Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut siihen tulokseen, että olen outo lintu naiseksi.

Vierailija
05.04.2014 |

En nimittäin käy koskaan, en ikinä vaa´alla. Meillä ei kotona edes ole vaakaa. Mihin sitä tarvitsee? peili kyllä kertoo jos ei enää kuvaansa mahdu ja toisaalta en taas ole sellainen nainen joka haluaisi edes olla mikään laiha tai riuku, olen normaalikroppainen nainen jolla synnytyksiäkin takana ja vatsassa löysää, so what? se on elämää eikä häiritse naiseuttani tai elämääni millään tavoin.

Outolintu siis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käy koskaan vaa'alla, enkä oikeastaan tiedä kuin yhden naisen ja yhden miehen,jotka tavan takaa punnitsevat itseään. En näe mitään outoa punnitsemisessa, enkä punnitsemattomuudessa.

Vierailija
2/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:45"]

En nimittäin käy koskaan, en ikinä vaa´alla. Meillä ei kotona edes ole vaakaa. Mihin sitä tarvitsee? peili kyllä kertoo jos ei enää kuvaansa mahdu ja toisaalta en taas ole sellainen nainen joka haluaisi edes olla mikään laiha tai riuku, olen normaalikroppainen nainen jolla synnytyksiäkin takana ja vatsassa löysää, so what? se on elämää eikä häiritse naiseuttani tai elämääni millään tavoin.

Outolintu siis.

[/quote]

Suurentelet asiaa, ei minullakaan ole kotona vaakaa. Et ole niin erityinen kuin kuvittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siitä niin kauhean kiinnostunt ollut alle 30-vuotiaana. Mutta jonkin asian arvon tajuaa vasta sen menetettyään. Aloin lihoa tuossa iässä ja sen jälkeen vaaka on ollut realistisempi kuin oma peilikuva.

Et ehkä voikaan ymmärtää tätä, jos et ole koskaan kärsinyt syömis- ja paino-ongelmista. Et voi ymmärtää miten mieli valehtelee.

Vierailija
4/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin itse olin ennen kuin lopulta kävin vaa'alla ja huomasin painavani yli 100 kiloa. Peili ja oma pää valehtelee hyvin tehokkaasti ja oma minäkuva voi pysyä jopa hoikkana vaikka todellisuus on muuta. Itselläni ei ole esim. keskivartalolihavuutta vaan kaikki läski on kertynyt tasaisesti, tämä ehkä vaikutti siihen etten "nähnyt" omaa lihavuuttani.

Itse en ihan oikeasti tajunnut olevani niin iso ennen kuin vaaka paljasti totuuden ja kesti hyvin pitkään sen jälkeenkin ennen kuin oikeasti aloin sisäistää asian. 

Sittemmin olen laihtunut ja käyn vaa'alla säännöllisesti, jotta tiedän missä oikeasti mennään.

Vierailija
5/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset, jotka sanovat olevansa outoja ja erikoisia ovat niitä tavallisimpia tallukoita.

Ja niin, en minäkään käy koskaan vaa'alla. Mutta en usko, että moni mukaan nainen siinä jatkuvasti hyppää.