Menossa kauppaan ja maski unohtui mitä teet?
Menet kauppaan ilman maskia, palaat kotiin hakemaan maskin vai huomaat maassa roskiksen vieressä käytetyn maskin ja käytät sitä? Eräässä fb:n puskaradiossa joku oli nähnyt jonkun toimimassa tuolla viimeksi mainitulla tavalla, kuvottavaa! Itse menisin kauppaan ilman maskia.
Kommentit (36)
Ja toisessa ketjussa kysytään kuka sinne teholle hoidettavaksi haluaa! Aika moni näköjään!
Jos maski on unohtunut kotiin, niin en ole sitä enää juossut hakemaan vaan olen ajatellut että ei tämä ole mikään maailmanloppu, ja mennyt ihan normaalisti kauppaan. Ei tuollaisesta viitsi stressata, on maailmassa isoampikin murheita kuin yksi unohtunut maski. Tällä hetkellä en käytä niitä kiinalaisia maskeja koska olen saanut niistä erinäisiä oireita. Välillä tekee mieli sanoa että voi hyvänen aika maskikeskustelu ja ylipäätään nämä koronakeskustelut lähtee ihan lapasesta. Muutenkin tää maskikeskustelu on liian mustavalkoista ja syyllistävää.
Jos koti lähellä, hakisin maskin. Muuten sitten ilman maskia. Mutta IKINÄ en poimisi käytettyä maskia!!!
mene kauppaan ja pieren äänekkäästi kokoajan, pysyy turvavälit isompina.
Tekisin niinkuin tää nainen. Pikkuhousuista vaan maski ja menoksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4efcee9e-e9cd-4872-8eb5-129d692c55fd
Eipä ole tähän mennessä unohtunut.
Hakisin luultavasti maskin kotoa tai työpaikalta, kumpi nyt sattuihin sillä hetkellä lähempänä olemaan.
Iso-Vaikee kirjoitti:
Jos maski on unohtunut kotiin, niin en ole sitä enää juossut hakemaan vaan olen ajatellut että ei tämä ole mikään maailmanloppu, ja mennyt ihan normaalisti kauppaan. Ei tuollaisesta viitsi stressata, on maailmassa isoampikin murheita kuin yksi unohtunut maski. Tällä hetkellä en käytä niitä kiinalaisia maskeja koska olen saanut niistä erinäisiä oireita. Välillä tekee mieli sanoa että voi hyvänen aika maskikeskustelu ja ylipäätään nämä koronakeskustelut lähtee ihan lapasesta. Muutenkin tää maskikeskustelu on liian mustavalkoista ja syyllistävää.
Se ei olisi syyllistävää, elleivät salaliittohörhöt koko ajan nostaisi tyhmyyttään parrasvaloihin.
Meillä ainakin lähikaupan edessä pilkottaa monesti roskiksesta maskeja. Eli voisin lainata sellaista hätätilanteessa, sillä niistä huomaa että on käytetty vain hetken aikaa.
Eilen viimeksi meinasin mennä kaupaan ilman maskia ja kaupan ovella tajusin mikä unohtui. Kävelin takaisin autolle rasittavat 20 metriä jossa laitoin maskin naamalle. Saisivat jakaa kaupan ovella näitä.
Kauppaan ei pitäisi päästää ilman hazmat-pukua ja kaasunaamaria.
Kävisin hakemassa kotoa maskin, mutta niitä kyllä löytyy autosta ja laukustakin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisessa ketjussa kysytään kuka sinne teholle hoidettavaksi haluaa! Aika moni näköjään!
Rokotteen saatu, joten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin lähikaupan edessä pilkottaa monesti roskiksesta maskeja. Eli voisin lainata sellaista hätätilanteessa, sillä niistä huomaa että on käytetty vain hetken aikaa.
Ällöä
Ostan uuden sisäänkäynnin ulkopuolelta. Meillä nimittäin on maskipakko.