Näkökulma: Sijoitusasuntoja ostelevat vihreät muuttivat mieltään ja poistivat pienten lasten vanhemmilta Helsinki-lisän lähes kokonaan
Iltalehti 14.12
Taitaa Viheristö olla minäminä-puolue
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/823450ee-a9a1-41c7-936e-9c910c82e…
Kommentit (76)
Vihreät -Suomen vastenmielisin puolue
Vierailija kirjoitti:
Itse olette päättäjänne valinneet.
No eihän noita ole valinneet kuin ne jotka niitä äänesti. Muut on äänestäneet toisenlaisia päättäjiä.
Siinä nyt näette vihreät arvot. 😆
Kannattiko äänestää niitä?
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusasunnoilta poistetaan verovähennykset rahoitusvastikkeista, mutta ei ay liikkeiltä ja pörsdiyhtiöiltä
On se härskiä menoa. Ihme, että joku vielä äänestää näitä.
Vasemmistoa on turha syyttää. Vasemmistoliitto vastusti kuntalisän poistoa. Syyllisiä ovat kokoomus, vihreät ja demarit.
Joissain muissa puolueissa voi olla ääri-ihmisiä ja puolirikollisia, mutta puolue itse ei kannusta rikkomaan Suomen lakeja.
Viheristö taas puolueena on vajonnut niin alas että lakien rikkominen on heille puolueena ok.
Suomen aatelisto,vihreät, viheristö, viheriäiset, viheliäiset, vihulaiset, viholliset. Saavat Helsingin seudulta varmasti ääniä kun taitaa suurin osa näistä siellä asua mutta toivottavasti muualla Suomessa ollaan viisaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä huolimatta Vihreät tulee olemaan Helsingin suurin puolue. Mitä se kertoo stadilaisista?
Ei tule. Tiedän montakin ennen vihreitä äänestänyttä helsinkiläistä, jotka eivät enää koskaan tule puoluetta äänestämään. Monella on mennyt kuppi nurin heidän kohdallaan.
Useamman silmät on auenneet, kuinka härskiä politiikkaa vihreät tekee kaupungissa. Kaikki ympäristöarvot on myyty.
Jutun loppu on hyvä, "voihan olla ettei vihreiden kannattajat tarvitse Helsinki-lisää".
Jaa-a. Voihan olla niin. Jää nähtäväksi.
Vihreä liike kirjoitti:
Emme tarvitse lisää lapsia Suomen kaltaiseen ylikuluttavaan valtioon 4 miljoonaa ihmistä on tarpeeksi joten siihen pitää pyrkiä.Muiden tehtävä ei ole maksaa teidän mukuloiden elämästä
Sama arabiaksi niin menee oikealle kohderyhmälle.
Näyttää tätä harrastavan muutkin kuin vihreät. Kaikki poliitikot on kaksinaismoralisteja puolueesta riippumatta.
Olen aina äänestänyt kokoomusta ja maksan veroja 20 000 € vuodessa. Enempää en voi asiaan vaikuttaa.
Missä on pihvi? Millä tavalla vihreät siis toimii tässä erilailla kuin vaikkapa kokoomus, SDP tai RKP?
Se on kyllä totta, että vihreät taitaa olla vihamielisimmin Helsingissä ympäristöön suhtautuva puolue. Ja se epäloogisuus asiassa on ihan puistattava.
Vihreät ovat pahempia mitä persut.
Ohisalolla on varmasti pari rikostuomiota taas vireillä.
Helsinki-lisän leikkaamista kannattivat kokoomus, vihreät, SDP ja RKP.
Kokoomuslaisillako ei ole sijoitusasuntoja?
Miksi joku sotkee Ohisalon tähän? Ei hän ole kaupunginvaltuustossa.
Vasemmisto vastusti. Äänestäkää heitä!
Joko olette laittaneet päivähoitohakemuksen vetämään? Itse laitoin samana iltana kun päätös tuli. 🙂
Itse olette päättäjänne valinneet.