Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko juuri täysi-ikäisyyteen tulleen naisen pakko olla ok sen kanssa, että lääkäri tutkii hänen jalkoväliään?

Vierailija
02.05.2014 |

Vituttaa kun sanon, että mua ahdistaa tuleva tutkimus ja kaikki vaan sanoo että "Se on vaan lääkäri." Enkö mä saa itse päättää vartalostani? Ihan oikeesti, onko täällä joku joka ei ollenkaan häiriinny siitä?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:02"]

Papa-koe olisi hyvä ottaa säännöllisesti, jos harrastaa seksiä. Kohdunkaulan syöpä ei paljoa itsestään ilmoittele, ennen kuin on liian myöhäistä.

[/quote]

Entä jos ei koskaan harrasta seksiä ts. pysyy neitsynä loppuikänsä? Täytyykö siellä gynellä silti rampata?

Vierailija
42/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:57"]Voi en itsekään käy samaisesta syystä ja vielä enemmän siksi, että sellainen tutkimus sattuu minua niin paljon että pyörryn siihen paikkaan. 19 v[/quote]

ei siellä tarvitsekaan käydä, ennen kuin seksiasiat ovat ajankohtaisia.

[/quote] 

Sanoinko, ettei ole?

[/quote]

Iso tyttö, kun seksiäkin jo harrastaa! Vau! Kyllä sut sitten se ensimmäinen abortti tai synnytys pakottaa "ronkittavaksi". Sitä odotellessa voit kasvatella solumuutoksia kohdunkaulalle.

[/quote] 

Sitä varten on sitten puudutukset. Voi morjens kun täällä on sairaita ihmisiä. Lähden jatkamaan elämääni.

[/quote]

*REPS*

Luuletko sä ressukka että sä voit tehdä kumpaakaan noista ilman että sulle tehdään sisätutkimus? Ja että sitä varten sitten puudutetaan?

Ei helvetti millaisia imbesillejä maa päällään kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:24"]

Miten voi teidän persettä kutittaa niin maan perusteellisesti, että käykö joku vieras ihminen gynekologilla tai onko toinen kipuherkkä? Eikö mies ole antanut vai mikä vaivaa?

[/quote]

Kultaseni, olet väärässä paikassa. Tämä on keskustelupalsta, jossa saa kertoa mielipiteensä haluamallaan tavalla ja vetää herneitä nenukkiin just niin paljon kaikista asioista, mitä ihmiset tänne elämästään jakaa.

Jos et kestä sitä, kipitä äidin helmoihin kyynelehtimään.

Vierailija
44/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:57"]Voi en itsekään käy samaisesta syystä ja vielä enemmän siksi, että sellainen tutkimus sattuu minua niin paljon että pyörryn siihen paikkaan. 19 v[/quote]

[/quote] 

Sanoinko, ettei ole?

[/quote]

Iso tyttö, kun seksiäkin jo harrastaa! Vau! Kyllä sut sitten se ensimmäinen abortti tai synnytys pakottaa "ronkittavaksi". Sitä odotellessa voit kasvatella solumuutoksia kohdunkaulalle.

[/quote] 

Sitä varten on sitten puudutukset. Voi morjens kun täällä on sairaita ihmisiä. Lähden jatkamaan elämääni.

[/quote]

Honey, sä voit ottaa Buranan ihan tavallista sisätutkimusta vartenkin. Ja kyllä se spekula työnnetään sinne pimpukkaan ennen sitä ensimmäistäkään puudutuspiikkiä.

[/quote] 

Miten se on sinulta tai kaikilta täällä pois jos minuun sattuu sisätutkimus? 

[/quote]

Miten se voi olla sinulle vaikea ymmärtää, että täällä vain pidetään sinua yliherkkänä pellenä, jolla ei vissiin ole muuta pätemisen aihetta kuin kipeä pillu.

Ei se meiltä pois ole, kunhan nauretaan sun pipi-pillulle.

Vierailija
45/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:02"]

Papa-koe olisi hyvä ottaa säännöllisesti, jos harrastaa seksiä. Kohdunkaulan syöpä ei paljoa itsestään ilmoittele, ennen kuin on liian myöhäistä.

[/quote]

Entä jos ei koskaan harrasta seksiä ts. pysyy neitsynä loppuikänsä? Täytyykö siellä gynellä silti rampata?

[/quote]

Neitsyiden ei tarvitse käydä gynekologilla.

Vierailija
46/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä vielä nuo nenäkkäät teinitkin opettaa.

Vierailija
47/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:00"]

Mä en suoraan sanottuna ymmärrä, miksi naisen pitäisi käydä kerran vuodessa sorkituttamassa värkkiään, jos kaikki on päällepäin kunnossa. Toki kohdunkaulan syöpää on hyvä tarkkailla, mutta sen voi tehdä viiden vuoden välein seulontojen yhteydessä. Ainakaan minun gyneni ei koskaan ole ehdottanut, että kävisin hänellä vuosihuollossa. Olen kolmevitonen synnyttämätön nainen enkä käytä hormonaalista ehkäisyä. Tulehduksia ei koskaan ole ollut. Papa on otettu kerran ja se oli puhdas. Seksikumppaneita on ollut kokonaista yksi koko elämäni aikana. Sama mies siis koko ajan. Kertokaa minulle, miksi minun pitäisi käydä tarkastuttamassa täysin terve toosani kerran vuodessa?

[/quote]

Meidän kunnassa ensimmäinen seulontapapa otetaan 30-vuotiaana ja minulta poistettiin solumuutoksia 25-vuotiaana. Onneksi kävin papassa, ties mikä syöpä sinne olisi ehtinyt kehittyä siinä viidessä vuodessa.

[/quote]

Olisit jakanut sitä toosaa vähemmän niin olisit tuoltakin syövältä välttynyt. Oma moka.

Vierailija
48/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana täällä on tyhmiä ihmisiä :D

Vierailija
49/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:05"]

Mä en suoraan sanottuna ymmärrä, miksi naisen pitäisi käydä kerran vuodessa sorkituttamassa värkkiään, jos kaikki on päällepäin kunnossa. Toki kohdunkaulan syöpää on hyvä tarkkailla, mutta sen voi tehdä viiden vuoden välein seulontojen yhteydessä. Ainakaan minun gyneni ei koskaan ole ehdottanut, että kävisin hänellä vuosihuollossa. Olen kolmevitonen synnyttämätön nainen enkä käytä hormonaalista ehkäisyä. Tulehduksia ei koskaan ole ollut. Papa on otettu kerran ja se oli puhdas. Seksikumppaneita on ollut kokonaista yksi koko elämäni aikana. Sama mies siis koko ajan. Kertokaa minulle, miksi minun pitäisi käydä tarkastuttamassa täysin terve toosani kerran vuodessa?

[/quote]

Meidän kunnassa ensimmäinen seulontapapa otetaan 30-vuotiaana ja minulta poistettiin solumuutoksia 25-vuotiaana. Onneksi kävin papassa, ties mikä syöpä sinne olisi ehtinyt kehittyä siinä viidessä vuodessa.

[/quote]

Olisit jakanut sitä toosaa vähemmän niin olisit tuoltakin syövältä välttynyt. Oma moka.

[/quote]

Itsehän olet neitsyt ja aiot sellaisena koko elämäsi pysyäkin?

Ps. Googlaas vähän noista solumuutoksista, jos vaikka vähän sivistyisit

Vierailija
50/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Huora on huora. Ei se siitä googlaamisella muuksi muutu..

Vierailija
51/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Huora on huora. Ei se siitä googlaamisella muuksi muutu..

[/quote]

Olut on aikuisten juoma.

Vierailija
52/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole tehdä mitään.Aikuisuuteen vaan kuuluu,että tekee asioita,jotka ei ole kovin kivoja,mutta ovat hyödyllisiä ja tärkeitä.Terveydestään huolehtiminen on yksi niistä.Suositus on muistaakseni "tutkituttaa alapäänsä" kun täyttää 18 tai kun aloittaa seksielämän,kumpi nyt ensin tapahtuu. Itse kärsin hirveästä lääkärikammosta,mutta hammasta purren olen käynyt gynellä koska haluan tietää,että kaikki on kunnossa.

Vierailija
53/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, että mies 29v tuli tähänkin ketjuun pätemään naisasiantuntijuudellaan.

Vierailija
54/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:41"]

Ei, vaan mieheni on ainoa johon luotan niin paljon että voin antaa hänen katsoa ja koskea alapäätäni.

[/quote]

Jossain vaiheessa se miehesikin on ollut ensimmäistä kertaa alapääsi kimpussa, sekin varmaan jännitti ensin? Minusta kummallinen tämä monen naisen ajatus, että seksin merkeissä alapään esitteleminen on ok, mutta ajatus sen "levittelemisestä" lääkärille ahdistaa. Mikä siinä pelottaa enemmän kuin seksissä? Ei se lääkäri jää juuri sinun alapäätäsi miettimään vastaanoton jälkeen, vartin päästä hänellä on jo uusi asiakas. Kyllä, vartin sisällä. Normaali sisätutkimus + papakoe vie pari minuuttia, loppuaika vastaanotosta ollaan vaatteet päällä.

Vierailija
55/110 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:36"]

[/quote] 

Sanoinko, ettei ole?

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

Honey, sä voit ottaa Buranan ihan tavallista sisätutkimusta vartenkin. Ja kyllä se spekula työnnetään sinne pimpukkaan ennen sitä ensimmäistäkään puudutuspiikkiä.

[/quote] 

Miten se on sinulta tai kaikilta täällä pois jos minuun sattuu sisätutkimus? 

[/quote]

Miten se voi olla sinulle vaikea ymmärtää, että täällä vain pidetään sinua yliherkkänä pellenä, jolla ei vissiin ole muuta pätemisen aihetta kuin kipeä pillu.

Ei se meiltä pois ole, kunhan nauretaan sun pipi-pillulle.

[/quote] 

Voi raukka kun äiti ei taida yhtään valvoa sun netinkäyttöä. Menehän nukkumaan siitä. Et tule onnistumaan minun loukkaamisessani. Vähän aikaa sitten täällä oli ketju, missä jotkut kertoivat että tutkimus ja jopa tamponin käyttökin sattuu. Kumma ettei se ollut siellä ollenkaan noin hauskaa kenenkään mielestä. Ehkä palsta on tänään täynnä mt-ongelmaisia tai muuten vain kummallisia ihmisiä. 

Tässä ei ole mitään pädetty, kunhan ihmettelen että aikuiset (???) ihmiset tulevat tämän takia anonyymiteetin suojissa haukkumaan. Kyllähän meitä "yliherkkiä pellejä" riittää, toiset inhoavat rokottamista, joku ei pysty katsomaan verta ja jotkut eivät pysty rentoutumaan gynetutkimuksessa yms yms. Onpa tosi hauskaa. 

En ole väittänyt ettei synnytyksessä sattuisi, vaikka ottaisi puudutuksia HELPOTTAMAAN kipuja, siinä ne varmasti ovat kaiken arvoisia. En vain käy tässä välissä terveenä kiduttamassa itseäni sisätutkimuksilla, jossa tuskin buranat auttavat. Sen ei pitäisi vaikuttaa kenenkään palstamamman psyykeeseen niin voimakkaasti.

Toivottavasti sinut tullaan raiskaamaan isolla kenialaisella niin pääsen nauramaan sinun kipeälle 'etupyllyllesi' kun olet niin "yliherkkä pelle."

Vierailija
56/110 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat päättää itse. Mutta gynellä on silti hyvä käydä.

Vierailija
57/110 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat itse päättää vartalostasi. Mutta sitten ei sovi sairastua, tulla raskaaksi tai miettiä mitään muuta ehkäisyä kuin kondomi. 

Vierailija
58/110 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24 enkä koskaan käynyt gynellä samaisesta syystä. Onneksi ei tosin ole ollut tarvetta mennäkään. Tiedän, että gynekologi on lääkäri ja ammatillisesti tulee suhtautua, mutta siitä huolimatta minua vaivaa ajatus itsestäni levittämässä jalkojani vieraan naamalle.

Vierailija
59/110 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Itsehän sä päätät menetkö lääkäriin ja millaiseen sellaiseen.

Vierailija
60/110 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko! Mä olen 19v, tänä vuonna 20 enkä ole käynyt koskaan gynellä enkä ole ihan heti menossa. En todellakaan ole sinut sen kanssa että joku vieras ihmisen tutkisi ja koskisi alapäähäni.