Lue keskustelun säännöt.
Imetys on uskomattoman helppoa!
04.05.2014 |
En meinaa uskoa, miten kätevää ja helppoa on imetys toisen lapsen kohdalla! Ekan lapsen kanssa nännit kipeytyivät aluksi, nyt tottuminen kesti vain yhden päivän.
Kommentit (2)
Ja lapsella ei taida olla esim. suulakihalkiota, ei ylikireää kielijännettä? Nännit eivät ole kääntyneet sisäänpäin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jipii.