Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Menkan jäsen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.05.2014 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Kerran kuukaudessa on Menkka-tapaaminen.

Vierailija
2/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähes kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset oo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olen yrittänyt laittaa eroamisilmoituksen netissä www.eroamenkoista.fi, mutta jostain syystä ei ole onnistunut. Kyllä odotan sitä päivää että pääsen tästä jäsenyydestä!

Vierailija
4/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:37"]Minäkin. Kerran kuukaudessa on Menkka-tapaaminen.

[/quote]

Ai, jäsentoveri! Mitä teette yleensä tapaamisissa? Me normaalisti juodaan puolukkamehua ja vertaillaan eri suojavaihtoehtoja. Viimeksi oli Libressen konsulentti esitelmöimässä.

Vierailija
5/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:44"]Pidättekö te av:n huumoriveikot itseänne nokkelina? Tai edes hauskoina?

[/quote]

Harmittaako kun et ole päässyt Menkan jäseneksi?

Vierailija
6/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se harmittaa ketään. Eiköhän päinvastoin, varsinkin kokouksien alla.

Vierailija
7/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:24"]

En usko, että se harmittaa ketään. Eiköhän päinvastoin, varsinkin kokouksien alla.

[/quote]

piti siis lainata kirjoittajaa nro 9

Vierailija
8/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo irtisanoutunut muutama vuosi sitten ja olen tyytyväinen että jäsenyys on ohi.

Vierailija
9/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:44"]Pidättekö te av:n huumoriveikot itseänne nokkelina? Tai edes hauskoina?

[/quote]

Minä kommentoin ihan asiallisen kiinnostuneena tuolla mensa-ketjussa, mutta kyllä mua tää ketju silti naurattaa ihan kauheasti. Tai ehkä juuri siksi.

Menkkaan pääsin jäseneksi jo teininä. Haluaisin korostaa että siellä on ihan tavallisia tyyppejä, mitä ei ehkä ensiksi tulisi ajateltua.

Vierailija
10/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä Menkan jäsenistä leviää ties mitä harhakäsityksiä. Ei me olla mitään pikkueinsteineja, varsinkaan tiettyyn aikaan kuukaudesta. Joskus voi kyllä olla, ettei Menkan jäsenyydestä uskalla kertoa omille perheenjäsenille, esim. äidille, ennen kuin vasta jonkin aikaa jäseneksi tulemisen jälkeen.

Vierailija
11/28 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:54"]

Meistä Menkan jäsenistä leviää ties mitä harhakäsityksiä. Ei me olla mitään pikkueinsteineja, varsinkaan tiettyyn aikaan kuukaudesta. Joskus voi kyllä olla, ettei Menkan jäsenyydestä uskalla kertoa omille perheenjäsenille, esim. äidille, ennen kuin vasta jonkin aikaa jäseneksi tulemisen jälkeen.

[/quote]No mutta, ei se menkan jäsenyys tarkoitakaan loistavia sosiaalisia taitoja tilanteessa kuin tilanteessa.

Vierailija
12/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Menkan aktiivinen (liiankin!) jäsen vuosikymmeniä mutta nyt irtautumassa. Käyn vain joka toinen tai kolmas kuukausi tapaamisissa ja epäilen että vuoden sisällä jätän Menkan kokoontumiset kokonaan elämästäni enkä jää niitä kaipaamaan.

Vierailija
13/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:04"]

Olin Menkan aktiivinen (liiankin!) jäsen vuosikymmeniä mutta nyt irtautumassa. Käyn vain joka toinen tai kolmas kuukausi tapaamisissa ja epäilen että vuoden sisällä jätän Menkan kokoontumiset kokonaan elämästäni enkä jää niitä kaipaamaan.

[/quote]

Paljonko maksoit siitä, että pääset Menkan jäsenyydestä ennenaikaisesti? :)

Vierailija
14/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hiljattain palannut jäseneksi useamman vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
15/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Menkan kokoontumiset on tuoneet lähinnä kipua. Kokoontumiset tulee lisäksi niin yllättäen, että ei osaa ikinä varautua kunnolla. Sitten kaikki ei-Menkan-jäsenet on niin viisasta nii viisasta, kun ottaa pattiin ja hermot menee.

Vierailija
16/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäsenyys tauolla ainakin seuraavan vuoden kun olen paksuna ja erittäin onnellinen tilanteesta. Menkkaliittokin joustaa tämän verran kuitenkin.

Vierailija
17/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:10"]

Minulla on jäsenyys tauolla ainakin seuraavan vuoden kun olen paksuna ja erittäin onnellinen tilanteesta. Menkkaliittokin joustaa tämän verran kuitenkin.

[/quote]

Sinun ja Menkan välinen side on poistunut siis vuodeksi? Mahtavaa :)

Vierailija
18/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:44"]

Pidättekö te av:n huumoriveikot itseänne nokkelina? Tai edes hauskoina?

[/quote]

Juu, ei taida av-humoristeista olla naurattajiksi.

Vierailija
19/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, puhutko tarkoituksella Menkasta k:lla? Laitoin tähän ketjuun kirjoittamani viestit siinä uskossa, ei ole ollut tarkoitus loukata, jos olet tarkoittanut kysyä Mensasta. Mulla ei näköjään Mensan testien lähellekään ole asiaa 500 kilometrin säteellä :/

Vierailija
20/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäsenyys alkoi jo 11-vuotiaana, pari päivää syntymäpäivieni jälkeen. On tässä siis jo jokuset jäsenmaksut maksettu. Itselle en ole tästä vielä mitään hyvää saanut. Ehkäpä joskus joku kaksilahkeinen keskeyttäisi jäsenyyden hetkeksi?