Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään todellista luxus blogia ?

Vierailija
02.05.2014 |

Ketään kuka tietää blogia, jota pitää joku oikeasti rikas

nuori nainen? Millainen tyyppi blogin pitäjänä? Suomalaiset

mustat leggingsit + joku mekko siinä päällä eivät

jaksa kiinnostaa. Tai sisustus kokovalkoisella, ja siihen sitten

iittalat ja aallot somisteeksi.

 

Muoti-,  sisustusblogisteja,

jossa olisi blogin pitäjällä oikeasti rahaa takana?

 

Anyone? Englanniksi kävis myös, mut jos joku suomalainen,

tietty kiinnostaisi enemmän =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:55"]

Walk in closet of pure love, by Didem.

[/quote]

 

Just hieno tyyli. Yläpeukku! =) -ap

[/quote]

 

Mitä hän tekee työkseen? Tienannut mallina tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen, että onko ketään suomibloggaajaa jolla olisi ihan oikeasti paljon hilloa laittaa niihin hiluihin ja vaatteisiin ja sisustuksiin. Tietääkö kukaan tällaisesta? :D  Kai me nyt leggingsipissiksiä/mammoja nähdään ihan muutenkin kauppamatkoillamme.

Vierailija
4/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikas, mutta kummasti on hilloa laittaa aina vaan joka reissuilla Hermesiin, Chaneliin, Bottega Venetaan, Dioriin yms. Pelkästään jotain 30 merkkilaukkua, eikä mitään LV:tä tai Mulberryä. Sanotaanko, että rahasta ei ainakaan puutetta 

 

http://www.olivialehti.fi/private-blend/

Vierailija
5/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walk in closet of pure love, by Didem.

Vierailija
6/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävisikö vaikkapa:

 

www.chicmuse.com

www.karlascloset.com

www.theblondesalad.com

 

(Se on sitten eri asia, tykkäänkö näistä blogeista itse...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Didemillä on hilloa käytössään

Vierailija
8/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:49"]

Ei rikas, mutta kummasti on hilloa laittaa aina vaan joka reissuilla Hermesiin, Chaneliin, Bottega Venetaan, Dioriin yms. Pelkästään jotain 30 merkkilaukkua, eikä mitään LV:tä tai Mulberryä. Sanotaanko, että rahasta ei ainakaan puutetta 

 

http://www.olivialehti.fi/private-blend/

[/quote]

 

toihan on priorisointikysymys. Ei lapsia, ei autoa, pieni kaksio (vaikka onkin ydinkeskustassa) jne.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka itselläni on sama tilanne keskituloisena (miinus omistusasunto, kolme huonetta, keskustasta) niin silti ei tule yks kaks ostettua esim. kolmen ja puolen tonnin Chanelin Boyta. 

Vierailija
10/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:55"]

Walk in closet of pure love, by Didem.

[/quote]

 

Just hieno tyyli. Yläpeukku! =) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Muita blogeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän