tästä ylen uutisesta hakijamääriä ja pahalta näyttää kouluissa joinne hain :( Työpaikka on syksyksi mutta olisihan se kiva edetä työelämässä johonkin.
Tässä linkki mistä näkee koulujen hakija määrät;
Voi pimmmmmpero, että jännittää :D Tuntui, et koe meni ihan hyvin, mut se ei vielä kerro yhtikäs mitään. XAMKiin Mikkeliin ja Turkuun (verkkoon) sosionomiksi hain. Kertokaa täällä heti jos jommassa kummassa näkyy tuloksia, ennn kestä!
Onko kukaan Tamkiin hakeneista saaneet tuloksia? Mulla ei näy mitään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Diakiin tosiaan ilmestynyt palkki kokeen tuloksille. Katselin tästä ylen uutisesta hakijamääriä ja pahalta näyttää kouluissa joinne hain :( Työpaikka on syksyksi mutta olisihan se kiva edetä työelämässä johonkin.
Tässä linkki mistä näkee koulujen hakija määrät;
Tuolla kun lukee että ensisijaisia hakijoita niin tarkoittaako se niitä jotka laittaneet ensimmäiseksi hakuvaihtoehdoksi sen? Onko niin että ne jotka hakeneet ykkösenä siihen olisivat sitten jotenkin edellä muita hakijoita?
Jotain tosiaan tapahtuu. Koetuloksien palkki tullut ja todistusvalinnan pisteet poistuneet ja tilalle tullut viivat
Savoniasta on tullut siis monia tuloksia, vaan ei sosionomin :(
Vierailija kirjoitti:
Savoniasta on tullut siis monia tuloksia, vaan ei sosionomin :(
Mä hain Savoniaan sh-linjalle, osa sinne pyrkimistä on saanut jo tiedon, minä en.
Tosi huonot pisteet tuli valintakokeesta. 39,08. Mut kun noin näkyy niin tarkoittaako että kaikki osiot on läpi? Jos joku ois hylätty niin ei kai pääsisi varasijoillekaan?
Ylempinä kohteina sellaisia joihin ehkä vielä saattaisi päästä noilla pisteillä mut saa nähdä. Tosi pettymys tuo tulos.