Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako muita siteiden yms. ostaminen?

Vierailija
03.05.2014 |

Tiedän että turhanpäiväinen nolostumisen aihe, kuukautiset on täysin luonnollinen ilmiö. Mutta silti aina nolostellen hakeudun kaupassa naiskassalle siteitä tai tamponeja ostaessani, aivan mieluiten ostan ne kosmetiikkaliikkeistä tai -osastoilta.

En vain halua että miesmyyjä kuvittelee hetkenkään vertaa minun kehoni toimintoja.

Muita joita tämä arkinen asia nolostuttaa?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 01:52"]

Kahdeksan jatkaa; kehtaisin ehkä nyt vasta ostaa kortsuja, ja olen sentään jo ihan oikeesti käynyt vuoden terapiassa. Ikää on 28-vuotta ja seurustelusuhdetta takana seitsemän :(

[/quote]

Miten tuo kuulostaa ainakin itsestäni TODELLA ristiriitaiselta? Ei kehdata ostaa kortsuja mutta seurustelusuhteita takana jo 7? Huh huh...

62/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 07:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 01:52"]

Kahdeksan jatkaa; kehtaisin ehkä nyt vasta ostaa kortsuja, ja olen sentään jo ihan oikeesti käynyt vuoden terapiassa. Ikää on 28-vuotta ja seurustelusuhdetta takana seitsemän :(

[/quote]

Miten tuo kuulostaa ainakin itsestäni TODELLA ristiriitaiselta? Ei kehdata ostaa kortsuja mutta seurustelusuhteita takana jo 7? Huh huh...

[/quote]

:D Eiköhän tässä nyt tarkotettu vuosia tolla seitsemällä?

Mutta joo. Ei kyllä hävetä pätkääkään. Ei tamponit, ei kortsut, ei vessapaperit. Katotaan sitten kun tuun inkontinenssivaiheeseen elämässäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota. -N19

Vierailija
64/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 02:52"]Eihän WC-paperin ostamisessa ole mitään hävettävää. Ainoastaan erikoispehmeän laadun ostaminen on vähän siinä ja siinä.

[/quote]

Reps XD

Vierailija
65/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä nolotti sen verran, että kävin ostamassa siteet pienen kemikalion herttaiselta tädiltä. Ostin sieltä siteet pari ensimmäistä vuotta (14-16-vuotiaana). Sitten oivalsin, että muutkin ostavat ihan pokkana siteensä normaaleista kaupoista ja siirryin niiden asiakkaaksi itsekin. Eikä ole enää nolottanut. Ainoa asia, mikä menkoissa minua nolottaa, on ylivuoto. Niitäkin onneksi on sattunut kohdalle harvoin.

Vierailija
66/71 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kestositeitä, joten menkkarättejä ei tarvitse ostella, mutta kondomeita ostan ilman minkäänlaista häpeää.

Vierailija
67/71 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä terveyssiteiden ostaminen on vähän vaikeaa kun menet jonoon ja lätkäät kassalle siteitä kun kaikki muut ostaa mäyräkoiria.

Vierailija
68/71 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eivät ne hygieniatuotteet siellä kaupassa ole hyllyn koristeina, kyllä niitä on tarkoitus myydä. Eivät ne myyjät tai kassahenkilöt ole kiinnostuneita sinun ruumiintoiminnoistasi. Kaikki tietävät, että hedelmällisessä iässä oleva nainen mitä todennäköisimmin käyttää jonkinlaisia kuukautissuojia, kyseessä on luonnollinen asia ja jos joku sitä jää ihmettelemään, niin on kyllä aika omituinen tapaus.

Vierailija
69/71 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun siteiden osto nolotti joskus yläasteella. Tamponien osto taas ei nolottanut, en tiedä miksi vaikka ostin niitä ihan yhtä lailla ja samassa iässä kuin siteitäkin. Meidän koulussa taidettiin tosin vähän ajatella että tamponien käyttäjät on astetta "coolimpia" kuin siteiden käyttäjät.

Vierailija
70/71 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota yhtään.

Ostan myös kondomit kaupasta ihan itse

Vierailija
71/71 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan käskettäessä vaimolleni siteitä samalla kun käyn kaupassa, eikä nolota yhtään. Ehkä joskus kakikymppisenä olisi ollut eri juttu, mutta nyt aikuisena kehtaan ostaa kaikkea mitä kaupassa myydään. Tai no, seksikaupan fleshlightit hieman nolottavat, kertovathan ne että en saa naisilta seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi