elokuussa inseminaatio
Huhuilen pinoon jo elokuun inssiläisiä.
Itselläni kolmas pistoskierto menossa (puregon + pregnyl). Aloitin pistokset kp5 ja nyt menossa kp9. Ensimmäistä seurantaultraa yritän saada ensi viikolle kun klinikka avautuu kesäloman jälkeen. Heinäkuu oli hoitotaukoa. Jos tämä kierto menee samalla kaavalla kuin edellisetkin, niin inssi olisi viikolla 33 (kp24).
myttö
Kommentit (150)
kohti syyskuun inssiä, KORKEELTA TAAS TIPUTTIIN:(
-maya-
Minä olen koko aamun käynyt kurkkimassa, että jos sinulla olisi ollut hyviä uutisia, mutta voi... olen niin pahoillani!!Iso lohtuhali sinne!!!
Joukko pienenee, ketäs meitä onkaan enää jäljellä? Minä ja ilpo ainakin... Mites piiniskaverilla menee?
Täällä ollaan paremmalla mielellä. Ja kiitos janeselle kauniista sanoista!=) Tietysti se pahentaa huonoa omaatuntoa, kun meillä kuitenkin on yksi terve IHANA lapsi ja tämä toisen kuumeilu vie kaikki voimat ja ilonkin välillä elämästä. Viime päivät on ollut tosi vaikeeta olla normaali äiti, mutta olen samaa mieltä, että negatiiviset asiat täytyy myös kokea ja tuntea. Ja minä olen jännittäjä ja panikoija, olen aina ollut, että mihis sitä karvoistaan pääsisi?!=) No, nyt kuitenkin parempi fiilis ja elämä jatkuu, kävi miten kävi. Onhan meillä kuitenkin vielä yksi inssi jäljellä ja mennään sitten niihin rankempiin hoitoihin, joten jos sitten VIIMEISTÄÄN tärppäisi.=)
Nyt pp10. Oloista sen verran, että selkäsärky jatkuu. Aamulla jomotti koko selkää, nyt vain alaselkää. Valkovuoto runsasta ja koko ajan on semmoinen olo, et nyt ne alkaa... Tissejä kivistää, mutta ei ole kummemmin kipeet. Illalla vilutusta ja väsytystäkin, eilen nukkumaan puoli 9.=D Olen jo varautunut menkkojen tuloon, joten antaa tulla vaan, kyllä minä kestän!
Päivänjatkoja!
Taidamme todellakin olla viimeiset piinailijat tässä pinossa. EmmaEmilia oli inssissä myös samoihin aikoihin, mutta hänestä ei olekaan kuulunut sen jälkeen. Toivottavasti siellä kaikki ok. Mutta jatketaan me... Sulla kuulostaa noi oireet aikas lupaavilta. vähän epäilisin että sun menkat jääkin tulematta... Täällä ei mitään poikkeavia oireita. Rinnat on tolkuttoman kipeet mut niinhän ne aina ennen menkkoja. Joten yritän valmistautua syyskuuhun, vaikka itseni tuntien tiedän menkkapettymyksen olevan valtava jos/kun ne kohdalle sattuu. Milloin testaat? Minä ajattelin sunnuntaita, jos varustautuis suurella määrällä suklaata koitokseen... Heh, kyllä tää touhu on jotenkin niin perseestä.
Mutta hyvää viikonloppua!
Mitä kuuluu? Mulla alkoi menkat, joten siirryn syyskuun pinoon. Kyllä potutti, mutta ei kun uutta yritystä putkeen.
eli meillä ei päästä inssiä tekeen tähän kiertoon, koska toinen munis oli liian pieni ja toinen liian iso ja luultavasti tyhjä... jotenkin on taas sellanen olo et toivo on menetetty:( vaikka ei pitäis olla, kun ei kuitenkaan mitään selkeetä vikaa oo... miehelle tehdään lisäkokeita, kun sen testosteronitaso on hiukan matalampi kuin normaalitaso olis, mut se ei kuulemma oo este lastensaannille... en tiedä, ehkä ihan hyvä et tuli tää yks taukokierto tähän väliin... ens kierrossa sitten otankin tuplamäärän clomeja, eli 2xpäivässä, 5 päivän ajan. ja sitten jatketaan pistoksilla (pregnyl ilmeisesti, se jäi vähän epäselväksi...) ja katotaan kuinka sen inssin kanssa sitten käy...
paljon onnea kaikille plussanneille kuitenkin!:) minä aion tänä iltana kääriytyä vilttiin ja maata sohvalla ja sytytellä paaaaljon kynttilöitä ja ehkäpä haen kaupasta jopa suklaata:) (se on muuten maailman paras lääke pahaan mieleen!:))
Ja ihan hengissä.=) Ei tullu vauvaa meillekkään, vaikka oireet oli tosi hyvät. Menkat kuitenkin alkoi ja nyt jo kp 4, tänään taas ultraan ja taas uutta kierrosta käyntiin... Että nähdään syyskuun pinossa!
Ihan uskoin, että teillä olisi onnistunut. Tervetuloa syyskuun ketjuun!
...vaikka menossa " jo" kp. 31 (mulla normaalisti vaihdellut kierto välillä 26-30 ja yleensä tuossa 27 kieppeillä) niin testasin aamulla negaa. Pitihän sen olla tiedossa ja odotusten nollassa, mutta niinpä ne vaan toiveet lähti lentoon kun kohta viikon odottanut aktiivisesti menkkojen alkua eikä niitä nyt sitten kuulu eikä näy. Mutta toivottavasti alkaisivat pian niin pääsisi vähitellen orientoitumaan uuteen kiertoon. Tällä hetkellä on vaan tunnelmat niin alamaissa, ettei jaksa vielä edes miettiä tulevia hoitoja :(( Mutta jospa tästä jaksaisi punnertaa tuonne syyskuun pinoon taas kun tämä pettymys alkaa helpottaa eli nähdään siellä!
Killimilli, minulla myös tänään kp 4... Että ehkä päästään taas piinailemaan samaan aikaan.
Saaralle pahoittelut mönkään menneestä kierrosta. Se varmasti riepoo, kun ei pääse edes yrittämään. Mutta niinkuin totesit, minullekin suklaa (ja naisten elokuvat) on parasta lääkettä!
EmmaEmilia, vielä ei tietenkään tiedä, vaikka nega olisi väärä. Mutta jos ei ole alkanutta raskautta, toivon todella että kuukautisesi alkavat pian. Ja joskus on mieli kyllä niin maassa tämän projektin takia, että joskus miettii, että kuinka kauan sitä oikein jaksaa? Mutta ehkä jatketaan syyskuun pinossa.
killimilli ¿ Sekundaarinen lapsettomuus ei varmasti ole sen helpompi kestää kuin lapsettomuus niillä, joilla ei lapsia ole vielä ollenkaan. Mutta toivottavasti oma lapsesi tuo hiukan lohtua rankkoihin piinapäiviin äläkä suotta tunne itseäsi huonoksi äidiksi. Me naiset syyllistämme itseämme usein ihan suotta ja tosi pienistä jutuista. Piinapäivät on raskaita, ja toisaalta on myös hyvä antaa ikävien fiilisten purkautua silloin kun ei jaksa olla iloinen ja muista asioista elämässä kiitollinen. Ja onneksi alakulo väistyy useimmiten aina, viimeistään sitten kun uusi mahdollisuus lähestyy.
MAYA79 ¿ Pakko kommentoida tuosta yövalvomisesta, olen huomannut että pms:ien aikaan valvon aina aamuyöt. Ja nyt kun olen sen huomannut niin valvominen on jotenkin helpompi kestää. Ennen menkkoja olen muutenkin energisempi, joten en tarvitse niin paljon untakaan. Ja heti kun menkat alkavat tulee levollinen olo ja taas saa nukuttua yöt hienosti. Että lähetän vaan vilkutuksia täältä; et ole ainoa joka murehtii öisin aina tiettynä kierronaikana.
Itselläni meneillään kp 1. Täti kurvasi kylään ja olo on seesteinen ja rauhallinen. Kierrosta tuli yhtä päivää lyhyempi (27) kuin tavallisesti (28 pvää), mutta niin tapahtui ovulaatiokin aikaisessa vaiheessa. Taidan hypätä pikkuhiljaa syyskuun inssiläisten kerhoon. Tsemppiä kaikille!