Nolottaako muita siteiden yms. ostaminen?
Tiedän että turhanpäiväinen nolostumisen aihe, kuukautiset on täysin luonnollinen ilmiö. Mutta silti aina nolostellen hakeudun kaupassa naiskassalle siteitä tai tamponeja ostaessani, aivan mieluiten ostan ne kosmetiikkaliikkeistä tai -osastoilta.
En vain halua että miesmyyjä kuvittelee hetkenkään vertaa minun kehoni toimintoja.
Muita joita tämä arkinen asia nolostuttaa?
Kommentit (71)
Niin koska kuukautiset on NIIN nolo asia, ja kaikki vähänkin selväjärkiset miehet ylenkatsoo niitä jonossa.
Hävettää vähän jostain kumman syystä. Ei silloin kun siteet tai tamponit tai kortsut ovat muiden ostosten seassa, mutta jos joutuu ostamaan pelkästään jotain noista niin tulee hieman nolo olo. Tulee väkisinkin mieleen että ihmiset ajattelevat, että "tuolla tuli selvästi kiire kauppaan kun ei muuta osta" vaikka tuskinpa edes. Toinen mikä on ehkä enemmän huvittavaa kuin noloa on yhteensopimattomat ostokset, tai vastaavasti liian yhteensopivat. Esim. kortsuja ostaessa ostaaa lisäksi siideriä, suklaata, tupakkaa tai kurkun. En kyllä edes kehtaisi mennä kassalle kortsupaketin ja kurkun kanssa :D
Ei nolota kun mun mies ostaa kaiken mulle. Pistän vain tekstaria tai soitan niin hän tuo. Vaatteet rintsikat hiusvärit makeiset... Ostin tamponeja viimeksi itse joskus 90-luvulla.
Taidan olla hemmoteltu?
Ei hävetä. Olen ostellut aika ajoin valmolle ja tyttärille. Kyllä miehen pitää sen verran kestää.
No ei tosiaan nolostuta. Meillä mies hoitaa pääosin kauppajutut ja häntäkään ei nolostuta pätkääkään ostaa mulle siteitä :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 02:25"]
Ei nolota kun mun mies ostaa kaiken mulle. Pistän vain tekstaria tai soitan niin hän tuo. Vaatteet rintsikat hiusvärit makeiset... Ostin tamponeja viimeksi itse joskus 90-luvulla.
Taidan olla hemmoteltu?
[/quote]
Miksi alapeukku? :O
Joo, nolottaa ja ikää 28 vuotta. Ja nolottaa myös ostaa sitä paskapaperia. En vaan tajua, että miksi. Oon seurustellut 10 vuotta, joten ei kai se sellaisestakaan voi johtua. Jotenkin vaan tuntuu, että siinä kajotaan minun yksityisiin asioihin. Voi tietenkin myös johtua siitä, että minä itse pistän merkille, jos joku toinen ostaa kyseisiä tavaroita ("jaa, liisalla on näköjään menkat. Onkohan ne jotkut monsuunimenkat, kun se ostaa vain yösiteitä" tai "ompa jännä, että "omakotivalkoiselle" vältää serlan keltainen ja karhea, halvin, vessapaperi...")
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 02:42"]
Taidan olla hemmoteltu?
[/quote]
Et ole kahteenkymmeneen vuoteen ostanut itsellesi henk.koht. asioita. Joopajoo.
[/quote]
Eihän WC-paperin ostamisessa ole mitään hävettävää. Ainoastaan erikoispehmeän laadun ostaminen on vähän siinä ja siinä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 02:42"]
Taidan olla hemmoteltu?
[/quote]
Et ole kahteenkymmeneen vuoteen ostanut itsellesi henk.koht. asioita. Joopajoo.
[/quote]
[/quote]
No en ole!
Olemme nelikymppisiä (ei lapsia) ja mies käy kaupassa.
Inhoan shoppailua!
Käytän nettikauppoja ja mies hoitaa ruuat ja päivittäistarvikkeet. Ok, parit rintsikat, sukkahousut ja alushousut on mies ostanut kun olen laittanut lapulle koot ja merkit (eli mies vie lapun myyjälle joka etsii tuotteet esim. Stokkalla).
Olemmeko muka erikoisia?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:50"]
Isot lehmänaiset monsuilee. Kyllä ällöttää. Ostakaa jatkossakin supermegasiteet/tamponit naiskassoilta.
T. Mieskassa
[/quote]
Eli jatkossakin menen sen menkkashoppailujeni lomassa kuuman adoniksen kassalle. oppiipahan poika, että kauniistakin vuotaa verta. Ja menkkapierut, hyhhyh!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:50"]
Isot lehmänaiset monsuilee. Kyllä ällöttää. Ostakaa jatkossakin supermegasiteet/tamponit naiskassoilta.
T. Mieskassa
[/quote]
Eli jatkossakin menen sen menkkashoppailujeni lomassa kuuman adoniksen kassalle. oppiipahan poika, että kauniistakin vuotaa verta. Ja menkkapierut, hyhhyh!
[/quote]
:D
On se edelleenkin sellaista salailevaa ostamista, enemmän huolehdin siitä, ettei sidepaketti näy muovipussin läpi :D
joten kauppakassi on hyvä olla mukana sideostoksilla
Oon 33, enkä ole koskaan kehdannut ostaa siteitä tai tamponeja. Onko jotain paikkaa, mistä noita vois tilata netistä? Kyllähän ne helpottais elämää.
Netistä kannattaa tilata, myös tukkuliikkeistä isompi määrä edullisesti. Ei tarvi koko ajan ravata kaupoissa ja tulla naurunalaiseksi. Netistä voi tilata nykyään melkein kaiken, vaikka tietysti sitä mielellään ostaa ruoat ja juomat tavallisesta kaupasta edelleenkin.
Olen 31 ja kyllä muakin nolottaa pikkaisen. Samoin nolottaa alkoholin ostaminen (koska minulta kysytään lähes aina papereita, mitä inhoan), etenkin jos kassamyyjä on minua reilusti nuorempi ja takana jonossa on hihittelevää nuorisoa. Joo, hoitoon pitää kai minunkin marssia, heippa. :)
Ei. Ei kyllä tarvitse ostaakaan. Mutta joskus olen ostanut.
Alkoholin ostaminen vähän hävettää, koska siitä tulee jotenkin 'junttimainen' olo mutta sitä ostan todella harvoin. Vielä enemmän Alkossa koska en tiedä mitkä tuotteet ovat 'hienoja' ja mitkä ei.
Vauvanruokia ostan paljon.
-Mies 29v-
Meitä nuorempia usein tunnutaan mollaavan vapaamielisyydestä ja turhankin avoimesta elämästä, mutta ei nyt herranjestas minkään siteiden, kondomien, alusvaatteiden tai vessapaperin ostamisen pidä aikuista ihmistä nolottaa.
Ymmärrän jos ensimmäisiä kertoja siteiden, kondomien tai alusvaatteiden ostaminen nolottaa, mutta kyllähän siirtänyt pitää päästä yli.
No ok. Jotain vibraattoria en tavallisesta marketista ostaisi, mutta noin muuten kaikki menee.
kyllä. Olen yli 40 v ja kyllä hävettää. Kotikasvatuksessa oli muutenkin tällä saralla aikamoisia puutteita.
Ostan yleensä siteitä kerran vuodessa, mieluiten ulkomailta ja koko vuoden satsi kerralla.
Paitsi kävimme 2 v sitten Saksassa ja siellä oli niin edullisesti tarjouksessa, jopa saksalaiset hamstrasivat ja päätin ostaa minäkin ison kasan. Niitä on ainakin täksi vuodeksi vielä.
Hävettää! En sentään kortsuja joudu ostamaan, kun en seksiäkään harrasta. Eihän kassat mitään hihittele tai ylenkatso vaan ne miehet siellä selän takana jonossa ;D