HS: J.K. Rowling pyörityksen keskellä = jos sanot, että nainen ja mies ovat ainoat sukupuolet, olet vihapuhuja
Olen itsekin lukenut Rowlingin tekstit sen jälkeen kun aloin ihmetellä, miten näin on käynyt. Kuulosti tosi takapajuiselta, että hän vastustaisi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä. Ilmeni, että Rowlingin rikos on se, että hän ei usko, että sukupuolia olisi nykyisin loputtoman monia, vaan että olemme edelleen miehiä ja naisia. Kokemus omasta identiteetistä voi toki olla hyvin monenlainen.
Rowling myös puolustaa naisten oikeutta tiloihin, jonne ei ole pääsyä sellaisilla naiseksi identifioituvilla miehillä, jotka ovat ulkoisesti edelleen miehiä. Olen erittäin samaa mieltä. Tyttäreni ei pidä joutua pukuhuoneeseen, jossa hän joutuu katsomaan kenenkään p enist ä.
En myöskään ole "Ihminen, joka vuotaa verta", kuten tännekin linkatussa tampax-mainoksessa luki. Jos joku ei koe itseään naiseksi, se on toki ok. Ei ole ok redusoida naisia ruumiinosiksi ja -toiminnoiksi. Tuo verenvuotaja-ilmaisu on täysin järjetön ylipäätään. IHan jokainen ihminen vuotaa verta sukupuoleen katsomatta, kuukautiset ovat vain naisilla. En ole ruumiintoiminto, olen nainen.
*jatkuu*
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse biologisesti nainen, mutta identiteetiltäni oikeastaan sukupuoleton, siis sitä, mitä nykyään kutsutaan muunsukupuolisuudeksi. Ja olen silti sitä mieltä, että nykyisessä transkeskustelussa on paljon naisvihaa. Naissukupuolella on merkitystä, ja sillä on merkitystä, että naisia sorretaan nimenomaan heidän sukupuolensa vuoksi. Tämän kiistäminen, samoin kuin jonkinlainen halu häivyttää naiseuden olemassaolo, on naisvihaa. Samoin ollaan vaarallisella tiellä siinä kun ajetaan kaikkien tilojen muuttamista sukupuolettomiksi. Maailmassa jossa lukemattomia naisia ja tyttöjä tälläkin hetkellä pahoinpidellään, r*iskataan ja t*petaan siksi, että he ovat naisia, on täysin kestämätön ajatus, että naisilta ja tytöiltä viedään vain heille tarkoitetut, henkisesti ja fyysisesti turvalliset tilat. Naiserityisyyttä tarvitaan, siitä ei saa luopua.
Sinä ja kaikki ketjun naiset siis ajattelette, että miehet pukeutuu mekkoon päästäkseen raiskailemaan naisia pukuhuoneisiin?
MITÄ IHMETTÄ TEIDÄN PÄÄSSÄNNE LIIKKUU?
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roteva, steroideja vetävä lesbo on sinne silti tervetullut?
Melkein jokainen on tavannut suvussaan, koulussa, työpaikalla, harrastuksissa tai julkisessa vessassa sen naisen, jonka kasvoluomi kasvaa karvaa ja viiksetkin sillä ehkä on.
Jännää, että elämäni aikana useat kymmenet miehet ovat ahdistelleet minua seksuaalisesti, mutta yksikään nainen ei ole. Pantterin salillakin olen käynyt, olisi luullut viimeistään siellä luullut sterioidilesbojen hyökkäävän kimppuun? En kiellä, etteikö sitä tapahtuisi, mutta jos se olisi laajempi ongelma, niin olisi varmaan myös minun kohdalleni sattunut.
Naiset raiskaavat naisia vankilassa.
Koska sitä ei ole tapahtunut sinulle, ei se tarkoita etteikö sitä tapahtuisi muille.
Vähän niinkuin ei kaikkia naisia ole raiskattu. Jos vaikka minua ei olisi, tarkoittaako se, ettei ongelma ole laaja?Vankila ei ole liikuntakeskuksen pukuhuone.
Rupesin juuri googlettamaan ja löytyyhän näitä useampia artikkelia, missä nainen on raiskannut naisen pukuhuoneissa ynnämuissa. Tottakai ei kuitenkaan samalla mittakaavalla, kun mitä mies-nainen yhdistelmässä tapahtuu.
Niin, transnainen luetaan rikostilastoissa naiseksi.
https://www.reuters.com/article/us-idaho-voyeurism-arrest/transgender-w…
Tämäkin on "nainen"No itseasiassa luin juttua nimenomaan siitä, että kyse on ihan biologisesta naisesta, joka näin teki. Ja että näissä tapauksissa uhri jää usein yksin häpeän takia.
THL, Suomessa tuomittuista seksuaalirikollisista MIEHIÄ on 95%, 5% jää sitten naisia tuomituista. Kummatkohan on vaarallisempia naisten pukkareissa keskimäärin?
Eivät selvästi transnaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse biologisesti nainen, mutta identiteetiltäni oikeastaan sukupuoleton, siis sitä, mitä nykyään kutsutaan muunsukupuolisuudeksi. Ja olen silti sitä mieltä, että nykyisessä transkeskustelussa on paljon naisvihaa. Naissukupuolella on merkitystä, ja sillä on merkitystä, että naisia sorretaan nimenomaan heidän sukupuolensa vuoksi. Tämän kiistäminen, samoin kuin jonkinlainen halu häivyttää naiseuden olemassaolo, on naisvihaa. Samoin ollaan vaarallisella tiellä siinä kun ajetaan kaikkien tilojen muuttamista sukupuolettomiksi. Maailmassa jossa lukemattomia naisia ja tyttöjä tälläkin hetkellä pahoinpidellään, r*iskataan ja t*petaan siksi, että he ovat naisia, on täysin kestämätön ajatus, että naisilta ja tytöiltä viedään vain heille tarkoitetut, henkisesti ja fyysisesti turvalliset tilat. Naiserityisyyttä tarvitaan, siitä ei saa luopua.
Sinä ja kaikki ketjun naiset siis ajattelette, että miehet pukeutuu mekkoon päästäkseen raiskailemaan naisia pukuhuoneisiin?
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Ei itseidentifikaation jälkeen tartte pukeutua mekkoon, senhän lampsii pukkariin "naistenpapereilla" Ladydick nääs. Kuinka älyvapaa sinä olet kun et sitä tajua?
eipä voi vanhat rouvat tai muista kulttuureista tulleet sen jälkeen käydä uimassa/salilla/ muuten vaan urheilemassa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Hei tämä ei ole twitter ei ne hashtägit lähe mihkään.
Ja koko genderideologia on naisvihamielinen kun kaikki naisten omat tilat halutaan hävittää. Miehet pysyköön heijuleineen omalla puolellaan.
Antakaa mulle yksi tapaus, jossa leikkauksen ja hoidot käynyt transnainen olisi tehnyt seksuaalista väkivaltaa toista naista kohtaan.
Yksi.
Siis mä pyydän yhtä!
Yksi jo väitti, että olisi kyseinen juttu ja lupasi antaa linkin, mutta eihän sellaista koskaan tullut.
Olen yrittänyt googlettaa koko päivän, mutta en löydä yhtään tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Älä huuda. Sinä ilmeisesti koet, että tässä syytetään nyt sinuakin. Mistähän se johtuu, että otat tämän hyvin henkilökohtaisesti? Luetko itsesi seksuaalirikollisten joukkoon, koska missäänhän en sanonut, että tämä koskisi kaikkia miehiä? Kuitenkin on aika selvää, että ne miehet, jotka haluavat ahdistella ja r*iskata, voisivat tällaistakin mahdollisuutta käyttää hyväkseen. Joitain tapauksiahan on jo ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokainen on tavannut suvussaan, koulussa, työpaikalla, harrastuksissa tai julkisessa vessassa sen naisen, jonka kasvoluomi kasvaa karvaa ja viiksetkin sillä ehkä on.
Jännää, että elämäni aikana useat kymmenet miehet ovat ahdistelleet minua seksuaalisesti, mutta yksikään nainen ei ole. Pantterin salillakin olen käynyt, olisi luullut viimeistään siellä luullut sterioidilesbojen hyökkäävän kimppuun? En kiellä, etteikö sitä tapahtuisi, mutta jos se olisi laajempi ongelma, niin olisi varmaan myös minun kohdalleni sattunut.
Koska sitä ei ole tapahtunut sinulle, ei se tarkoita etteikö sitä tapahtuisi muille.
Vähän niinkuin ei kaikkia naisia ole raiskattu. Jos vaikka minua ei olisi, tarkoittaako se, ettei ongelma ole laaja?Vankila ei ole liikuntakeskuksen pukuhuone.
Rupesin juuri googlettamaan ja löytyyhän näitä useampia artikkelia, missä nainen on raiskannut naisen pukuhuoneissa ynnämuissa. Tottakai ei kuitenkaan samalla mittakaavalla, kun mitä mies-nainen yhdistelmässä tapahtuu.
Tämäkin on "nainen"No itseasiassa luin juttua nimenomaan siitä, että kyse on ihan biologisesta naisesta, joka näin teki. Ja että näissä tapauksissa uhri jää usein yksin häpeän takia.
THL, Suomessa tuomittuista seksuaalirikollisista MIEHIÄ on 95%, 5% jää sitten naisia tuomituista. Kummatkohan on vaarallisempia naisten pukkareissa keskimäärin?
Transnaiset tekevät rikoksia miestyypillisesti. Miehiä kun ovat.
Tästä voi lukea UK transrikollisia
http://transcrimeuk.com/
Ehdottomasti pitää nyt hypätä sinne toiseen ääripäähän ja kieltää kaikilta muilta liki kaikki oikeudet kuin valkoisilta heteromiehiltä.
Nämäkin asiat paranee sillä, että kaikkien naisten (tai sellaiseksi itsensä kokevien) pitää kysyä siltä pukuhuoneiden periviholliselta lupa joka asiaan. Epäilemättä Saudi-Arabiassa naisten asema on kaikin tavoin turvattu, koska vieraita miehiä ei siellä päästetä lainkaan naisten lähelle - paikallisten miesten vaatimuksesta. Peruutetaan mekin sinne 1900-luvun alkuun, jolloin ns. kasvatuksellinen kotiväkivalta ja se r-alkuinen toiminta oli täälläkin sallittua. Vain miehet saavat olla niitä pahiksia ja kaikkien naisten osana on olla taipuvainen, ikuisesti anteeksiantavainen, silmänsä miehensä syrjähypyiltä sulkeva, alamainen ja kuuliainen synnyttäjä (a la Hilla Halla-aho) sille omalle persumiehelle, joka määrittelee täällä rajat kaikille muille kuin itselleen sallitun ja ei-sallitun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole yhtä yleistä koska kaikesta rummutuksesta huolimatta valtaosa ihmisistä on heteroita. Taitaa silti seksuaalivähemmistöissä olla väkimäärään suhteutettuna enemmän seksuaalirikoksia kuin heteroilla. Mutua, koska henkirikoksiakin ovat aika kovia tekemään.
Ehkä sun kannattaisi googlata, ennen kuin alat esittämään mielipiteitäsi faktoina.
Sinä voit toki osoittaa mielipiteeni vääriksi jos kykenet. Koita vaikka sitä Googleasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aivan kaikki transit olisivat tuon videon kaltaisen transnaisen kaltaisia, ei tässä varmaan olisikaan niin suurta kohua syntymässä.
On ihan yhtä suuri ongelma, koska silloin he julistavat vain tuota yhtä naiseuden kuvaa. Biologisissa naisissa on ihan kaikenlaisia naisia ja yksi ongelma on, että media vaatii juuri tuota Kim-kuvaa. Olkoon Kardashianin tai Petrasin peppu. Pääasia, että hän esiintyy odotusten mukaisena objektina miehille. lääh, ääh puuh, tissiä ja peppua tyrkylle. Sitten ihmetellään miksi biologiset tytöt voivat niin pahoin, heillä on anoreksiaa, he "suostuvat" seksuaaliseen hyväksikäyttöön (matalampi kynnys, koska ihannoidaan) jne.
Oletko koskaan ajatellut, että ehkä jotkut haluavat tehdä tuota ihan omasta tahdostaan?
Ei se tee naisesta sen parempaa tai vähempää onko hänellä korkkarit tai maiharit jalassa, onko hänellä pitkä tai lyhyt tukka, isot tai pienet tissit, kuunteleeko heviä vai poppia.
Eiköhän jokaisella ole ihan oikeus tehdä mitä haluaa.
Ja olen nähnyt paljon "tyrkympiä" videoita itse naisilta.
Oletko koskaan ajatellut, että tuo sinun asenteesi voi myös olla syy nuorten pahoinvoinnille? Jos naisella on vähän vaatteita päällä niin heti haukutaan "tyrkyksi" tai jopa "l--kaksi". Naiset ovat naisten pahimpia tuomitsijoita ja haukkujia. Ei mikään ihme, että nuoret voivat huonosti kun oman ryhmän jäsenet haukkuvat ja mollaavat.
Tässä on kysymys yhden tietyn naiskuvan nostamisesta yhdeksi ja ainoaksi naiskuvaksi ja sen yhden kuvan ihannoiminen median kautta.
Olet kyllä todella pihalla. K-pop ei suinkaan ole sisältä sellaista mihin K-pop tähti haluaa.
"Tähdet eivät saa tapailla, tai edes käyttää puhelimiaan vapaasti. Nuoret tähdet myös joutuvat usein uhraamaan terveytensä saavuttaakseen levy-yhtiön asettamat kriteerit."
https://www.is.fi/viihde/art-2000006546064.html
Alipainoa vaaditaan niin laulajilta, malleilta kuin näyttelijöiltäkin.
Homoseksuaali suunnittelija Pierre Cardin: "Kun muotoilen puvun, en muotoile sitä naisen vartalon ympärille. Muotoilen puvun ja laitan naisen sitten en sisään".
Homoseksuaali suunnittelija Christian Dior: Halusin rakentaa naisia kuin rakennuksia. Unelmani oli pelastaa naiset luonnolta"
Miksi yksi seitsemästätoista naisten muodin suurimmasta suunnittelijoista oli hetero ja loput homoja?
"Viidenkymmenen vuoden kuluttua naisilla ei ole enää lanteita, heidän povensa pienenee: huomisen naiset ovat ikuisia pikkutyttöjä, siinä maailmassa ei enää ole sijaa kypsälle naiselle". (Lausuttu 1950 muotisuunnittelijan suusta).
Tässä kaikessa ei todellakaan ole kysymys vain naisten omasta tahdosta. Tämä on länsimaisten tyttöjen yhteisön huivipesua. Löydät kyllä paljon nuorten naisten kertomuksia ja kipuilua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitää nyt hypätä sinne toiseen ääripäähän ja kieltää kaikilta muilta liki kaikki oikeudet kuin valkoisilta heteromiehiltä.
Nämäkin asiat paranee sillä, että kaikkien naisten (tai sellaiseksi itsensä kokevien) pitää kysyä siltä pukuhuoneiden periviholliselta lupa joka asiaan. Epäilemättä Saudi-Arabiassa naisten asema on kaikin tavoin turvattu, koska vieraita miehiä ei siellä päästetä lainkaan naisten lähelle - paikallisten miesten vaatimuksesta. Peruutetaan mekin sinne 1900-luvun alkuun, jolloin ns. kasvatuksellinen kotiväkivalta ja se r-alkuinen toiminta oli täälläkin sallittua. Vain miehet saavat olla niitä pahiksia ja kaikkien naisten osana on olla taipuvainen, ikuisesti anteeksiantavainen, silmänsä miehensä syrjähypyiltä sulkeva, alamainen ja kuuliainen synnyttäjä (a la Hilla Halla-aho) sille omalle persumiehelle, joka määrittelee täällä rajat kaikille muille kuin itselleen sallitun ja ei-sallitun suhteen.
Ole huoleti, koko Eurooppa islamisoituu hyvää vauhtia ja jonkin ajan kuluttua sinun ei tarvitse lainkaan murehtia kyseisiä asioita, koska meno tulee muuttumaan aika erilaiseksi. Hauskinta tässä on se että juuri kaltaisesi liberaalisekot edesauttavat tuota tulevaa kehitystä jossa te olette niitä ensimmäisiä jotka lähtevät exittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Miehet on vaarallisia. Miehet on sikoja. Miehet on pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnaiset tekevät rikoksia miestyypillisesti. Miehiä kun ovat.
Tästä voi lukea UK transrikollisia
http://transcrimeuk.com/
"naiset" vähän iltaa viettämässä
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/gang-women-repeatedly-stamp-mans-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Älä huuda. Sinä ilmeisesti koet, että tässä syytetään nyt sinuakin. Mistähän se johtuu, että otat tämän hyvin henkilökohtaisesti? Luetko itsesi seksuaalirikollisten joukkoon, koska missäänhän en sanonut, että tämä koskisi kaikkia miehiä? Kuitenkin on aika selvää, että ne miehet, jotka haluavat ahdistella ja r*iskata, voisivat tällaistakin mahdollisuutta käyttää hyväkseen. Joitain tapauksiahan on jo ollutkin.
"Joitain tapauksia" on aikamoista aliarvioimista siltikin.
Linkkaan yhä tämän tänne, että saavat etenkin nuo "eiväthän transit ikinä mitään tekisi" -huutelijat lukaista ihan ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rowlingin alun perin tukema henkilö oli työpaikkakiusaaja joka ehdoin tahdoin jätti noudattamatta työtoverinsa toivetta tietyn persoonapronominin käytöstä, ja myös sitten kirjoitti niitä transvastaisia tekstejä nettiin.
Mulla on pimppi ja menkat ja koko saamarin setti, mutta mun naiseuteni ei siitä vähene että jollain toisella naisella ei ole.
Rowlingia ei ole kukaan canceloinut, kovalla kiireellä kyllä yritetään markkinoida Hesarissakin hänen uusinta tuotostaan lapsille, mutta itse passaan kun lapsille voi myös lukea tekstejä jotka ovat aidosti tapaperoisilta ajoilta, eivätkä vaan reaktionaarista pyristelyä maailman tilaa vastaan.
Viimeiseksi: transasiaa tulee nyt niin paljon, koska ennen ei ole tullut yhtään. Sukupuolivähemmistöön kuuluminen ei ole mikään SJW-all-clear-saa-lopettaa-ajattelun vaikka Tuuve Arot sun muut yrittävätkin niin toimia.
Naiset eivät ole antaneet sinulle ja kaltaisillesi kollektiivina oikeutta viedä kaikilta naisilta käsitettä "nainen" siksi, että sinulle on ok vääristellä totuutta.
Todella ylimielistä edes ajatella niin.
Tota, tulenko minä sun pääsi sisälle vääntelemään vipuja vai miten toi "oikeuden vieminen" toteutuu?
Näkökulmat eriävät. Sulla on toi, mulla tää. Hengitä vaikka paperipussiin jos noin paljon ahdistaa.
"Näkökulmat eriävät" huhhuh, kylläpä taas ollaan liikkeellä vahvoin perustein. Kyllä näkökantoja maailmaan toki mahtuu. Ei tässä olekaan enää kyse vain mistään yksilöiden eriävistä mielipiteistä, vaan siitä, että pienenpienen vähemmistön uhriutumisen ja lobbaamisen vuoksi ollaan kieltämässä biologinen sukupuoli nimeltään naiset. Jos sinä et tajua, kuinka haitallinen ja vaarallinen asia tämä on ihan teoriankin tasolla, niin en voi toki ymmärtää tätä puolestasi.
Oikeuksien vieminen lähtee ihan jo siitä, että naisia ei saisi kutsua enää naisiksi, vaan olemme nyt joitain menstruoivia etureiällisiä. Pyyhitään naiseus pois ja samalla pusketaan läpi itsemäärittelylakia (mikä on siis hallitusohjelmassa) jonka turvin kuka tahansa - ei vain esim. transidentifioituva henkilö - saisi päättää oman sukupuolensa.
En tiedä oletko nainen vai mies, mutta mietipä keskenäsi hetki sellaista todellisuutta, jossa esimerkiksi uimahallin pukuhuoneeseen saisi ihan lain mukaan käpötellä TÄYSIN BIOLOGINEN MIES, sinne naisten ja tyttölasten joukkoon. Jossa TÄYSIN BIOLOGINEN MIES pääsisi naisten turvakotiin haavoittuvaisten naisten keskelle. Esimerkkejä riittää. Näistä on myös ihan konkreettisia esimerkkejä jo ulkomailta, esimerkiksi naisvankiloista. Mutta eihän sillä toki ole väliä, mitä naiset (sori, kohdulliset!) kokevat. Vain sillä on väliä, tuleeko jollekin sukupuolihäiriöiselle paha mieli, kun käytetään "väärää sanaa."
Näkökantojapa hyvinkin. Mun näkökanta on se, että biologisia sukupuolia on tasan kaksi, ja että naiseus on esimerkiksi loppuviimeksi vain biologiaa (kaikki muu sukupuolirooleja), ja että itsemäärittelylakia ei missään nimessä tule hyväksyä mm. edellämainituista syistä johtuen. Hirveän radikaalia, eikö totta.
Olen pääpiirteittäin samaa mieltä, mutta jäi kiinnostamaan:
Ulotatko ajatuksesi naiseudesta niin pitkälle, että ymmärrät naisten kokevan naiseuden eri tavoin vai istutatko kaikki naiset yhden ja saman stereotyyppisen naiskäsityksen alle?
-eri
Voi hyvät hyttyset, naisena en KOE naiseuttani (mitä hemmettiä se edes on?) millään tavalla - minä OLEN nainen kuten kaikki naiset. Emme me herää aamulla, että woo, kylläpä tuntuu naiselta ja toteutanpa tänään naiseuttani. Tuskinpa miehetkään pohtivat mieheyttään...
"Pyyhitään naiseus pois"
"Näkökantojapa hyvinkin. Mun näkökanta on se, että biologisia sukupuolia on tasan kaksi, ja että naiseus on esimerkiksi loppuviimeksi vain biologiaa".
Tuollaiseen tuossa vastattiin kysymyksellä ja haluttiin tietää mitä naiseudella tuossa tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap teki aloituksen hieman värittyneestä näkökulmasta. Jätit kertomatta että Rowlingin uusin teos on avoimen transvihamielinen, päähenkilönä naiseksi pukeutuva miesmurhaaja. Ja että Rowling on tehnyt läheistä yhteistyötä verkkokaupan kanssa missä myydään avoimen transvihamielisiä tuotteita. Ei ole kyse mistään ”harmittomasta ajatusvirheestä” vaan ihan avoimesta ihmisvihasta. Ja heh, sinä suuren taiteen kommentoija, maailma ei olisi menettänyt mitään vaikka Potterit olisivat jääneet kirjoittamatta. Toivon Rowlingille nopeaa uran laskua. Ei saisi koskaan ratsastaa sillä että tekee huono-osaisten asemaa vielä huonommaksi ja vielä käyttää julkisuutta siihen.
En ole hirveästi lukenut Rowlingia, mutta eikö potterit ole valtavan hetero- ja homo- ja cis- ja a-jne-vihamielisiä? Nehän ovat täynnä toinen toistaan kamalampia tap p ajia ja pas kiaisia ja noin puolet heteroista valitsevat pahuuden joko luonnehäiriönsä tai pelkuruutensa vuoksi? Eikö nyt ole tran sut mukaanlukevaa kirjoittaa kiinnostava osa heillekin? Mitä vihamielistä siinä on? Rowlinghan ei käsittääkseni ole propagandakirjailija vaan fantasiakirjailija :D tyylilajiin ei kai kuulu joustamaton täydellisyys? Nämä pillastuneet ak tivistit taitavat olla aika sivistymättömiä jos eivät tämän vertaa ymmärrä... Sitä paitsi. Tran sut ei monestikaan samaistu näihin sukupuolenvaihdospuuhiin. Ei vaikka identiteettikriisistä kärsivä dissosiaatiahäiriöinen teinityttö joskus samaistuu näihin miehiin, eivät he aivan vertaisia ole.
Päivä pahoinvoivana transidentifioituvana: Dissosiaatiahäiriö, kehodysforia.. niihin perehtymiseen käyttäisin aikani alkaen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Miehet on vaarallisia. Miehet on sikoja. Miehet on pahoja.
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole yhtä yleistä koska kaikesta rummutuksesta huolimatta valtaosa ihmisistä on heteroita. Taitaa silti seksuaalivähemmistöissä olla väkimäärään suhteutettuna enemmän seksuaalirikoksia kuin heteroilla. Mutua, koska henkirikoksiakin ovat aika kovia tekemään.
Ehkä sun kannattaisi googlata, ennen kuin alat esittämään mielipiteitäsi faktoina.
Sinä voit toki osoittaa mielipiteeni vääriksi jos kykenet. Koita vaikka sitä Googleasi.
Itseasiassa se, joka esittää väitteen tulee todistaa väite todeksi. Ei niin, että voit heittää mielipiteitäsi ympäri palstoja ja sitten vain tokaista, että "no esitä mun väite vääräksi". Todistustaakka on aina väitteen esittäjällä :)
Ja ethän sä mitään todisteita tule esittämään, tiedät sen itsekkin.
Tämmönen sivuhuomio tästäkin keskustelusta: Taas osoitus intersektionaalisen feminismin idioottimaisuudesta.