Näkeekö henkilö, että olen poistanut hänet whatsappistani?
Viestiä hän ei kai voi lähettää, mutta näkeekö sen jostain? Jos poistan hänet, poistunko minä hänen luettelostaan?
Kommentit (33)
Kyllä se voi silti laittaa sulle viestiä, ja ei, ei nää että oot poistanut. Ihan sama ku tekstarin laitto, ei se henkilö nää onko sulla sen numeroa vai ei, ja silti se pystyy sulle viestiä laittamaan.
Siis eikö whatsappissä näy kaikki whatsappin käyttäjät, joiden puhnumero on sun puhelimen yhteistiedoissa? Vai siis tarkoitatko blokkaamista? Sitä varmaan ei huomaa muuten kuin että viestit ei mee perille.
Ei pysty lähettämään sinulle viestiä etkä sinä hänelle, tietenkään. Siksi tämä banni on olemassa. Hän ei varsinaisesti näe, että olet poistanut hänet whatsapp-listaltasi, muttq voi arvata sen siitä, etten näe enää oletko online/koska olet viimeksi ollut online.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:27"]
Siis eikö whatsappissä näy kaikki whatsappin käyttäjät, joiden puhnumero on sun puhelimen yhteistiedoissa? Vai siis tarkoitatko blokkaamista? Sitä varmaan ei huomaa muuten kuin että viestit ei mee perille.
[/quote]
Mä poistin yhden henkilön yhteystiedoistani. Hänellä on edelleen minun numeroni. Voiko hän yrittää lähettää viestejä, eilä näe, että ei ole enää yhteystiedoissani?
Entäs kun minulla on kadonnut yhden henkilön paikallaolotieto ja kuva, mutta kaverillani ne näkyy. Onko hän poistanut mut yhteystiedoistaan?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:27"]
[/quote]
Mä poistin yhden henkilön yhteystiedoistani. Hänellä on edelleen minun numeroni. Voiko hän yrittää lähettää viestejä, eilä näe, että ei ole enää yhteystiedoissani?
[/quote]
Siis jos et ole Whatsappin asetuksissa (Tietosuoja-kohta) laittanut tätä yhteystietoa estettyjen listalle, niin kyllä hän voi sulle viestiä laittaa, jos sun numero on hänen tiedossaan. Ja hän ei näe oletko poistanut hänet omasta puhelimestasi.
Vanha ketju!kysyisin..näkeekö joku tuntematon mun paikallaoloajan whatsapissa jos sillä on mun numero kännykässä vaikka ei olla keskusteltu+profiilikuvan...enhän mä pysty ketään tuntematonta estää..
Näkee jos on tallentanut sun numeron. Näkee vaikkei sulla olis hänen numeroa
Whatsappin asetuksista voi myös laittaa niin, että vain ne yhteystiedot, jotka olet tallentanut puhelimeesi näkevät oletko paikalla ja milloin.
Jos estät jonkun whatsapissa, niin silloin sun profiilikuva häviää siltä estetyltä eikä sen lähettämät viestit tuu sulle perille.
Kun tallennan jonkun numeron puhelimeeni, ja näen koska hän on online. Niin näynkö automaattisesti hänen wa.ssa, vaikka ei olisi mun numeroa tallentanutkaan omaan puhelimeensa?
Vierailija kirjoitti:
Kun tallennan jonkun numeron puhelimeeni, ja näen koska hän on online. Niin näynkö automaattisesti hänen wa.ssa, vaikka ei olisi mun numeroa tallentanutkaan omaan puhelimeensa?
Et näy, ellei hänellä ole puhelinnumeroasi tallennettuna. Ja luulen, että jos hlö ei ole tallentanut numeroasi, et näe hänen kuvaansa. Huom. kaikilla ei muutenkaan ole aina kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Whatsappin asetuksista voi myös laittaa niin, että vain ne yhteystiedot, jotka olet tallentanut puhelimeesi näkevät oletko paikalla ja milloin.
Täh? Mistä tällainen asetus löytyy? Kiitos vastauksesta!
Mitä tarkoittaa viesti WAssani: "N.N poistui" ?
Voi hele onko tämä todellista että kysytte tällaisia kysymyksiä. 😂
Ei whatsapp ole mikään facebook, jos poistat jonkin keskustelun tai yhteystiedon, niin ei siihen mitenkään katkea toisen osapuolen yhteydet. Omista asetuksista voi toki säätää että kuka näkee profiilikuvan ja paikalla olon, mulla on asetus ettei kukaan näe koska olen ollut viimeksi paikalla ja kuvan näkee ne, ketkä on mun yhteystiedoissa.
Onko kaveri voinut poistaa oman whatsuppinsa tai minut, jos edelleen näen hänen kuvansa ja keskustelumme, mutta paikallaoloaika ei muuttu? Vai eikö hän vain käytä sitä ja siitä syystä aika pysyy samana?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaveri voinut poistaa oman whatsuppinsa tai minut, jos edelleen näen hänen kuvansa ja keskustelumme, mutta paikallaoloaika ei muuttu? Vai eikö hän vain käytä sitä ja siitä syystä aika pysyy samana?
Mä mietin samaa. Nään erään tuttuni whatsapp kuvan,mutta näkyy että hän olisi ollut paikalla viimeksi noin kuukausi sitten, enkä usko että hän olisi niin kauan käyttämättä whats appia?
Miten poisto tapahtuu? Tässä samsung trendissä en osaa, iphonessa ok.