AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Miten on mahdollista että vipusessa on tullut valittuja lisää seinäjoen ammattikorkeakoulun?
Onko noi tiedot vaan väärin vai onko paikkoja muka tullut lisää?
Vastaanotin sitovasti paikan sosionomi diak. Eli tämä vaikuttaa joillakin varasijoilla jonottajista, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että vipusessa on tullut valittuja lisää seinäjoen ammattikorkeakoulun?
Ihmettelin tänään samaa 🤔 mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
"Valitut" nousee sitä mukaa, kun varasijoilta hyväksytään porukkaa. Yks peruu ja yks tulee tilalle niin valittu-luku kasvaa yhellä, koska yks valittu tuli lisää....... ei liity mitenkään aloituspaikkojen määrään.
Niin lähellä se oos kirjoitti:
Liikkuuko todistusjonot enää? Jos perjantaina on paikat otettu vastaan niin miten ne vois enää liikkua? Jos joku peruu paikan? Ääh en tajua yhtään tätä logiikkaa, et miten noi varasijat määräytyy.
Ne jotka on päässyt nyt viel varasijoilta voi vielä olla ottamatta sitä paikkaa vastaan, koska niillä on viel aikaa valita, jolloin jonosta voi viel päästä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaanotin sitovasti paikan sosionomi diak. Eli tämä vaikuttaa joillakin varasijoilla jonottajista, tsemppiä!
Helsinki vai Pieksämäki?
No näkyykös ne paikan vastaanottaneissa jotka ovat ottaneet paikan vastaan mutta odottavat yhä jos pääsevät ylemmältä toiveelta sisään?
Vierailija kirjoitti:
No näkyykös ne paikan vastaanottaneissa jotka ovat ottaneet paikan vastaan mutta odottavat yhä jos pääsevät ylemmältä toiveelta sisään?
Äh ku kirjotin sekavasti kiitos väsymyksen😂 mut siis vipusen mukaan 33 on ottanut paikan vastaan ja 35 paikkaa yhteensä. Oon 3. Varasijalla niin pitääkö tässä nyt luovuttaa haaveleimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki vai Pieksämäki?
Helsinki päiväopinnot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh ku kirjotin sekavasti kiitos väsymyksen😂 mut siis vipusen mukaan 33 on ottanut paikan vastaan ja 35 paikkaa yhteensä. Oon 3. Varasijalla niin pitääkö tässä nyt luovuttaa haaveleimasta.
Näihin aikoihin tulee vielä yliopistotuloksia joita jotkut odottaa ehdollisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki vai Pieksämäki?
Helsinki päiväopinnot
Lisäys: olen ensikertalainen eli vaikuttaa siihen jonopaikkoihin
Varasijalla 2. Nyt kyllä itken jos en pääse
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla 2. Nyt kyllä itken jos en pääse
Mihin hait?
Olen varasijalla 18, voikohan enää olla mahdollista päästä? Alunperin olin sijalla 56 eli aika paljon tippunut.
Hei mitä tarkoittaa kun Vipusessa lukee että aloituspaikkoja 20, valitut 30 ja paikan vastaanottaneet 18? En ymmärrä
Ääh ois pitäny lukee ylempää.. Juu selvisikin jo
Vierailija kirjoitti:
Olen varasijalla 18, voikohan enää olla mahdollista päästä? Alunperin olin sijalla 56 eli aika paljon tippunut.
Melko epätodennäköistä on tässä vaiheessa.
Onko tullut niitä ”varasijoilta täyttö päättynyt” -tekstejä? Tai miten se nyt näkyykään, jos kaikki paikat on täytetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut niitä ”varasijoilta täyttö päättynyt” -tekstejä? Tai miten se nyt näkyykään, jos kaikki paikat on täytetty.
Ei oo ainakaan omalle kohdalle osunut.
Jos nyt vaan tulkitsin vipusta oikein niin oman hakukohteen osalta paikat ovat otettu vastaan ja x määrä on ehdollisia kun vielä varasijalla 3 nökötellään.
Liikkuuko todistusjonot enää? Jos perjantaina on paikat otettu vastaan niin miten ne vois enää liikkua? Jos joku peruu paikan? Ääh en tajua yhtään tätä logiikkaa, et miten noi varasijat määräytyy.