Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö henkilö, että olen poistanut hänet whatsappistani?

Vierailija
03.05.2014 |

Viestiä hän ei kai voi lähettää, mutta näkeekö sen jostain? Jos poistan hänet, poistunko minä hänen luettelostaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
22/33 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri voinut poistaa oman whatsuppinsa tai minut, jos edelleen näen hänen kuvansa ja keskustelumme, mutta paikallaoloaika ei muuttu? Vai eikö hän vain käytä sitä ja siitä syystä aika pysyy samana?

Mä mietin samaa. Nään erään tuttuni whatsapp kuvan,mutta näkyy että hän olisi ollut paikalla viimeksi noin kuukausi sitten, enkä usko että hän olisi niin kauan käyttämättä whats appia?

Onko tämä näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minulla on kadonnut yhden henkilön paikallaolotieto ja kuva, mutta kaverillani ne näkyy. Onko hän poistanut mut yhteystiedoistaan? 

Kyllä. Olet hänen mustalla listalla.

Vierailija
24/33 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri voinut poistaa oman whatsuppinsa tai minut, jos edelleen näen hänen kuvansa ja keskustelumme, mutta paikallaoloaika ei muuttu? Vai eikö hän vain käytä sitä ja siitä syystä aika pysyy samana?

Mä mietin samaa. Nään erään tuttuni whatsapp kuvan,mutta näkyy että hän olisi ollut paikalla viimeksi noin kuukausi sitten, enkä usko että hän olisi niin kauan käyttämättä whats appia?

Onko tämä näin?

Minäkik haluan tietää kuinka tämä onnistuu? Paikallaolo kuukausi sitten ja kuva näkyy, mutta aika ei päivity?

Vierailija
25/33 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minulla on kadonnut yhden henkilön paikallaolotieto ja kuva, mutta kaverillani ne näkyy. Onko hän poistanut mut yhteystiedoistaan? 

Kyllä. Olet hänen mustalla listalla.

Tarkoitatko mustalla listalla sitä, että kaveri on estänyt hänet vaiko vaan poistanut yhteystiedoistaan?

Vierailija
26/33 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/33 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitkä whatsapissa oli oletuksena ne yksityisyysasetukset, mutta saattaa huomata siitä että paikallaoloaikaa tai profiilikuvaa ei enää näy koska ne on asetuksissa laitettu näkymään vain yhteyshenkilöille.

Vierailija
28/33 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä näin?

Minäkik haluan tietää kuinka tämä onnistuu? Paikallaolo kuukausi sitten ja kuva näkyy, mutta aika ei päivity?

Omalla kohdallani olen huomannut, että se paikallaoloaika häviää kokonaan kun toinen poistaa minut yhteystiedoistaan. Kyse randomeista nettideittityypeistä joista tiedän varmasti etteivät kauaa säilyttele luetteloissaan kun yhteydenpito lopahtaa.

Vierailija
29/33 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUVA....AAAAAAAPPPUUUVA!

No minäpäs kysyn semmosta kun oon yrittänyt estää yhden tyypin viestejä jotka tulee wa-ryhmään jossa 6 muuta.

Eli yhden henkilön viestit wa-ryhmässä ja muutenkin niin miten saa tehtyä.

Olen kyllä estänyt ko. tyypin viestit mutta ne tulee silti tuohon ryhmään.

Vierailija
30/33 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu ryhmästä

Vierailija
31/33 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko se toisen watsupissa kuvan,yms näkeminen että molemmilla on toistensa yhteystiedot?

Vierailija
32/33 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta samat ongelmat. Eli "Kun tallennan jonkun numeron puhelimeeni, ja näen koska hän on online. Niin näynkö automaattisesti hänen wa.ssa, vaikka ei olisi mun numeroa tallentanutkaan omaan puhelimeensa?"

Vierailija
33/33 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jos poistat yhteystiedoista tietenkin!