Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs on tehty "joulun eteen"?

Vierailija
12.12.2020 |

Itse olen:
kirjoittanut joulukortit (niille iäkkäille sukulaisille jotka ei ole somessa tms.)
keskustellut lähiomaisten kanssa joulunvietosta, että kuka missäkin milloinkin (omat aikuiset lapset, äiti, puolison aikuiset lapset - ja tietty puolisoni. Veljeni kanssa en ole vielä jutellut, luultavati ei ole meillä.)
Ostanut yli puolet lahjoista ja paketoinut ne joita voi paketoida.
Ajatellut joulun ruokalistaa, ja kaavaillut reseptejä.
Laittanut valot parvekkeelle, kaikkiin ikkunoihin, ja joulukoristeet muutenkin tuonut jo kellarista vierashuoneeseen; ovessa on kranssi ja tuomaanristejä on muutama esillä.
Vienyt työpaikalle työkavereille joulutervehdyksen ja jäänyt joululomalle!!!!
Siivonnut vierashuoneen.
Käynyt aikuisten lasten kanssa iäkkään äitini luona (lapset olleet karanteenissa ja itsekin... äiti riskiryhmässä. sovittu että jouluna ei nähdä, koska korona koska riski).
Hakenut rauhoittumista, poltellut kynttilöitä, lenkkeillyt ja tehnyt kaikkeni ollakseni rauhallinen ja hyvällä mielellä, vaikka korona yms. yms.
Valinnut oman lahjani (haluan aina kirjan. Ja olen tarkka siitä mikä kirja. Joten nykyisin valitsen sen itse.)
Lahjonut itse itseäni kosmetologin hoitosarjalla. 4/5 on jo käyty. Yksi peruuntunut karanteenin vuoksi, mutta eiköhän se tästä...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut joulukortit ja postituspussi haettu.

Jouluruokakauppalistaa tehty, tilaus vahvistetaan tänään ja toimitetaan tiistaina.

Lanttulaatikko pakkasessa valmiina.

Pipareita leivottu.

Lahjoista osa ostettu, lopuista ostoslista valmiina.

Kotia koristeltu ja lisää koristeita askarreltu.

Jälkiruoat ja menu suunniteltu.

Vielä täytyy loput laatikot valmistaa ja paistaa. Osa jää kyllä aatonaatolle. Kuusi haetaan ensi viikonloppuna. Samalla loput koristeet.

Huomenna kortit postiin.

Vierailija
42/44 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Amarylliksen. Ja sen enempää en aio tehdäkään, vietän joulun yksin, ei huvita sen enempää itselle laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkinut kuulosuojaimet

-ei tarvi naapurin 20-25 v kaljaääliöiden yöllistä äläkkää sentään jouluöinä kuunnella

😠

Vierailija
44/44 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit lähetetty, lahjat ostettu pääpiirteissään, piparit leivottu joulua varten. Emme ole kotona lomalla vaan lähdemme muualle Suomeen omaan lomapaikkaamme. Ruuat ostan ja jouluruuat teen siellä ennen aattoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän