Olen Menkan jäsen, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (28)
Menkan jäsenyys on yhtä tuskaa. Mieti, missä ja kenen kanssa mun äijä on ollu kun mä oon kärsiny Menkan kokouksissa? Saanko mä koskaan tietää?
Mä vihaan Menkan kokoontumisia. Olihan se alussa hienoo, ku sai sanoo et "tietenki mä oon Menkan jäsen, mitä sä oikein kuvittelit". Nykyään Menkan kokoontumiset kestää ihan liian pitkään. Yliarvostettua toi Menkan jäsenyys kaiken kaikkiaan. Oonkohan mä tyhmempi ku 98 % suomalaisista, ku ajattelen näin?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:37"]Minäkin. Kerran kuukaudessa on Menkka-tapaaminen.
[/quote]
Ai, jäsentoveri! Mitä teette yleensä tapaamisissa? Me normaalisti juodaan puolukkamehua ja vertaillaan eri suojavaihtoehtoja. Viimeksi oli Libressen konsulentti esitelmöimässä.
[/quote]
Meillä lisäksi kevyttä liikuntaa ja särkylääketarjoilu.
Pidättekö te av:n huumoriveikot itseänne nokkelina? Tai edes hauskoina?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:44"]Pidättekö te av:n huumoriveikot itseänne nokkelina? Tai edes hauskoina?
[/quote]
joo
On kuulkaa jäsenyydestä joskus hyötyäkin. Mä sain koulun liikuntatunneilla vapaata joka kerta kun luokka meni uimaan, ihan vaan Menkan jäsenyyteen vetoamalla.