Mistä löydän kolme-neljäkymppisen lapsettoman miehen
Mulla ei ole mitenkään tiukat kriteerit, lapsettomuus olis plussaa. Ei tarvitse olla koulutettu kunhan ansaitsee elantonsa jollain, ei tarvi olla omaa asuntoa eikä muutakaan omaisuutta. Kun vaan olisi mukava persoona, ihan kivan näköinen ja jaksais panna ainakin kerran parissa päivässä. Ajokortti olis plussaa, kun en jaksais itse olla aina se joka ajaa, vaikka mulla auto onkin.
Tinderin poistin aikaa sitten, kun kaikki etsii sieltä vain seksiä. Baareihin ei viitsi pandemia-aikaan lähteä.
Kommentit (46)
Täällä olen mutten Tinderissä. Itseasiassa täytän kaikki ehdot. Jos olet rintava niin jaksan varmaankin harrastaa seksiä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen mutten Tinderissä. Itseasiassa täytän kaikki ehdot. Jos olet rintava niin jaksan varmaankin harrastaa seksiä päivittäin.
Jahas heti tuli miinusta. Mies ai saisi pitää tisseistä. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa tykätä tisseistä. En itse tiedä viitsinkö mitenkään rintavaksi julistautua , mutta onhan noita isoiksi haukuttu.
Kävisikö sinulle vajaa viisikymppinen?
M
Miksi ihmeessä haet noin vanhaa miestä jos itse olet vain 28-vuotias?
Minut voit löytää (tai olla löytämättä) nyt "korona-aikana" mm. lenkkipolulta, mutta uskallatko lähestyä? - Myönnän itse usein keskittyväni niin paljon lenkkisuoritukseeni, etten osaa ajatella aktiivisesti kenenkään "iskemistä" lenkillä ollessani, mutta olen ilahtunut, joitain kertoja, kun minua kohtaan on haluttu ja yritetty lähestyä...Mutta edelliskerrastakin on jo pidempi aika.
Miksi sä haluat miehen? Yksin on parempi. Miehistä saa kyllä seuraa seksiin mielinmäärin sinkkunakin.
Montako omaa lasta on harkinnassa.
aloittaja kertoo itsestään oikein iän. kyllä nyt pitäisi miehiä sataa jo ovista ja ikkunoista.
tässä näemme taas naisten prinsessajumaluusharhat.
naisen pitää kelvata jokaiselle miehelle, kertomatta mitään itsestään. eikä miehellä saa olla mitään kriteereitä sitten. pakko on kelvata jokaisen naisen
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haluat miehen? Yksin on parempi. Miehistä saa kyllä seuraa seksiin mielinmäärin sinkkunakin.
Kuka tykkää random seksistä satunnaisen kumppanien kanssa?
Varmaan moni mutta minä (mies) en.
tässolis kokematon37v vanhapoikamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, kaipa tässä on havaittavissa jonkinlaista aloilleen asettumisen kaipuuta. Lähinnä samanikäisten kanssa seurusteluani olen tullut todenneeksi, että omalle kohdalle osuneet miehet tuntuu usein turhauttavan lapsellisilta, ja esim. isäksi tuleminen seuraavan 10 vuoden aikana hirvittää ajatuksena.
Mä nielen mällit (tottakai, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joku ne kävis sylkemässä eikä se mitenkään pahalta maistu), siivoon ja pyykkään, kokkaan ja näytän ihan hyvältä. Haluaisin vaan löytää jonkun, joka voisi edes harkita perheen perustamista ennen kuin oon nelikymppinen.
Yök, tuo nieleminen oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sinulle vajaa viisikymppinen?
M
Miksi pitäisi tyytyä vajaaseen, eikö täyspäisiä ole tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Sillä voisi olla jo pikkuisen varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, kaipa tässä on havaittavissa jonkinlaista aloilleen asettumisen kaipuuta. Lähinnä samanikäisten kanssa seurusteluani olen tullut todenneeksi, että omalle kohdalle osuneet miehet tuntuu usein turhauttavan lapsellisilta, ja esim. isäksi tuleminen seuraavan 10 vuoden aikana hirvittää ajatuksena.
Mä nielen mällit (tottakai, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joku ne kävis sylkemässä eikä se mitenkään pahalta maistu), siivoon ja pyykkään, kokkaan ja näytän ihan hyvältä. Haluaisin vaan löytää jonkun, joka voisi edes harkita perheen perustamista ennen kuin oon nelikymppinen.
Yök, tuo nieleminen oli vitsi.
Joo onpas ällöä kun muija nielee, sanoi ei kukaan mies ikinä
Et mistään?