Koiran kanssa tapahtui jotain outoa
Koirani nuolaisi kaverini takapuolta kun kaverini sammui kotiini housuitta. Onko normaalia? pitääkö koira vai kaveri viedä terapiaan? kaveri ei muista tapauksesta mitään
Kommentit (10)
Annapa koiralle likaiset pikkuhousut, niin se on ikionnellinen ja silti ihan normaali koira... (Niistä pikkareista tuskin jää paljon jäljelle)
Joo, ne on joskus ällöjä, mutta voiko muuta odottaa joltain, joka nuolee omaakin toosaansa tuon tuostakin ja mussuttaa onnellisena muiden eläinten kakkaa?
Semmoinen vanha sanontakin on ettei maailmassa ole mitään vähemmän kuin nuolemattomia sammuneiden perseitä.
Taas tällainen pervo keskiyön aloitus.
Mistähän sinäkin lienet mönkinyt tänne.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:40"]
Semmoinen vanha sanontakin on ettei maailmassa ole mitään vähemmän kuin nuolemattomia sammuneiden perseitä.
[/quote]
Tämä on joo hieno vanha sanonta!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Normaali ihminen olen, halusin vain kysyä täällä neuvoa asiaan että kumpi on epänormaali kaveri vai koira? vai molemmatko? ei tuo minun mielestäni aivan täysin normaalia ole mutta mietin kumpi on terapian tarpeessa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Normaali ihminen olen, halusin vain kysyä täällä neuvoa asiaan että kumpi on epänormaali kaveri vai koira? vai molemmatko? ei tuo minun mielestäni aivan täysin normaalia ole mutta mietin kumpi on terapian tarpeessa?
[/quote]
SINÄ
Koirasi kärsii mt-häiriöistä