Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elokuussa inseminaatio

30.07.2006 |

Huhuilen pinoon jo elokuun inssiläisiä.

Itselläni kolmas pistoskierto menossa (puregon + pregnyl). Aloitin pistokset kp5 ja nyt menossa kp9. Ensimmäistä seurantaultraa yritän saada ensi viikolle kun klinikka avautuu kesäloman jälkeen. Heinäkuu oli hoitotaukoa. Jos tämä kierto menee samalla kaavalla kuin edellisetkin, niin inssi olisi viikolla 33 (kp24).

myttö

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei onnistunut meillä ainakaan tää eka inssi... nyt taas clomeja oon syöny kp 3 lähtien... ens pe on aika ultraan, katotaan sit sitä uutta inssiaikaa... oletettavasti mennään samalla tavalla kuin viimeksi, että syön noita clomeja sen 5 päivää ja sit n. kp 12 pistän pregnylin ja siitä seuraavana päivänä sit inssiin, joka luultavasti on sit seuraavan viikon ma tai ti... kyllä oli iso vitutus (anteeksi karkea kielenkäyttö, mutta en löytänyt yhtä kuvaavaa sanaa;)) kun menkat alko keskiviikkona! onneksi en ollut silloin töissä! ei paljoa huvittanut nähdä ketään tai tehdä mitään... itkin vaan melkein suoraa huutoa...

onnea kaikille plussanneille! suuri aikomus kyllä tulla perässä!;) näin kyllä jo unta et mulla oli vaikeuksia saada meidän kaksospojat auton turvaistuimiin;D

Vierailija
122/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rentouttava viikonloppu takana :)

Pp16, tissit on edelleen arat ja nyt on pari päivää ollu sellasia vatsavihlasuja että oon muutaman kerran juossu vessaan kun oon ollu ihan varma että menkat alko just. Mut eihän ne ala kun vielä luget käytössä, ts. aina on menny lugejen lopettamisesta päivä-kaks ennenkuin menkat on alkanu, siis joskus pp18. Eli ei tässä vielä voi kuvitella yhtään mitään, huomisen käytän vielä lugeja ja jos menkat ei ala torstai-iltaan mennessä niin sitten testaan.

Mitäs muille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla epäonnistumisia. Sama tosi täälläkin päin. Kunnon menkat ja menkkakivut samalla alkoivat ja haaveet jäi taas haaveeksi. Oli kova paikka se kaverin vierailu lauantaina, kun monet kommentit olivat niin ajattelemattomia (sellaisia, joita voi vain odottaakin ensimmäisessä kierrossa onnistuneilta...).

Vierailija
124/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut kaikille neganneille!!! ja lohtuhaleja, liityn itse varmaan kohta puoliin joukkoon..:(

).( PP11 menossa ja ei oo vielä tuhru alkanu , ekassa inssissä toukokuussa tuhruhan alko jo pp8 ja hanat aukes pp11. Et sikäli positiivisempaa et luteaalivaihe näyttäis pidentyneen kivasti noiden pregnyl-tukipiikkien ansiosta. viimesen piikin pistin pe-aamuna, enkä taaskaan saanu piikistä mitään oireita, ihme ja kumma. Mua ihmetyttää että lugeja määrätään kauheesti ja se on sottasta puuhaa, kun taas noilla pregnyleillä pääsee oikeesti vähällä, mikäli tykkää itteensä piikitellä:)

Mitään oireita ei juurikaan oo, välillä nippasee mahasta ku nousee tai haukottelee, mut sen mä tulkitsen menkkaoireeks. Rinnat hieman arat ku painelee, nännit enää vähäsen, joten taitaa täti kolkutella parin päivän päästä..

On tää hullua piinailua, mul on viel pari päivää vapaata töistä, joten aikaa ittensä tutkimiseen on, ihan sairasta touhua, en saa enää nukuttua, olin vähän väliä pystyssä koko viime yön...

Koettakaa jaksaa ja kaikille hurjasti TSEMPPIÄ!!!!

-maya-

Vierailija
125/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut teille, jolla menkat sitten alkoi.=( Ei muuta kun uutta yritystä päin.

Täällä olo aika normaali. JA vaikka jotain olisikin niin en tulkitse mitään ennenaikojaan, on viimekertainen pettymys niin hyvin muistissa.

Illalla on kyllä viluttanut aika lailla, luulin jo sairastuneeni flussaan (poika ja mies on sen jo saaneet) mutta ei sitten ole kuitenkaan iskenyt. Mutta jos vilutus on raskauoire niin eikös sitä pitäis olla koko ajan eikä vaan illalla? No, pattereihin lisää tehoja.

Muuta ei sitten ole, mites piinailukaveri ilpo? Mitä tuntemuksia?

Palajan töihin... tulen taas kertoilemaan ja lukemaan teistä =)

Vierailija
126/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli se päivä, kun lääkäri oli käskenyt tehdä raskaustestin eli pp16. Komea plussa tuli! Ei haamuja eikä kummituksia vaan oikein selkee plussa. En meinannu päästä töihin, kun iski niin kova hysteria. Tunnen itseni tosi hannu-hanheks kun tää oli ensimmäinen inssi ja ensimmäinen ylipäänsä mikään hoito. Nöyränä siis eteenpäin. Eikä tässä nyt vielä kannata paljoa tuuletella..

Mitään oireita ei juurikaan ole. Menkkaista vellontaa välillä vatsassa, mutta ei siis juuri mitään. Siksi en uskonutkaan että tää onnistuisi. Ja ajoituskin meni nappiin, vaikka munikset oli jo lähtenyt liikkeelle kun inssi tehtiin.

No ei sen kummempaa, kun onnea ja voimia meille kaikille tässä taistelussa. Kiitos kun jaksoitte " kuunnella" mun juttuja.

Vierailija
127/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti! Kaikki tulee menemään hyvin, usko pois!

Pahoittelut menkkojen riivaamille. Uskon, että vituttaa armottomasti. Mutta jospa se muutaman päivän päästä helpottaa ja toivo alkaa heräillä. osaan nimittäin kuvitella että on ensi viikolla mulla samat fiilikset. Siksipä mietinkin, että pitäiskö testata jo sunnuntaina, niin vois vapaapäivänään surra ja syödä suklaata. Toisaalta tuleeko vitutus sitten kahdesti, kun saa ensin negan ja sitten parin päivän päästä alkaa menkat?

Killimillille, piinailukamulle tiedoksi, että oireissa (nänninaristukset ja pienet puristukset alavatsassa) ei ole mitään uutta. Kaikki on koettu aiemmissa luomuyrit

Vierailija
128/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatkan. Siis tuntemukset on tuttuja aiemmista kierroista, joten voisin päätellä että en ole raskaana. Mutta vielä en ole valmis luovuttamaan, vaan haaveilu jatkuu. Kun eihän sitä koskaan voi tietää... Silti on ollut vähän alavireinen olo.

Mitä kuuluu EmmaEmilialle?

Ja muuten, pistäkäähän joku syyskuussa insseilevä uus pino pystyyn. Niin voidaan tulla me loputkin elokuulaiset perässä. Ois mukava jatkaa jutustelua tutussa po

Vierailija
129/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että plussa tuli! Tänään olisi ollut minunkin virallinen testipäivä (pp17) mutta plussan testasin siis jo viikko sitten ja aika monta kertaa sen jälkeen ;) Mies jo kyseli, että kuinka paljon raskaustesteihin oikein on mennyt rahaa kun olen esitellyt taas uuden tesatin plussatulosta. No, enää en aio kuitenkaan testata. Tervetuloa vaan plussanneiden lapsettomien odotuspuolen toukokuisiin!

Sinulla plussa tuli ihan samassa tilanteessa kuin itselläni esikoisesta. Ensimmäinen inssi ja munasolu oli jo irronnut. Samoin oireena oli menkkamaiset jomotukset vatsassa,

Vielä kerran paljon onnea!! Tämä elokuisten inssipino taitaakin olla tilastollinen ihme, jos inssin tilastollista onnistumisprosenttia verrataan näihin plussiin.

Tsemppiä vielä piinailevia ja lohtuhalit jokaiselle, jolla ei vielä tärpännyt.

Vierailija
130/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös inssi joka tehtiin 25pv elokuuta, nyt siis menossa pp10.

Jotai oireita löytyy, rinnat aristaa ja ovat turvoksissa mutta toisaalta masussa tuntuu välillä kovaa menkkajomotusta..

Piinailu siis jatkuu!

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille. Onnittelut jo plussanneille ja pahoittelut niille joilla ei nyt onnistanut.

Vierailija
131/150 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mette79!!!!!!!!!!!

Perustin uuden ketjun meille, jotka jatkaa inssillä tässäkin kuussa.

Vierailija
132/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut neganneille, joiden seuraan itsekin liityn :( menkat alkoi äsken, mikä on ihme koska vielä illalla otin lugen, mutta ehkä tämä on metformiinien " ansiota" .

Vituttaa ja masentaa aivan armottomasti, on tosi epätoivoinen olo, tuntuu että me ei saada omaa lasta ikinä. Nyt pitää miettiä että miten tästä jatketaan, vieläkö inssillä vai siirrytäänkö rankempiin hoitoihin. Kyllähän tästäkin taas toipuu, mutta aina vaan vaikeammaksi tämä touhu menee...

Vierailija
133/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mette79, IIISO rutistus plussasta!

Ja lohtuhali meninalle, voin vaan kuvitella surun ja murheen...:( Vaikka olen sen kyllä itsekkin niin monesti kokenut, että taidan tietää kuitenkin miltä tuntuu... Voimia jatkoon, mitä sitten teettekin!

Minä taas olen aivan koukussa tähän palstailuun!!! Tulen ruokatunnillakin varaston koneelle lukemaan/kirjoittamaan ja syön toisella kädellä, jos muistan!=D

Omat olot ennellaan. Toisinsanoen mitään oloja ei ole. Illalla tuli taas vilutus ja mittasin lämmön ja se oli 36,8. Että vähän oli semmoinen kuumeinen olo. Mutta nukkumaan mennessä se meni ohi ja aamulla olo aivan normaali ja lämpö 36,4. Kumma juttu...

Hyvä ystäväni kertoi, että hänellä oli vilutus ensimmäinen raskauoire ja se alkoi ennen pp 10. Että niinkuin kuume nousisi.Minulla nyt vissiin pp 8... Mutta järkeen ei mee, että raskausoireita voi tulla oikeesti vielä näin aikaisin! (ystävälle tehtiin IVF, joten se on erijuttu) Siksi syytän pattereita ja flussa-aaltoa, enkä suostu uskomaan muuta.=)

Kalenterista katsoin viime kertaa ja silloin oli jo tässä vaiheessa mahakivut ja jomotukset, nyt ei siis mitään!!

Perjantaina ajattelin testata, koska olen lähdössä viettämään synttäreitäni. En juo, mutta kaapissa on yksi testi ja kyllä se pitää tehdä nurkista pyörimästä!

Jees, työt kutsuu! Mutta tulen taas iltapäivällä katsomaan, että mitä teille kuuluu! Kivaa päivää!

Vierailija
134/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette79 - onnea onnea onnea! Miten mahtavaa! Tämä on kyllä ollut aika huippupino, tuntuu että tosi monet ovat onnistuneet plussaamaan. Ja vielä kun muistaakseni pohdiskelit naisen viidettätoista aistia että voiko raskauden " tietää" jo ennen plussausta, ja sitten pääset itse tunnustelemaan että tiesikö sen vai eikö. Ja niin taisi olla huippujuttu teillä, että munikset olivat jo ehtineet liikkeelle inssin aikaan.

Menina76 - pahoittelut negasta. Voimia kuitenkin ja uskoa ja jaksamista tuleviin hoitoihin, eiköhän se teidänkin vuoronne kohta sieltä tule.

killimilli - jännät paikat menossa. Monet kuvailevat juuri vilutuksen raskausoireeksi. Ja onnea synttäreiden johdosta!

Itse olen siitä outo lintu, että kuvittelen tietäväni heti, että olenko raskaana vai en. Ja eilen alkoi menkkatuhruttelu, kuten asiaan kuuluu, täti tulee sitten viimeistään torstaina. En ole yhtään pettynyt, koska olen tiennyt että inssi myöhästyi tai muuten vain ei tärpännyt (mulla tosi vaikeat henkiset pms-oireet joista ei vaan voi erehtyä), ja lähden ihan hyvillä mielin syyskuun inssiin. Joten vauvaprojekti ja muut, seuraavassa pinossa tavataan!

Vierailija
135/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut neganneille ja tädin hyökkäyksen kohteeks joutuneille!

Mette79:lle kauheesti onnea ja vauvaliimaaaa!!!

).( Täällä piinaillaan oikeen urakalla, tuntuu et nyt toi sana piinaviikko on saanu oikeen merkityksen, tää on sairasta piinaaaaa..

PP12 menossa ja ei oo VIELÄ tuhrua!!! Rinnat vähän kipeet, välillä vähemmän joskus enemmän. Eilen vähän rupes sattuu kainalon puolelta.

Välillä sattuu mahasta, repäsee(se johtunee alkavista menkoista)ja jomottelee munasarjojen kohdalta. Mut oikeestaan aika Normaali olo.

jaksamisia!!

-maya-

Vierailija
136/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Toivotaan, että nuo merkit ovat hyviä ja plussaat pian!

Tervetuloa syyskuun pinoon Janese! Sekä samoin muutkin neganneet! Mullakin on ihan odottavainen mieli syyskuun suhteen.

Vierailija
137/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huolta itsestänne ja tavataanhan plussaosastolla! Toivon teille kaikille paljon onnea ja tietysti plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
138/150 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaliimaa ja tarrasukkia...nauttikaa olostanne!

Neganneille jaksuja ja tsemppiä..

ON: mulle tehtiin tänään vasta inssi , joten pinouduin jo syyskuun puolelle..tarinaa siellä enemmän.

kalevi pp0

Vierailija
139/150 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janese on kyllä oikeassa, ihan on huippupino!! Niin monta plussaa!

Ja kiitos sinulle onnitteluista...=) Niin ja pahoittelut tuhrusta.=( Mutta kiva kun olet positiivisella mielellä menossa jo uuteen koitokseen. Täällä on ensi kuuta varten sormet ja varpaatkin pystyssä!=D

Tulkaas muuten plussan saaneet kertomaan oireistanne meille vielä piinaaville, niiden lukemiseen ei kyllästy koskaan??!

Oma napaa: pp9. Eilen illalla ja tänä aamuna on epätoivo taas valloillaan... Illalla itkeä tuhersin ja tänä aamuna huusin lapselle kun ei pukenut tarpeeksi nopeasti. Kamala äiti ja hirveä olo... Kaikki ajatukset pyörii taas tässä asiassa, ihan kun muuta elämää ei oliskaan. Tai ei siis olekkaan.:(

Raskausoireita ei ole, tai jotain on hyvin vähän.

Menkkaoireita senkin edestä. Eilen kun olin just kirjoittanut, ettei selkäsärkyä ole, niin alkoi iltapäivällä... ja se on aika tasan menkkojen merkki. Myös eilen valkovuoto runsastui ja sekin enteilee aina menkkoja. Mutta koska nyt on piinapäivä 9, niin jos nyt alkavat, minä sanon että perkele! Koska kierrosta tulisi taas ihan super lyhyt... Viime inssissä kp oli 25. Että mitähän vielä...?

Nyt alaselkää ei jomota, mutta valkovuoto on entisellään. Myös aamulla koski päätä. Eilenillalla vilutti, mutta istuinkin puolialasti sohvalla, joten ihme jos viluttaa... Tissit ei oo kipeet, ellei runno voimalla.

Onkos muilla muuten ollut inssihoidoissa yhdyntäkipuja? Viime pe jotain pelehdittiin ja koski, vaikka mitenpäin olisi ollut. Vai enteileekö tuo esim. endosta.

Voihan pee, nyt lietsoin itseni kyllä ihan totaaliseen epätoivoon. Että kivaa loppupäivää töissä.=(

Toivottavasti muilla paremmin... Poistun takavasemmalle murisemaan.

Vierailija
140/150 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu oikeesti et oon kohta sekoomassa, ahistaa niin pirusti ja tuntuu niin pahalta ajetella, miltä tuntuu kun putoon taas korkeelta.

taas kävelin ympäri kämppää suurimman osan yötä, no sentään jonkin verran sain nukuttua.

Ei siis tuhrua vieläkään ja pp13, taitaa olla niin et täti tulee sit kerralla ja ryminällä, mikä siis niin outoa. Mut kai se on pregnylin ansiota.

Valkovuotoa ei enää tuu, joten tää on nyt varmaan tässä, tekis mieli ruveta itkemään samantien. Tissit tuli eilen vielä kipeemmäks.

Testipäivähän on virallisesti pe pp15, tekis mieli testata huomenna jos täti ei oo tullu. Mut kun en tiiä kauanko pregnylin 2500yksikköö poistuu elimistöstä. Hiomenna siit olis se 6vrk.

ANTEEKSI omanapainen valitus,

-maya-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan