Menossa kauppaan ja maski unohtui mitä teet?
Menet kauppaan ilman maskia, palaat kotiin hakemaan maskin vai huomaat maassa roskiksen vieressä käytetyn maskin ja käytät sitä? Eräässä fb:n puskaradiossa joku oli nähnyt jonkun toimimassa tuolla viimeksi mainitulla tavalla, kuvottavaa! Itse menisin kauppaan ilman maskia.
Kommentit (36)
Nenisin kauppaan. Vetäisin kaulahuivia naamalle.
Ilman menisin. ai niinhän mä meen aina.
Meneen kauppan ilman maskia tietysti. En ole muutenkaan maskia vielä kertaakaan käyttänyt enkä aio käyttää. Tänään just kävin Prismassa ilman maskia.
Menen äkkiä vessaan ja laitan kalsarini päähäni.
Menen hakemaan autosta, minulla on siellä paketti maskeja.
Menisin ilman kuten aina, käytän maskia vain linja-autossa jossa turvavälejä ei voi pitää.
Pidätän hengitystä koko kauppareissun ajan.
Palaan kotiin hakemaan maskin. Ilman en pääse kauppaan, ja jos pääsisinkin tulisi ekasta kerrasta 250€ sakot ja tokasta 500€.
Terveiset Saksasta.
Työnnän paperia sieraimiin ja menen kauppaan.
Sincc
Olen kerännyt maskeja roskiksista ja keittänyt ne. Mikulla on aina maskeja taskuissa mukana. Hätätapauksessa voisin myös laittaa maasta löytämöni maskin päähäni.
Minulla on paketti maskeja kassissa, niin tuollaista tilannetta ei pääse syntymään. Tänään kävin kaupassa ja vähemmän siellä oli maskittomia mitä maskin kanssa kulkevia.
Työnnän HK-sinisen aunariini ja menen kauppaan.
Sicc
Omalla autolla liikkumisen etuja on sekin, että siellä on aina 1-3 kpl käyttämättömiä maskeja "varastossa".
Vierailija kirjoitti:
Työnnän HK-sinisen aunariini ja menen kauppaan.
Pellehermanni
Menetkö Pellehermanni isäsi kanssa ?
Sincc
En käytä maskeja.